Vraag

Ip adres hackers

  • 9 January 2017
  • 16 reacties
  • 796 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik opende perongeluk een link waarna ik gelijk tezien kreeg waar ik woon wat nu?? Ik voel me bedreigd en bang en wat als mn ouders erachter komen???

16 reacties

Kan de hacker iets ergs doen???
Nee.... met een ip kan je helemaal niks
Dat is niet waar beneenderpgamer maar als je me de site link kan geven dan zou ik hem kunnen inspecteren (Ik studeer ICT/IT dus ik weet het wel. Maar e hoeft je niet onveilig te voelen
Ik opende perongeluk een link waarna ik gelijk tezien kreeg waar ik woon wat nu?? Ik voel me bedreigd en bang en wat als mn ouders erachter komen???

Hoe zag het er uit?
Stond gewoon je woonplaats er uitgetypt of kreeg je het te zien zoals in (Google) Maps?
Hee,

Voel je alsjeblieft niet bedreigd, je ip-adres is voor zoveel websites te zien en ze kunnen je echt niks maken.

🙂.
Zag er uit er stond je woont in delfzijl(woon dr niet maar naast in klein dorpne) en wat min ip was
Thx all voor beantwoorden ik schrok heel erg en fijn om te horen dat het niet super erg is
Dan is het niks nee
Told yeah Derposaurus2 haha grapje hoor..... verschilt per hacker XD
Hoi,

ik weet veel van computers en als ze jou pc ip hebben kunnen ze jou opsporen
ik kan je altijd wel helpen als je mij effe uitlegt waar je op hebt geklikt en wat je daarna te zien kreeg toen je er op klikte
Het is geen probleem meer dj dotwood het is waarschijnlijk zo'n pop up ad
Badge +5
Je bedoelt een website zoals whatismyip punt com? Welkom in de wereld van internet. Natuurlijk krijgt een website je ipadres, anders kan die website niet naar je computer gestuurd worden. Waar een ipadres in het land gebruikt wordt is openbare informatie dus als je een website bezoekt, weet die website in welke buurt je woont. Tenzij je via een proxy op internet zit.
Reputatie 2
Badge +3

Zag er uit er stond je woont in delfzijl(woon dr niet maar naast in klein dorpne) en wat min ip was

Dan was het vast whatsmyip.com dat is een website waar je je op kan vinden.

Reputatie 2
Badge +3

ga naar fraudehelpdesk.nl en maak er een melding van. als het echt heel erg is moet je de politie inlichten

heb je gedrukt op locatie toestaan

Reageer