Vraag

Insta account nu nog verwijderen?

  • 1 October 2021
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen,ik heb een account aangemaakt op insta waar het de bedoeling was om de roddels rond mijn middelbare school te plaatsen, alleen mensen zagen dit als een goede manier hun vrienden te plagen en ik ben er in getrapt maar al die mensen over er geroddeld werd kwamen natuurlijk klagen... Ik heb dus een vraag: het account bestaat pas 2dagen en nu ik zeker ben er niks is gelekt van mijn persoonlijke info, zou ik het nu het nog kan  in alle stilte verwijderen en verder gaan met mijn leven?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Zo’n account is dus niet echt leuk (roddels zijn niet positief). 

Je kunt er natuurlijk op aangesproken worden.

 

Roddelen en pesten, ook online, is niet leuk en er kunnen grenzen worden overschreden waardoor het nog strafbaar wordt ook.  Ik zou hier echt niet mijn naam aan verbinden.

Het is ook niet slim om te denken dat het geheim blijft dat jij dit account gemaakt hebt.  Als het te ver gaat verlinkt iedereen jou er bij.   Of dat je, als het te ver gaat, wegkomt met ‘ik stond er bij en ik keek er naar, ik kon er niks aan doen’.

 

Het is een goed idee om het te verwijderen!  Als mensen daar over klagen zeg je dat het niet leuk meer was.

Als zij zelf een ander account aanmaken moeten ze dat zelf weten.

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou het inderdaad verwijderen. Bij mij op school was er ook een meid die dit deed, er kwam helemaal politie op school om er over te praten enzo en die meid had een schorsing van school dusjaa dat zou ik voorkomen 

ik zal hem verwijderen, wieweet gaat de reputatie van de school onbedoeld omlaag:thinking: .

Reageer