ik word mobiel gestalkt

• 19 januari 2015
  • 9 reacties
  • 399 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoii,
ik zat een avond gewoon rustig te relaxen op de bank toen ik opeens gebeld werd, ik had het niet door maar toen ik later op mn telefoon keek stond er dat ik een gemiste oproep van een prive nummer had. dat is natuurlijk heel onschuldig natuurlijk, maar hij begon steeds vaker te bellen. eerst dacht ik van wie zou het zijn? ik dacht dat het gewoon een vriend van me was ofzo, totdat ik een keer op nam.. ik nam op en tegelijkertijd werd er opgehangen en dat is 3x achter elkaar gebeurd. het bellen word steeds meer, in 20 minuten had hij al 3 keer gebeld! en de enige dag dat ik niet word gebeld is op zondag, dat is ook zo apart. wat moet ik nu doen? naar de politie? 
liefs,
justadreamer

9 reacties

Je kan nummers gewoon blokkeren in je instellingen. Moet je ff googlen hoe je dat op jouw mobiel doet.
Helaas, dat heb ik al geprobeerd maar dat kan niet op mijn telefoon.
Is bij mij ook gebeurd ik nam op toen ik met school in keulen zat daarna werd ik nooit meer gebeld... Gewoon negeren waarschijnlijk fout verbonden 😉
Badge +17
Op een gegeven moment worden ze dat bellen zat, want als er niemand opneemt is er geen zak meer aan en zullen ze ophouden. Wel vervelend natuurlijk dat je zo vaak gebeld wordt daardoor, maar een privé nummer blokkeren kan volgens mij ook niet. Gewoon niet op gaan nemen, en stel ze sms'en of whatsappen je ofso, gewoon blokkeren het nummer. Dan krijg je daar geen gezeik mee 😉
Hee! Ik denk dat het beste is om het aan je ouders te vertellen, die kunnen vast wel iets voor je doen zodat je niet meer gebelt kan worden door dat prive nummer! Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Xx Hope!
Lol serieus.. wat boeit t nou die gene kan toch niks ^-^
Dat is wel eng, als je echt het gevoel hebt dat iemand je stalkt meteen aangeven bij de politie. Anders blokkeer je het nummer gewoon.
Je kan nummers gewoon blokkeren in je instellingen. Moet je ff googlen hoe je dat op jouw mobiel doet.

Anonieme nummers zijn niet te blokkeren, aangezien dit via een bepaalde protocol gaat.
Hee! Ik denk dat het beste is om het aan je ouders te vertellen, die kunnen vast wel iets voor je doen zodat je niet meer gebelt kan worden door dat prive nummer! Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Xx Hope!

Haar ouders, Kunnen er waarschijnlijk niets aan doen.
Het is mogelijk om een privé nummer te "ontmaskeren" maar daar heb je een stel hersens en computervaardigheden voor nodig. 
Ik adviseer OP om het gewoon te negeren, het zal wel over gaan na nog onbepaalde tijd. 

Reageer