Internetvriendin

  • 13 February 2018
  • 12 reacties
  • 491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi.

Ik heb een internet vriendin (ben zelf ook een meisje) en die ga ik 4 maart meeten. Mn moeder vertrouwt het niet zo. Ze denkt dat dat meisje (ik noem haar hier even Emma, dat is niet haar echte naam maar ok) en ik elkaar in t echt niet mogen.
Ik probeer mn moeder te overtuigen dat ik en zij het echt wel leuk vinden!
Wat kan ik doen?

12 reacties

Hey,
Ik kan me wel voorstellen dat je moeder daar een beetje bang voor is en misschien is ze ook vooral bang dat 'Emma' niet is wie je tot nu toe denkt dat ze is.
Heb je Emma al een keer met de webcam gezien? Op die manier weet je in elk geval wel zeker dat ze wel echt bestaat en dat het niet een oude man is ofzo. Ik denk dat je je moeder daarmee al een heel stuk kan geruststellen.
Ben op zo'n eerste keer wel voorzichtig, want mensen zijn niet altijd wie je denkt dat ze zijn.
Jonah
Mij lijkt het ook verstandig om eerst te videobellen, zodat jij wat meer zekerheid hebt.
Hoi !
Inderdaad , zoals de voorgaande reacties al zeggen kan je best eerst eens videobellen , en daarna misschien eens met je mama erbij , zo ben je zeker met wie je chat , maar zie je ook hoe het klikt als jullie face-to-face met elkaar spreken .
Als je met haar afspreekt -zeker de eerste keer - doe dit dan op een openbare plaats, misschien met je ouders of een vriend(in) erbij .

Groetjes , Lot
Ik heb al heel vaak met haar geskypet. En 4 maart gaan we eindelijk meeten.
Even voor de duidelijkheid: 'Emma' en ik skypen al 3 jaar, bijna altijd met webcam. Ze heeft zelfs (al is het maar via whatsapp) mn leven gered. Maar mn moeder mag haar vgm nie ech
Je zou je moeder een keer aan haar kunnen voorstellen tijdens het skypen
Als het goed is heb je haar vandaag gezien toch? Hoe was het en hoe vond je moeder het? Ik hoop dat het een hele leuke dag was xx
@pizzaloverrxx het is niet doorgegaan omdat mn moeder heel moe is vanwege de verhuizing en 'Emma' woont in ik zeg hier ff Utrecht en dat is langer dan een uur van mij vandaan
@aligiaatje Jammer! Hopelijk zie je haar snel x
Hey!

Ik herken je probleem heel erg! Ik ga 3 Mei ook een internetvriendin meeten, en mijn moeder was in het begin ook best onzeker wat ik snap! Wat ik heb gedaan is foto's laten zien van m'n internetvriendin, en ook hebben haar ouders met mijn ouders gebeld om goede afspraken te maken, en als ik ga meeten met m'n internetvriendin gaat m'n moeder me ook afzetten, zodat ze haar moeder kan zien en even een praatje kan maken.

Ik hoop dat dit je helpt!
Groetjes en succes.
Vervelend dat je moeder het liever niet wil. Ik zit op musical.ly en daar heb ik ook bepaalde IBF's. (Internet Best Friend). Nog nooit gemeet, maar veel anderen doen dat wel.

En als je vaak met haar Skypet is toch alles Ok? Ik hoop dat je haar snel kan meeten! :)

• Galaxy

Reageer