Ik maak graag online fanclubs aan.

• 27 November 2012
  • 10 reacties
  • 683 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal.
Ik zit met een probleem. Ik maak graag fanclubs aan. Niet zo heel erg. Ik vind het wel leuk. Ik maak clubs aan voor manga personages.
Maar sinds kort maak ik me zorgen... Is er een limiet aan fanclubs die je kan maken? Want deze week heb ik er al 23 gemaakt. Het geeft mij gewoon een fijn gevoel, zo'n club.
Mijn moeder vind het niet goed als ik er zoveel maak. En bij sommige clubs doe ik ook helemaal niks. Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig/raar.
Ik heb denk ik al over de 200 clubs.
Hebben jullie tips?
Kunnen jullie mij helpen?
Zo ja, dan hoor ik het graag.

10 reacties

XD, Leuk toch, als je op die manier veel mensen leert kennen die dezelfde dingen leuk vind is het toch alleen maar goed! 200 is wel een beetje veel, maar wel grappig, probeer anders volgende keer eerst effe goed na te denken of je er echt wat mee gaat doen! ; )
PS Misschien een raar vraagje, hoe heet je? (Sorry als het een beetje onbeleefd is ofzo...:))
@wess2302

Iemands echte naam van iemand vragen is eigenlijk persoonlijke gegevens vragen!
En dat is tegen de Forumregels!

Groetjes Nozieva

PS. @De Kindertelefoon, als u denkt dat ik me voor doe als de Kindertelefoon ofzoiets, dan wil ik graag zeggen dat dat NIET waar is! :)
Ik probeer gewoon óók te helpen.
Is goed, was maar een vraagje, ik ken iemand die ook heel erg van Japan houd en fanclubs maakt ik dacht, je weet maar nooit! ; )

Sorry dat ik het vroeg!
PS Novieza, ik heb al zoveel reacties van je gelezen, het maakt me echt niet uit of je wel of niet bij de kindertelefoon hoort! Ik luister toch wel XD
I love anime & manga ❤
Tja
Beetje veel fan clubs...
Maar wel gezelig
Zoals ik altijd zeg
Hoemeer zielen hoemeer vreugd
Is goed, was maar een vraagje, ik ken iemand die ook heel erg van Japan houd en fanclubs maakt ik dacht, je weet maar nooit! ; )

Sorry dat ik het vroeg!

Geen probleem hoor. xD
Anime geeft me dat gevoel ook. Of duizende tumblrposts maken over die anime. Volgens mij is het geen probleem xD
Gewoon doen wat je leuk vindt.

Reageer