Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Internetrelatie

Ik heb een jongen leren kennen op het internet ongeveer 3 maanden geleden. Al na een week besefte ik dat ik enorm veel voor hem voelde en hij ook voor mij. Ik wil niets liever dan bij hem zijn. Hij is alles waar ik ooit van heb gedroomd en ja, ik weet 100% zeker dat ik hem kan vertrouwen dus dat is niet de kwestie hier.

Het probleem is dat hij in Australië woont en ik wil dolgraag naar hem toe deze zomervakantie. Hij is alles voor me, ik wéét gewoon zeker dat hij bij mij hoort en dat ik dit moet doen. Mijn moeder is het er totaal niet mee eens, ze vertrouwd mannen niet omdat er problemen zijn met mijn vader en ook andere mannen uit haar leven hebben haar keer op keer teleurgesteld en ze is zo bang om mij kwijt te raken. Ze is bang omdat ze niet durft te vliegen en dus niet naar me toe kan komen mocht er iets zijn en daarbij heeft ze het geld er ook niet voor. Ik wil alleen maar op vakantie naar hem voor ongeveer een maand denk ik. In juni word ik 18 en aan het einde van de zomer ga ik gewoon hier studeren maar ze wil me nog steeds niet in mijn eentje daarheen laten gaan. Ze wilt er niet eens over praten. Ze noemt mij gestoord en hem gek en een loverboy en noem maar op. Ze flipt iedere keer als ik erover begin. Ik zou gewoon zo graag willen dat ze zou luisteren en dat ze het zou begrijpen. Ik snap haar, echt waar maar hij is het enige wat mij gelukkig maakt. Mijn moeder beseft niet dat hoe meer ze hier tegen is, hoe liever ik naar hem toe wil. Ze projecteert al haar problemen met mijn vader op mij maar ik kan het haar niet zeggen want als ik dat probeer gaat ze door het lint.

Ben ik gestoord? Alsjeblieft zeg het me. Ik heb iemand nodig die zegt dat ik er goed aan doe mijn gevoel te volgen. Te gaan voor datgene wat ik het allerliefste wil. Sinds dat ik hem ken lijkt alles zo zinloos. Zonder hem hier bij me ben ik niets. Hij voelt hetzelfde voor mij en hij zal alles doen om bij me te zijn.

Dus, dit is mijn vraag: Ben ik gek?

10 reacties

Je heb hem nog nooit gezien? Ik bedoel in het echt? Niet via de cam of dergelijke.
Ik snap je moeder volkomen. Australie is niet om de hoek, en als er iets gebeurd zit jij aan de andere kant van de wereld, bij een wildvreemde waar je gek op bent. Weet dat je afhankelijk van hem bent als je daarheen vliegt. Je weet niet hoe hij echt is, welke negatieve trekjes hij heeft en wat hij echt wil. Je kan niet door zijn hoofd heen kijken. Mensen praten niet negatief over zichzelf via de computer. Ik snap natuurlijk hoe sterk je verlangens zijn, maar mensen moet je niet blindelings vertrouwen. Als hij echt om je geeft, waarom vliegt hij dan niet naar Nederland?

Ik wou nog even zeggen dat je absoluut niet gestoord bent. Alleen ze zeggen wel eens: 'Liefde maakt blind'

Liefs,
Forget
Ik had dat ook een keer maar dan met een nlse jonge maar via de webcam was die veel leuker toen was dieeen echte gentelman kaar toen ik hem ontmoete was doeeigelijk maar een vies majntjee ik was verliefd op een beeld en dat was nit zzo slim ik ben blik dat ik van hem af benWORD NOET VERLIEFD OP EEEN WEBCAM
en als je de reis kan regelen, hoe wou je hem dan in godsnaam vinden, australië is mega groot
LOL hij woont in australie zegt ze xD
Ik heb een jongen leren kennen op het internet ongeveer 3 maanden geleden. Al na een week besefte ik dat ik enorm veel voor hem voelde en hij ook voor mij. Ik wil niets liever dan bij hem zijn. Hij is alles waar ik ooit van heb gedroomd en ja, ik weet 100% zeker dat ik hem kan vertrouwen dus dat is niet de kwestie hier.

Het probleem is dat hij in Australië woont en ik wil dolgraag naar hem toe deze zomervakantie. Hij is alles voor me, ik wéét gewoon zeker dat hij bij mij hoort en dat ik dit moet doen. Mijn moeder is het er totaal niet mee eens, ze vertrouwd mannen niet omdat er problemen zijn met mijn vader en ook andere mannen uit haar leven hebben haar keer op keer teleurgesteld en ze is zo bang om mij kwijt te raken. Ze is bang omdat ze niet durft te vliegen en dus niet naar me toe kan komen mocht er iets zijn en daarbij heeft ze het geld er ook niet voor. Ik wil alleen maar op vakantie naar hem voor ongeveer een maand denk ik. In juni word ik 18 en aan het einde van de zomer ga ik gewoon hier studeren maar ze wil me nog steeds niet in mijn eentje daarheen laten gaan. Ze wilt er niet eens over praten. Ze noemt mij gestoord en hem gek en een loverboy en noem maar op. Ze flipt iedere keer als ik erover begin. Ik zou gewoon zo graag willen dat ze zou luisteren en dat ze het zou begrijpen. Ik snap haar, echt waar maar hij is het enige wat mij gelukkig maakt. Mijn moeder beseft niet dat hoe meer ze hier tegen is, hoe liever ik naar hem toe wil. Ze projecteert al haar problemen met mijn vader op mij maar ik kan het haar niet zeggen want als ik dat probeer gaat ze door het lint.

Ben ik gestoord? Alsjeblieft zeg het me. Ik heb iemand nodig die zegt dat ik er goed aan doe mijn gevoel te volgen. Te gaan voor datgene wat ik het allerliefste wil. Sinds dat ik hem ken lijkt alles zo zinloos. Zonder hem hier bij me ben ik niets. Hij voelt hetzelfde voor mij en hij zal alles doen om bij me te zijn.

Dus, dit is mijn vraag: Ben ik gek?

hee ik begrijp je wel een beetje want mijn vriend woont ook niet in nederland zelf maar in belgie

hoe ik verkering met hem kreeg boeit niet maar wat ik wel wil zeggen

is dat je moeder wel gelijk heeft want heb je die jongen ooit wel eens in het egt gezien?

want misschien kan het wel een loverboy zijn je weet maar nooit

er zijn genoeg gekken op de wereld zegt mijn moeder altijd

dus als je hem wil zien vraag dan gewoon aan hem of hy een keer naar nederland komt

en dan kan je hem beter leren kennen.

ik hoop dat ik je hier mee kan helpen
Heej, ik snap je heel goed. Ik heb het zelf ook. Maar vergeet niet: Mensen zijn in het echt anders, op het internet kunnen ze heel anders over komen/zijn. Maar als jij het zeker weet dat hij het is, dan zal ik er voor gaan. Maar dan zou ik als ik jou was wel iemand mee nemen als je daar heen gaat. Je weet nooit hoe hij in het echt doet/is.
Gek ben je zeker niet! 😉
Gek zou ik niet zeggen. Prettig gestoord is een beter woord. Ik vind dat jij niet vind dat ik vind dat niet had gevonden en had gemogen en daarin gevonden blijkt onvindbaar te zijn.

ONZIN 101 ❤ !
vraag of hij hier heen komt
geen goeie plan dame je kunt gefopt worden 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen