Ik plaats een foto van mij samen met één van mijn broers onder de douche en welk commentaar denk je dat ik kreeg?

  • 23 April 2022
  • 28 reacties
  • 2329 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

Ik had gisteren een foto op social media gepost van mij samen met één van mijn broers.

Hieronder staat wat er op de foto te zien is:

We stonden samen onder de douche . Wel bloot natuurlijk, maar je kon ons alleen vanaf ons navel naar boven zien op de foto, dus niets aan de hand zou ik denken. Ik zat voor een deel onder het doucheschuim en je zag dat mijn broer me ‘in sopte’. Gewoon met zijn hand met schuim op mijn buik/borst. Verder zie je dat ik mijn linkerarm in het gips heb zitten en die daarom buiten de waterstralen houdt. Ik zou denken, niks bijzonders, leuke foto, toch?

Een andere broer had die foto van ons gemaakt, gewoon voor de lol, maar omdat het gewoon een leuke/grappige foto is, heb ik de onderkant eraf gehaald, zodat ik ‘m wel kon posten op mijn social media.

Mijn ‘broer’ is gewoon Nederlands en blank, maar wel al een beetje bruin van de zon en ik ben half- Colombiaans en dus bruin van mezelf (niet heel donker, maar meer zoals mijn broer maximaal bruin wordt zeg maar ben ik minimaal) en ik kan door de zon ook nog wel wat bruiner worden. Verder was het gewoon een grappige actiefoto en was er niks opwindends aan. Ik ben bijna 14 en die broer op de foto is 19, maar ziet er iets jonger uit.

 

Vragen:

Ik ben benieuwd naar welk commentaar jullie bij zo’n foto zouden geven als het een foto zou zijn van iemand die je kent en de vraag is ook of je ander commentaar zou geven als je die jongens op de foto niet zou kennen. Graag wel volgens de forumregels antwoorden.

Verder ben ik benieuwd wat voor soort foto's jullie vinden dat wel kunnen en welke niet en wat jullie vinden van sommige commentaren die eigenlijk te ver gaan. Reageer je daar op of laat je het zo.

Kortom wat vind je wat er wel en wat niet kan op social media?

 

Alvast bedankt 😀

Gr. MickeyMouse


28 reacties

Als jij naar een zwembad gaat dan hebben alle vrouwen hun borsten bedekt. Of ze zijn aan het douchen maar ja.

 

De jongens daar in tegen hebben dat niet. Het is niet echt seksistisch lijkt me. Het is gewoon logisch.

 

Imo vind ik dat het beide of niet of wel moet zijn. Het is een concept van dubbele standaarden.

Badge

Ik ben benieuwd naar welk commentaar jullie bij zo’n foto zouden geven als het een foto zou zijn van iemand die je kent en de vraag is ook of je ander commentaar zou geven als je die jongens op de foto niet zou kennen. Graag wel volgens de forumregels antwoorden. ik zou geen commentaar geven want dan word je met die persoon gecomfronteerd

Verder ben ik benieuwd wat voor soort foto's jullie vinden dat wel kunnen en welke niet en wat jullie vinden van sommige commentaren die eigenlijk te ver gaan. Reageer je daar op of laat je het zo. als je volwassen bent mag je naaktfotos doen denk ik maar je hebt er goed aan gedaan dat niet te doen want je bent minderjarig, als de commentaren slecht zijn verwijder ik ze

Kortom wat vind je wat er wel en wat niet kan op social media? is lastige vraag hahah

Reputatie 4
Badge +1

Hmmmmm ik vind eigenijk op jouw leeftijd met je broer douchen met blote borsten waarbij hij die ook nog aanraakt best ongepast.  Ikn zou het zelf in iedergeval niet doen. 

 

Maar ik zou er verder geen commentaar op leveren want je moet gewoon doen wat goed voelt en ik heb er niks mee te maken. 

Hij is een jongen, hè?

Reageer