Internetvriendin wil geen whatsapp contact

• 3 juni 2015
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik op een spel iemand B ontmoet. We raakten aan de praat en ik voelde me ondanks dat het online was wel op mijn gemak bij haar. Ze is heel aardig en ik kan met B over alles praten. Ik heb nu in het echt niet bepaald vrienden waar ik na school mee afspreek. Het zijn zeg maar alleen vrienden waar ik op school mee omga, daar zijn redenen voor maar dat doet er niet toe. Ik zit dus eigenlijk elke middag alleen achter de laptop en dat is best eenzaam. Ik vind het daarom erg fijn als B online is. Dan kan ik met haar praten en dat vind ik erg gezellig. De laatste tijd is B niet meer zoveel online en heb ik wat computer probleempjes waardoor hij heel langzaam gaat. Ik begon haar erg te missen en heb haar toen in chat mijn mobiele nummer gestuurd. Ik dacht dat ze mij een berichtje via whatsapp zou sturen maar dat deed ze niet. Ze antwoorde dat ik het bericht moest verweideren en dat ze het niet hoefde omdat anders hackers het bericht zouden lezen. Ik schrok hier heel erg van. Toen heb ik maar gezegd oké jammer en ben daarna offline gegaan. B wil dus niet met mij contact via whatsapp en dat doet pijn. Ik had namelijk gehoopt dat als ik me niet goed voelde ik met haar kon praten zonder achter de laptop te hoeven gaan. Mijn zus heeft namelijk ook de helft van haar vrienden via internet ontmoet en nu dacht ik ook eindelijk een vriendin te hebben gemaakt wil ze dat niet!! Ik ben nu best wel verdrietig en radeloos. Wat moet ik doen? Ps. sorry als het wat warrig en onduidelijk is.

4 reacties

Wil iemand asjeblieft reageren ?!?!?!?! Ik zit er namelijk echt mee...
hee tolkienite
Wat vervelend dat het zo loopt, ik persoonlijk heb dit ook. Ik heb ook via internet iemand ontmoet en ik had eerst bijna een jaar samen met degene gechat. en uiteindelijk gaven we wel elkaars nummer. Ik app nog steeds met hem, maar ik praat voornamelijk met heb via de site

maar weer even om naar jou te gaan. Ik snap hoe het voelt als degene niet online is, maar probeer er niet door in de put te zitten. Probeer met degene met wie je op school omgaat een keer af te spreken, enspreek gewoon andere meisjes of jongens aan. Misschien gaan ze op het begin bot doen, maar als ze merken dat je gewoon aardig wil zijn en met hun om wil gaan. trekken ze wat bij. probeer wat meer in je rl te komen (moet ik eigenlijk ook doen :o) maar ik probeer het ook. en het werkt echt! ze praten nu veel meer met me en we snappen (snapchat, foto's heen en weer sturen, ken je dat?) tegenwoordig vaker. 

ik hoop dat je hier wat aan hebt
xx
Badge +17
Het meisje is heel goed bezig. Ook al ben je geen playboy (ik ben even de perfecte naam vergeten..), ze kan het natuurlijk altijd denken. Het gebeurt zo vaak dat een meisje flink de fout in gaat door zo'n domme jongen, maar zij gelukkig niet.
Je kan dus natuurlijk niet verwachten dat een meisje je meteen gaat appen. Is het niet mogelijk om een keer met haar te skypen? Dan kan je haar ook zien en misschien wil ze dat wel doen. Het is tenslotte heel anders dan Whatsapp.
Als je zo langzaam doorgaat, gaan jullie misschien ooit wel leuk appen met elkaar ;)

Maar elk meisje is anders, dus elk meisje kan anders omgaan met deze situatie. Ga haar niet dwingen tot appen ofso. Je weet maar nooit tegenwoordig..
Bedankt voor jullie reacties.

Reageer