Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik word vaak gehackt

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jogetje van 13 jaar maar ik word iedere keer gehackd dit is egt wel iritant dit komt omdat ik wil concurentie heb
met games want ik maak er vaak server's voor
en op youtube ben ik inmiddels een best wel grote hit aan het woorden ik heb ook een eigen site die een keer was downgehaald en daar hadden ze opgezet
zo de concurrent is uitgeschakelt
das egt irritand mijn msn gmail wordt allemaal gehackt
maar ik heb 1 geluk ik kan mijn gmail en skype en zo wel terug hacken maar mijn email niet 😞

20 reacties

Beste Menno,
voor je eigen pc beveiliging zou ik een goed antivirus programma aanraden zoals Mcaffee

en als je een site gaat opzetten moet je ook wel DDOS bescherming gaan nemen anders is je site makkelijk neer te halen
het kost je maar 5 tot 10 euro per maand maar je hebt wel 100% garantie dat je site niet gehackt word.

ik hoop dat dit je heeft geholpen,

Groetjes,

ACE/Onur M
je kan ook een heel moeilijk w8woord nemen dat niemand raad en dat niemand weet en ook niet aan iemand vertellen. zo was mijn gmail ook een x gehackt omdat iemand mijn ww wist.
ik weet al hoe ik het oplos
hoe dan?????
Ben je ook al op Playstation Network gehackt? (Als je tenminste een Playstation 3 hebt) Dan moet je Sony even een mailtje sturen dat je gehackt bent daarop en dan vraag je ook even snel tips. Misschien kunnen hun je wel tips geven?
Je maakt servers voor spelletjes? Je bedoeld zeker dat je die dingen kant en klaar download en ze aanzet, dus eigenlijk een kopie van een origineel spel die je naar je eigen smaak kunt aanpassen. Dat is super illegaal en ik zou er maar niet verder mee gaan als ik jou was.
Doe een moeilijk wachtwoord bijv. je school wachtwoord.
Iets wat je niet raad bijv. asd23881mn
Schrijf het wel op een papiertje dan weet je je wachtwoord altijd te vinden.
Als ze je hacken via pc's of programma's dan moet je een beveiliging erop zetten x
als jouwn cam insant aan gaat moet je gelijk je pc uidoen dan kunnen ze niks meer en kijk uit voor random sites kan blackshade zijn
Je maakt servers voor spelletjes? Je bedoeld zeker dat je die dingen kant en klaar download en ze aanzet, dus eigenlijk een kopie van een origineel spel die je naar je eigen smaak kunt aanpassen. Dat is super illegaal en ik zou er maar niet verder mee gaan als ik jou was.

Dit is zeker niet illegaal, een MineCraft server, om een voorbeeld te geven, is helemaal niet illegaal.

1. Zorg ervoor dat je wachtwoord onraadbaar is.
2. Zorg ervoor dat je een goede virusscanner hebt: http://www.surfright.nl/nl/downloads .
3. Zorg ervoor dat je niet hetzelfde wachtwoord voor meerdere accounts gebruikt.
4. Zorg ervoor dat alleen jij je wachtwoord weet.

Gast, ooit gehoord van spellen als minecraft? Daarbij is het de bedoeling dat je een eigen server maakt!
Eerst geef ik je een tip.

Ik ben zelf 13 jaar, bijna 14.

Ik heb al meerdere websites opgestart voor mijn potentiële klanten. Deze zijn allemaal voorzien van een (gratis) Anti DdoS Attack
Maar het handigste is, dat je je buiten het gedeelte houd van het opstarten van servers. Als het er zo aan toe gaat kan dit zelfs tot schade op je computer krijgen via je router.
Hackers kunnen altijd binnenkomen via het kleinste deel in je router.
Ook raad ik je aan WPA2 te gebruiken, zo kun je alleen via jou Wi-Fi standpunt erin, en houd je hackers lekker uit je internet.

Je hoeft me niet te geloven, maar ik heb meer verstand van een volwassene die over een computer uit ze nek lult.

Groetjes he. 
Badge +17
Je hebt ook antivirussen zoals AVG Antivirus. Of kies een moeilijk wachtwoord die jij ook pas na 10 keer kunt onthouden, en schrijf die op.
Niet teveel downloaden/op niet betrouwbare site's zitten.
wat is je youtube kanaal!?!??!!
Badge +17
wat is je youtube kanaal!?!??!!
Verbatim, je mag geen persoonlijke gegevens uitwisselen.
Beste Menno,
voor je eigen pc beveiliging zou ik een goed antivirus programma aanraden zoals Mcaffee

en als je een site gaat opzetten moet je ook wel DDOS bescherming gaan nemen anders is je site makkelijk neer te halen
het kost je maar 5 tot 10 euro per maand maar je hebt wel 100% garantie dat je site niet gehackt word.

ik hoop dat dit je heeft geholpen,

Groetjes,

ACE/Onur M

Disagreed,
DDoS Attack beveileging kopen? Volgensmij heb jij nog geen 1x 5000bezeoekers per dag gehad op je website die je host met een Virtual Private server he?

DDOS beveileging is niks man, Enig verstand van shellbooters en IRC botnets? no, Het ligt eraan hoeveel bots & shells die bevatten maar 100bots kan makkelijk een website met DDOS beveileging voor 5uur downen, Ja ik ben ervaren, Ben zelf ook in het illegale wereldje geleefd,
Anti virus heeft ook geen zin want onze zogenaamde blackrats ( hackers ) kunnen in een virus alle virusscanners uitzetten hoor (:.

Gebruik maar IIS7, en Cloudflare om je IP Adres te omzeilen zodat ze je IP van je site niet kunnen zien, Helpt genoeg + het zijn gratis DDOS beveilegings en beter dan zulke betaalde troep (:.

// Lowsec aka Low (: Bekent als mcdonalds defacer? (: zoek op google, Mcdonalds hacked by Lowsec, see ya peepz.
Cool story bro
vet http://www.webklik.nl/user_files/2010_11/184171/hacker-pro.jpg
wij in nederland hebben een hele mooie slimme overheid die je er mee wil helpen
en anders ken je vast wel iemand die kan hacken anders. ko, je terug en help ik je
black pegasus
heyy
ik heb veel verstand van hacken
maar je moet eens opzoeken naar beveiliging
extra beveiliging voor alles , is er altijd
en als je weet wie het miss steeds doet moet je
m eens aanspreken via een video
maar probeer aardig te blijfen want
ze kunnen ook verder gaan dan alleen je
servers enz
xx
anonymous