Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik sta met foto's op een forum en die moeten eraf

een vriend van me heeft mijn telefoon 1 weekje geleend omdat hij zelf geen telefoon had en toch bereikbaar moest zijn voor zijn werk. Ik vertrouwde hem mijn telefoon toe, en dat hij hem alleen gebruikte voor te bellen en te sms-en geen foto's verwijderd of sms-jes want ik vertrouwde hem.

Ik heb met een vriendin van mij met oud op nieuw sexy foto's gemaakt omdat we het leuk vonden. De foto's stonden nog op mijn mobiel. Nu heeft hij die foto's gevonden en op internet gezet. maar ik krijg ze nu niet meer van inet af :s

Ze staan op een forum en ik heb gemailt naar de administrator maar ik krijg geen antwoord op mijn vragen. In de regels staat duidelijk

Prive gegevens
Het word afgeraden om persoonlijke informatie te plaatsen. Plaatsen van persoonlijke gegevens, foto's en video's is op eigen risico dus niet bij ons komen huilen dat je wordt lastiggevallen. Mochten er persoonlijke gegevens zonder toestemming van jou op het forum geplaatst worden, kun je mailen naar: info@y-ch.at

Ik heb nu 3 keer gemailt met de vraag of de foto's verwijderd kunnen worden. Maar ze geven geen antwoord en ondernemen geen actie. Ik weet niet wat ik moet doen om in contact te komen met die mensen. Ik ga me niet aanmelden op dat forum, want het is een groot pest forum waar ze iedereen pesten.

Moet ik nu een melding maken op politiebureau of wat kan ik nu het beste doen?

groetjes voor iemand die geen **** is, maar wel als **** op internet staat 😞

4 reacties

als ik jouw was zou ik echt aangifte gaan doen hoor
ja ik zou ook aangifte gaan doen als ik jou was,, dit kan egt niet.
een vriend van me heeft mijn telefoon 1 weekje geleend omdat hij zelf geen telefoon had en toch bereikbaar moest zijn voor zijn werk. Ik vertrouwde hem mijn telefoon toe, en dat hij hem alleen gebruikte voor te bellen en te sms-en geen foto's verwijderd of sms-jes want ik vertrouwde hem. Ik heb met een vriendin van mij met oud op nieuw sexy foto's gemaakt omdat we het leuk vonden. De foto's stonden nog op mijn mobiel. Nu heeft hij die foto's gevonden en op internet gezet. maar ik krijg ze nu niet meer van inet af :s Ze staan op een forum en ik heb gemailt naar de administrator maar ik krijg geen antwoord op mijn vragen. In de regels staat duidelijk Prive gegevens Het word afgeraden om persoonlijke informatie te plaatsen. Plaatsen van persoonlijke gegevens, foto's en video's is op eigen risico dus niet bij ons komen huilen dat je wordt lastiggevallen. Mochten er persoonlijke gegevens zonder toestemming van jou op het forum geplaatst worden, kun je mailen naar: [email]info@y-ch.at[/email] Ik heb nu 3 keer gemailt met de vraag of de foto's verwijderd kunnen worden. Maar ze geven geen antwoord en ondernemen geen actie. Ik weet niet wat ik moet doen om in contact te komen met die mensen. Ik ga me niet aanmelden op dat forum, want het is een groot pest forum waar ze iedereen pesten. Moet ik nu een melding maken op politiebureau of wat kan ik nu het beste doen? groetjes voor iemand die geen **** is, maar wel als **** op internet staat 😞

ik zou als ik jouw was die site opbellen. er staat meesxtal wel ergens een telefoonnummer. en een adresbezoekje is ook niet erg. als het er niet inzit dan gewoon aangifte doen bij 3 à 4 politie bureaus. zo kunnen ze er wat aan doen en is het sneller op gelost.
Wat vervelend voor je zeg!!!
Ik moet je helaas wel teleurstellen dat het héél moelijk is om je persoonlijke foto's van internet af te halen, iedereen kan ze namelijk al hebben gekopiërd of iets dergelijks!
Maar Ik zou als ik jou was inderdaad aangifte doen en gaan bellen naar die mensen van de site! Meestal is het wel zo dat als ze de foto's er af kunnen en WILLEn halen dat je dan wel een vergoeding moet betalen, omdat ze hebben gezegd dat je geen persoonlijke gegevens op het forum mag plaatsen!!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het gaat lukken!!!!
heel veel succes! x

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen