Vraag

Internet liefde

• 25 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

Help meeeeeeee!!! Ik heb een jongen leren kennen via internet! We zijn verliefd op elkaar maar blijven gewoon vrienden!! Ook omdat we elkaar niet echt kennen!! Ik heb hem nog nooit in het echt gezien en weet niet of ik zomaar iemand van internet vertrouwen kan...... wat zouden jullie doen?? Moet ik misschien het contact verbreken of hem een keertje ontmoeten?? Help!! Xx wanhopig meisje.......

2 reacties

je kunt het contact verbreken als jij geen contact met hem wilt behouden.
als je benieuwd bent en hem een keer wilt ontmoeten moet je wel voorzichtig zijn. je weet nooit of je de ander kunt vertrouwen.
ga bijvoorbeeld met een vriend of vriendin ernaar toe en spreek af op een openbare en drukke plaats zodat je veilig kunt afspreken.
ik hoop dat je er wat mee kunt!

groetjes EstherXXX
Hey!

Ik heb precies hetzelfde, maar om zeker te weten dat hij het echt is, zou je eens kunnen Skypen of zo. Tegenwoordig worden veel mensen via internet verliefd en krijgen ook een relatie. Wat ik zou doen is met je ouders praten, Skypen en eens afspreken met je ouders en de ouders van hem erbij. Zo weet iedereen (ook jouw ouders) met wie ze te maken hebben.

Veel succes! Ikkuh

Reageer