Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Internet vriendje wil dat ik cam

• 8 september 2012
  • 10 reacties
  • 1266 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben een vriendin van dtje

ik heb een jongen via habo leren kennen 
dus we begnnnen te praten en toen was het in 1 x me vriendje heel gek maar nu wilt die dat ik steeds meer dingen voor cam doe en als ik het niet doe dan komt die me opzoeken ik weet niet wat ik moet doen help me geef me tips

groetjes de vriendin van dtje

10 reacties

heeyy
eh, heb je al dingen gedaan voor de cam?
Misschien weet hij niet eens waar je woont, duss maak je niet druk joh ;)

xxx<3
reactie verwijderd door de KIndertelefoon , in strijd met de forumregels
Heb dit ook echt zo vervelend!
Wat ik doe is gewoon nee zeggen, en als hij het niet accepteerd dan vindt hij je niet echt leuk..
Ik wil je niet vanslag maken maar anders zijn ze alleen maar op andere dingen uit

Veel succes x
NIET DOEN !
Gewoon niet !
Als je iets voor cam doet, krijg je daar spijt van!
Spreek eerst in real life met hem af en zie hoe hij is.
Als hij blijft drijgen, kan je naar de politie gaan als het uit de hand loopt, niet voor iedere klapscheet natuurlijk.
Gewoon zeggen dat je niet wilt, en als hij door blijft gaan, is dat korte pijn en doei vriendje (y)

Good luck x
niet op in gaan, deze jongens/mannen zijn alleen op rare dingen uit.
via habbo kun je zo iemand "aangeven" zodat ze van de site verwijderd worden
want als hij t bij jou doet doet hij het vast ook bij meerdere meiden
succes
Niets doen, maak een nieuwe acc op habbo.
Hem gewoon negeren, en maak inderdaad een nieuw account op habbo. En don´t worry, hij weet misschien inderdaad niet eens waar je woont.
hoi ik ben een vriendin van dtje

ik heb een jongen via habo leren kennen
dus we begnnnen te praten en toen was het in 1 x me vriendje heel gek maar nu wilt die dat ik steeds meer dingen voor cam doe en als ik het niet doe dan komt die me opzoeken ik weet niet wat ik moet doen help me geef me tips

groetjes de vriendin van dtje

luister je moet t echt niet doen en vooral als hij zegt dat zijn cam t niet doet j moet m verwijderen en blokken
hoi ben zelf een jongen en vind het heel erg maar hoe.komen jongens van 12/13
jaar nou op het idee om iemand te dwingen dingen doen op de cam
Als je dat niet wilt, dan moet hij dat maar accepteren anders is hij je waard niet! Als je dit toch wel doet, dan kan je later spijt ervan gaan krijgen.

Reageer