Vraag

Internetvriendinnen..

• 7 november 2016
  • 2 reacties
  • 328 Bekeken

Hoi.. Ik heb 6 superlieve internetvriendinnen, we praten elke dag, en we skypen heel vaak en zo. Ik wil ze HEEEEL graag in het echt ontmoeten, ze zijn echt mijn BESTE vriendinnen. Maar het enige is, mijn moeder weet er nog niks van en ik weet zeker dat ze gaat flippen als ik vertel dat ik internetvriendinnen heb... hoe vertel ik het??? Help me plz!!

2 reacties

Ik zou het gewoon vertellen, ik heb ook internetvrienden en ik dacht ook dat mijn ouders gingen flippen. Ik zou beginnen over skype en dat soort dingen, en dan langzaam het onderwerp naar internetvrienden brengen, en het dan vertellen.
Groetjes, ollieboy
Heyy!

Ik heb precies hetzelfde haha

Ik heb inmiddels 6 internetvriendinnen ontmoet. Gelukkig woonden ze allemaal in de buurt dus heb ik mijn moeder gewoon verteld dat ik met vriendinnen ging afspreken.

Wat je je ouders kan vertellen is dus dat je gewoon met vriendinnen gaat afspreken (al is dat misschien niet de beste oplossing)

je kan ook gewoon vertellen dat je al voor langere tijd met mensen online praat en dat jullie graag een keer willen afspreken. Als je het niet probeert kom je er nooit achter of ze het goed vinden. Je kan er dan bij zeggen dat jullie heel vaak skypen enzo. En dan maar hopen dat ze het snappen enzo 🙂

Succes met het vertellen! Xxx

Reageer