Vraag

Ik kan niet in mijn oude YT account

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Haaii iedereen ik heb dus een groot probleem.

Toen ik wat jonger was had ik een YouTube account aangemaakt.

En had ik beschamende video's gemaakt, ik ga nu naar de eerste klas van de middel bare school en wil der van af zijn.

Maar ik ken mijn YouTube gegevens niet meer en weet niet wat ik nu moet doen, ik heb Google hulp al geprobeerd maar niet gelukt.

WAT NU HELP AUB😭😭😭😭😭😭😭😭😭


3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Google is de administrator van alle accounts, met andere woorden in het Nederlands: Ze zijn de baas over jouw account.

Dus als jij een Android telefoon hebt met de play store kan je naar rechts swipen en dan klikken op hulp. Dan kan je een live chat starten en zij fixen het voor jouw!

Als je het emailadres nog weet kan je inderdaad een nieuw wachtwoord maken door 'wachtwoord vergeten' te gebruiken. Zo niet wordt het echt een lastig verhaal. Maarja. Hoe groot is de kans dat mensen je gaan opzoeken op YouTube? 

Hoi,

Wat vervelend dat je je account niet meer in kan!

Weet je nog met welk email adres je het account hebt aangemaakt? Dit is waarschijnlijk een gmail mailadres. Dan kun je proberen in te loggen op je Google account en dan op wachtwoord vergeten klikken. 

Als je je emailadres niet weet, weet ik niet of je nog in kan loggen. Dan wordt het wel lastig denk ik.

Gr. Pin

Reageer