Vraag

ik wil heel graag op tiktok

  • 2 January 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo lieve mensen!! Ik weet het, ik ben actief maar dit keer zit ik echt met een verhaaltje/vraag. Ik zou het fijn vinden als jullie zouden kunnen reageren, dat zou me heel goed doen!!💕

 

Oke nou ja ik heb best veel geld bij elkaar gespaard ong. 155 euro.  En ik ga daar een tablet van kopen met een Stylus pen dat ik op ibis Paint kan tekenen. Maar ik wil daar heel graag filmpjes van maken zodat ik mooie namen kan tekenen of andermans profielfoto.   Maar daar wil ik graag tiktok voor gebruiken.... Maar ik mag geen tiktok om een paar redenen: het is een Chinees bedrijf en ze gaan niet goed met je gegevens om, ze vertrouwen het niet, en ik had een x tiktok op een andere telefoon en daar ben ik lastiggevallen door een man die allemaal dingen van mij wou en daardoor ben ik in de problemen gekomen.. dus ze willen het echt niet... MAAR IK WIL HET ZO GRAAG!!🤧 ik ben dan echt voorzichtig.. heeft miss iemand tips zodat ik mijn ouders kan overhalen??? Of heeft iemand hier iets op te zeggen??❤️ Alvast bedankt  

 

PS. Ik voel me soms ook buitengesloten omdat ik geen tiktok heb😔 iedereen uit mijn klas heeft het.. ik heb het er al over gehad maar dan zeggen mijn ouders dat ik niet overal perse bij moet horen


2 reacties

Badge

Hoiii! 

Ik snap heel erg dat je tiktok wil en dat is natuurlijk ook harstikke leuk om te doen! Ik zelf heb ook tiktok en mijn ouders deden er niet zo moeilijk over. Wel vindt ik het in jou situatie wat begrijpelijker. Je zou eens met je ouders kunnen praten en dingen kunnen bedenken waardoor je tiktok alsnog mag op een veilige manier. Mijn tip is dan ook om je account prive te maken zodat niet zomaar iedereen je kan volgen en je berichten kan sturen. Als je een account aan maakt, gebruik dan niet je eigen naam als je ouders denken dat die anders wordt gestolen of worden bewaard. Bedenk zelf ook goede redenen waardoor jij tiktok alsnog kan gebruiken op een veilige manier, dus ook de manier die je ouders veilig vinden.

Success, ik hoop dat je hier iets aan had en dat je er samen met je ouders uit kunt komen!

Groetjess mij x 

Reputatie 3
Badge +3

.😔

Reageer