Internetvriendin ontmoeten

  • 20 April 2016
  • 4 reacties
  • 558 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit ergens mee, ik heb namelijk een internetvriendin die ik al eens ontmoet heb. Wat is dan je probleem vraag je je zeker af? Nou, mijn ouders weten niet dat ze mijn internetvriendin is. Ze denken dat ze op mijn school zit & mijn vriendin is. Het punt is dus : Binnekort komt ze weer naar me toe & willen we logeren, maar ik wil eigenlijk helemaal niet liegen tegen mijn ouders over haar. Ik wil ook naar haar toe kunnen gaan. Ik ben bang dat mijn ouders boos worden & me verbieden om met haar te praten. Ik kan echt niet zonder haar. Heeft iemand misschien tips hoe ik het mijn ouders zou kunnen vertellen? & Heb je dit zelf ook meegemaakt? Alvast bedankt x

4 reacties

Als jij haar vertrouwt moeten zij dat ook kunnen. Ze hebben geen reden om er boos over te worden. Veel succes
Wat is er zo erg aan dat je een internetvriendin hebt ontmoet? zijn je ouders tegen dat?
Tja, wat t wel is, omdat je haar al heb ontmoet weet je dat ze echt is wie je denkt dat ze is.
Maar als je t aan je ouders vertelt ben je het vertrouwen kwijt en moet je het opnieuw gaan opbouwen.
Als je het geheim houd zal je de rest van je leven moeten liegen.

Ik heb bij n vriendin voor t laatste gekozen. Maar dat is echt zwaar kut.
Als je eerlijk ben is t eventjes heel erg kut, maar daarna niet meer.
Als je liegt blijft t voor altijd heel kut.
Stel haar voor aan je ouders via Skype/videobellen. Zo leren ze haar kennen en weten ze dat ze betrouwbaar is. Eerlijkheid is het beste, zo'n grote leugen volhouden is echt moeilijk. Laat haar anders langskomen met haar ouders, dan kunnen de ouders elkaar ook leren kennen en dat is vast fijn voor hun. Hopelijk kun je je ouders overtuigen dat ze echt betrouwbaar is!
xx me

Reageer