InternetVrienden, Is dat raar?

• 19 april 2013
  • 28 reacties
  • 1970 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee iedereen,
In het echt heb ik geen vrienden ::Misschien wel een paar::: < Maar ik spreek er zelf niet zo graag mee.
Altijd na school ga ik meteen op Intrenet,
Naar m'n echte vrienden, Op intrenet -Voor mij zijn ze m'n beste vrienden..
Maar ik ken ze niet.
Is dit raar?
Xoxoxo.
-Fabio 🙂

28 reacties

als je ze niet kent kan het gevaarlijk zijn praat er met je moeder over of iemand die je vertrouwt

groetjes kevin boy
Je kan het blijven doen , 
MAAR : pas op , wissel geen persoonlijke gegevens uit en het is beter om niet een ECHTE vriendschap te vormen, het zijn gewoon chat vrienden ... Deel niks persoonlijks en als ze iets zeggen wa je niet wilt , doe het dan ook niet en verwijder meteen die site of je account . ga op goede sites en niet op onbekende en ookal lijken ze zo aardig , in werkelijkheid zijn ze vaak anders .... 
Oke, Dat doe ik zo al niet,
Dankje voor de tip nogmaals,
Het is helemaal niet raar! Ik heb precies hetzelfde. En ik hou net zoveel van de mensen die ik online heb leren kennen als mijn paar vriendinnden die ik in het echt heb. Ik heb 2 vriendinnen die ik online ontmoet heb, ook in het echt ontmoet, ik was toevallig een keertje dichtbij. En het was heel gezellig maar ook een beetje vreemd. De meeste mensen ken ik nu al een jaar of 2/3. Ik vind het heel leuk om mensen online te leren kennen, want zo leer je steeds meer situaties kennen in verschillende delen van het land. En van alle mensen die ik online ken (rond de 100) weet ik van iets van 90 hoe ze eruit zien. Het is in je achterhoofd een beetje opletten, maar maak vooral veel plezier met ze, als zij jou kunnen opvrolijken is dat goed toch? En als je niks vreemds doet zoals bijvoorbeeld rare foto's kan er haast niks gebeuren!
Nee helemaal niet! Ik heb ook een aantal vrienden online die betere vrienden zijn dan mijn "echte" vrienden 
nee dat is niet raar heb zelf ook altijd vrienden op internet omdat ik maar 3 vrienden in real heb die ik bijna nooit zie zit elke dag op internet, je zou tegen je ouders kunnen zeggen maar denk niet dat je dat moet doen ik deed wel maar enige wat ik terug kreeg was dat zijn geen vrienden 
het kunnen aardige gasten zijn maar ook een geile gast van 40 die zig voordoet als iemand voor sex/ verkrachting 😉 maar het is niet vreemd alleen beetje gevaarlijk
Ik moet echt instemmen met Boexo (:

Ikzelf heb ook genoeg vrienden die ik via internet heb leren kennen, ik zit nogsteeds in verschillende Groepswhatsapps met een heleboel vrienden en anderen spreek ik weer gewoon apart via Skype, Facebook en dat soort dingen.

Het is altijd heel erg gezellig met dat soort mensen en ik heb er al genoeg in het echt gezien (:

In het echt heb ik ook genoeg vrienden, maar die mensen die ik van internet ken die begrijpen mij ook wat makkelijker (:
Als je het goed met ze kan vinden, dan is het prima, toch? Maar het kan wel zijn dat als je ze in het echt ontmoet, toch anders is dan op het internet. Ik zou me er in ieder geval niet druk om maken. Zolang het leuk en gezellig is, dan moet het niks uitmaken.
Ik vind het helemaal niet raar! Ik praat ook met mensen wie ik in het echt niet ken, en sommigen vertrouw ik heel erg. Ik vertel ze soms meer dan mijn vrienden van reallife.
Er zijn zelfs mensen op deze site waar ik wel meer mee zou willen praten.
Nee het is niet raar. Het kan juist een hele goede afleiding zijn voor problemen die je wellicht hebt. (school, thuissituatie, relaties?) Pas wel op wat je met die persoon deelt.
Meh, ik vind 't niet heel raar iniedergeval, deze zomer komt er zelfs een engelse vriend bij ons langs! zolang het safe blijft, dus zonder cammen en weet ik het wat allemaal vind ik het normaal hoor. niks mis mee.
Fabio! Ik heb zelf ook een vriend op het internet leren kennen, Immers heb ik in RLLIFE ook vrienden, maar, die ik via het internet heb ontmoet is toch wel de beste die ik heb,

We kenden elkaar via een Habbo Retro ( namaak van Habbo ) en voegde elkaar gewoon op Skype toe, paar keer gevideochat, en autochat gedaan, zodat we wisten wie we voor elkaar hadden, dus ja, ik ken hem nu al 5 jaar, en we kennen elkaar in ook in real life, verder deelden we elkaars problemen, verslavingen enzovoort, Ahja, we kunnen 't goed vinden, BIERVRIENDEN!!! haha.
Het is niet raar maar het is wel heel erg gevaarlijk, je weet niet wie diegene echt is en wat zijn bedoelingen zijn.
Het is niet raar maar het is wel heel erg gevaarlijk, je weet niet wie diegene echt is en wat zijn bedoelingen zijn.

Dat ligt eraan hoe de persoon reageerd pas wel erg op idd maar opzich is het wel veilig teminse als je de slechte plekken weet te vermijden is internet helmaal niet gevaarlijk maar pas wel heel erg op want je weet maar nooit dus doe geen dingen die je normaal ook niet zou doen dat geeft ik "als iemand die heel veel van computers weet en er ook veel mee kan" je als advies🆒
Nee dat is helemaal niet raar dat je internet-vrienden hebt. Alleen moet je wel uitkijken dat je niet teveel privé dingen tegen ze zegt.
Heb precies hetzelfde en heb ze allemaal tegelijk ontmoet! Niks mis mee super aardige vrienden 🙂 zonder mn internetvrienden had ik dit jaar niet overleefd mwant mijn real vrienden durf ik veel minder te vertellen.
Heb trouwens ook met allemaal gewabcamd in een groepje op tinychat voordat we elkaar gingen ontmoeten
Het is niet raar om vrienden op het internet te hebben.
Ik heb ze zelf ook ( Over heel de wereld)
Zolang je maar oplet dat je niet teveel persoonlijke gegevens geeft.

Greetings
B112Brw
Kan gevaarlijk zijn zoals ik game met vriende die ik ken maar ook niet ken,maar mijn ouders zeggen altijd ga naar je vrienden (iedereen zit ook te game het is 2013) je moet zelf weten wie gevaarlijk is en niet
heei x
nee het is niet raar,
maar het is ook heel erg belankerijk dat je echte vrienden hebt !
want internet vrienden voelen heel echt
maar dat zijn ze natuurlijk niet jammergenoeg
goodluck xo
Nee het is helemaal niet raar,
ik heb een paar hele goede vrienden hier, en een paar hele goede vrienden op internet,
zolang je zelf goed oppast en weet of je iemand vertrouwd of niet dan kan er niks ernstigs mee zijn.
xx
Ik heb ook vrienden ontmoet via Twitter, het is zeker niet raar
hey! internet vrienden zijn het beste wat me is overkomen de afgelopen tijd dus ik vind het helemaal niet raar! je moet natuurlijk wel altijd opletten met wie je praat maar tot nu toe heb ik ook al geef ik mijn nummer redelijk vaak door  of mij skype, helemaal geen nare dingen meegemaakt.  een meisje dat ik van internet ken spreek ik eigenlijk vaker mee dan mijn eigen beste vriendin. ik heb ook met een meisje afgesproken die veel voor me is gaan betekenen en dat allemaal omdat we elkaar op internet zijn tegengekomen! binnenkort ga ik ook een jongen meeten, dat vind ik wel wat enger, maar ik zorg gewoon dat iemand er vanaf weet en ik vertrouw hem. je moet altijd opletten, maar je moet vooral lol hebben!
Haii

Op het internet zitten alle goede vrienden alleen het grote nadeel is dat je niet weet wie ze echt zijn 😕
Ik vind het niet echt raar want het is gwn leuk om met ze te chatten/skypen :p

A.

Reageer