Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

is het allemaal wel echt of gewoon gefaked?

• 19 augustus 2013
  • 5 reacties
  • 615 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey ik ben Annemeijne en sinds dit jaar mei heb ik contact met een jongen genaamd Niels. ik vind hem heel erg leuk en hij zegt dat hij mij ook leuk vind. in het begin was alles heel onschuldig en vond ik het eigelijk nog best eng om met een jongen die ik niet kende te whatsappen maar nu vind ik het heel normaal en leuk. eerst dacht ik niet echt na over een relatie maar sinds een maand ofso wel. het is vervelend want hij woont in Limburg en ik in Overijssel. ik doe er bijna 2 uur over om naar hem toe te gaan met de auto. ik heb hem dus ook nog nooit gezien... ik wil dat wel heel graag en hij ook alleen heeft hijzelf nog nooit wat voor gesteld en ik wel maar dat lukte dan weer niet. waar ik mee zit is vooral dat hij nergens laat merken dat hij mij leuk vind. niet op twitter, instagram of in zijn status van whatsapp. alleen tegen mij laat hij zien dat hij ook op mij is. maar hierdoor weet ik niet zeler of het niet nep is. als hij mijn naam met een hartje in zn status of bio had staan dan kon ik tenmisnte weten dat hij geen ander heeft in Limburg. eem hele goede vriend van mij Collin vertrouwd hem niet. omdat hij, Niels, een keer gelogen had over zijn leeftijd. hij zei dat hij 15 was maar bleek toen ook 13 te zijn. en omdat we wel eens fotos wisselen. ik foto van hem hij foto van mij. dat zijn fotos waarbij niet zo veel meer bedekt is. (ik ga niet naakt hoor) de eerste keer was het gwn foto van hele lichaam met alles aan. daarna zijn sixpack en bij mij foto van deels me kont met onderbroek en zonder bh maar met mij armen alles afgeschermd. daarna een foto van hem in onderbroek en van mij in lingerie(?). maar ik had dat dus deels aan Collin(die vriend) verteld en hij heeft ook wat stukjes gesprek gelezen, waaronder een waarin Niels om een naaktfoto vraagt. en Collin zegt dat Niels mijn lichaam wil. ik denk dat hij wel gelijk heeft. maar ook weer niet. ik heb gisteren nacht en vanacht ruzie met hem gehad over het feit dat ik bang ben dat hij een ander heeft of dat alles gefaked is en hem daardoor te verliezen. tijdens die ruzies heb ik veel gehuild en hij zei dat hij dat ook deed maar ik weet het niet. de eerste x ging Collin uit eindelijk met praten en zei dat als hij mij ook maar een beetje pijn zou doen Niels zijn mooie leventje wel kon vergeten en niet met mij mocht kloten. en de tweede x nam Susanne het voor me op door hem te w appen en te zeggen dat hij nu echt moest ophouden met alles faken(ik kreeg heel erg het iedee dat het allemaal toch nep was). bijna keren en ook in de ruzies zei hij dat hij van me houd en dat alles echt is. maar het doet zon pijn alles. dat hoort toch niet? net was de laatste(2e) ruzie en ik heb gezegt dat het te veel pijn deed en dat het beter was als we zouden stoppen. hij heeft pijna niet geprobeert me op andere gedachten te brengen en heeft zich erbij neergelegd. maar nu mis ik hem heel erg en ik denk dat ik toch het foute heb gedaan. hoe weet ik of alles echt was en ik fout zat door aan hem te twijfelen? xx annemeijne
ps. help me alsjeblieft
oja alles is op whatsapp gebeurt

5 reacties

Na dit verhaal gelezen te hebben, denk ik dat ophouden hiermee gewoon het beste is.. Ik schat zon 80% dat hij het faket. Misschien kun je een ultimatum stellen: Je komt hierheen en mij ontmoeten of deze relatie is over. Veel succes en sterkte Xx.

ik heb dat ultimatum meteen aan hem verteld maar hij heeft nog niet gereageerd. ik zal wel laten weten wat hij zei. xx 

we kregen er weer enen sruzie om en toen zei die klootzak ineens dat zijn ouders hem niet meer vertrouwden omdat hij dingen had gdn die niet klopten... wat weet ik niet.?
Na dit verhaal gelezen te hebben, denk ik dat ophouden hiermee gewoon het beste is.. Ik schat zon 80% dat hij het faket. Misschien kun je een ultimatum stellen: Je komt hierheen en mij ontmoeten of deze relatie is over. Veel succes en sterkte Xx.

ik heb dat ultimatum meteen aan hem verteld maar hij heeft nog niet gereageerd. ik zal wel laten weten wat hij zei. xx 
Hmm, lastig. 
Ik heb ook zo een probleem gehad, hij zei dat hij echt was en in amsterdam woonde ik deed dus zijn foto googlen kwam ik erachter dat hij alles gefaked had, maar ik zou zeggen zet zijn foto's op je pc, 
ga naar google afbeeldingen, klik naast het zoekbalkje op dat cameratje en plak zijn foto erin, dan kom je erachter of zijn foto's verder op internet staan en of hij wel echt is. En als hij wel echt is dan is dat leuk, als hij fake is zeg dat dan tegen hem dat hij niet zo moet faken en ook geen gevoelens moet ****en. 
Ik vind het wel een beetje laf van hem dat hij geen moeite voor je doet maar wel zegt dat hij van je houd. Als een jongen echt van je zou houden zou hij het wel goed willen of proberen te maken. Probeer hem te vergeten, wees sowieso blij met je vrienden die voor je opkomen, deze jongen is wel een beetje apart bezig. xx

bedankt voor jullie hulp. dat van google is een goed idee. ik ga het meteen doen xx
Hmm, lastig. 
Ik heb ook zo een probleem gehad, hij zei dat hij echt was en in amsterdam woonde ik deed dus zijn foto googlen kwam ik erachter dat hij alles gefaked had, maar ik zou zeggen zet zijn foto's op je pc, 
ga naar google afbeeldingen, klik naast het zoekbalkje op dat cameratje en plak zijn foto erin, dan kom je erachter of zijn foto's verder op internet staan en of hij wel echt is. En als hij wel echt is dan is dat leuk, als hij fake is zeg dat dan tegen hem dat hij niet zo moet faken en ook geen gevoelens moet ****en. 
Ik vind het wel een beetje laf van hem dat hij geen moeite voor je doet maar wel zegt dat hij van je houd. Als een jongen echt van je zou houden zou hij het wel goed willen of proberen te maken. Probeer hem te vergeten, wees sowieso blij met je vrienden die voor je opkomen, deze jongen is wel een beetje apart bezig. xx

Reageer