Vraag

Instagram

  • 16 November 2018
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy dit gaat niet over een probleem maar ik zou graag met anderen mensen contact hebben die ook problemen hebben en er is nog geen chat op de kindertelefoon dus laat alsjeblieft weten of jullie ook chat DM Willem op de site kindertelefoon dat we met elkaar kunnen praten als we daar blijde behoefte aan hebben

groetjes anoniem1407 thnx alvst

3 reacties

Hoi!

Ik snap je vraag en waarom je dat wilt. Je bent hier zeker niet de enige in en hier is zeker al over nagedacht. Dit plan is echter echt enorm moeilijk te realiseren om meerdere redenen. Je kan dit topic misschien eens bekijken om de redenen en voordelen en nadelen hiervan te zien.

Groetjes
Lot
@ Ronald2001
Ja ik snap het die 50 jarige mannen enz hoef ik nix mee te maken nog bedankt voor de reactie
Hey

Ondanks dat er veel aardige mensen hier op zitten, gaat het plan niet door denk ik.
Dit ivm anonimiteit die niet meer kan worden gegeven, en dan kunneen oudere mensen zich voordoen als dat "hele aardige meisje dat seks wilde" tot je dan een 50 jarige man ontmoet snapje?
Daarnaast kan de kwaliteit achteruit gaan, nu weet ik zelf dat er in de ochtend/middag soms kinderen hierop komen om andere uit te lachen of domme opmerkingen te maken. Meestal is KT hier snel bij al rapporteer je dit (goed bezig kt) maar op dm is er dan ook een kans dat je dit 1 op 1 zal krijgen en dan is er niemand die het even weghaald... en dat kan bij sommige pijn doen

Reageer