Vraag

Ik heb iemand geboot, wat nu!?

  • 8 July 2016
  • 6 reacties
  • 3553 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was heel erg boos op iemand. Via via kwam ik aan diegene zijn ip adres. Ik zocht op hoe ik voor een korte tijd zijn wifi uit kon zetten, of een aanval kon creëeren dat de wifi tijdelijk uitstond. Dit vond ik. Ik vond een IP stresser. Ik toetse dat ip in en klikte wat verdere instellingen aan. Ik had hem een paar keer gestresst/geboot (geen idee hoe dit word genoemd). Toen hoorde ik via via, dat diegene met een telefonie bedrijf een afspraak gemaakt had. Dat telefonie bedrijf gaat dan opsporen wie aan het booten is. Nu is mijn vraag, is mijn ip zo op te sporen en wat kunnen de gevolgen zijn? Dit is toch niet heel ernstig, het is alleen maar voor 30 seconden de wifi uit te zetten. Ik ben echt heel bang dat dit helemaal uit de hand gaat lopen. Iemand help!!

6 reacties

Dat is niet zo slim, om jet af te reageren met hacken. Ik denk dat ze je best wel snel kunnen opsporen. Wat de gevolgen zijn geen idee. Misschien een boete? Omdat het verboden is om iemand te gaan hacken.

Deel van de reactie is verwijderd door De Kindertelefoon - in strijd met forumregel 9
Hey ,
Je hebt eigenlijk een DDoS aanval gedaan wat wil zeggen dat de IP stresser signaal en stuurt naar al geïnfecteerdde computers zombie computers dus naar die ene router worden gestuurd waardoor de router overbelast word en geen signaal meer stuurt

Als je het technisch bekijkt stuur jij een signaal naar honderden computers met jou ip en al die pc s sturen dat naar de router wat wil zeggen fat ze eerst naar die honderden computers gaan kijken en als ze zien dat de opdracht van jou ip komt dan hang je tenzij je een ontraceerbaar ip hebt (daarvoor heb je programma's )

Waarmee ik ook wil zeggen dat je pc waarschijnlijk nu ook zo een zombie computer is omdat ze bij dat programma virussen steken .

Als ze je ip hebben kunnen ze ook je bezochte sites achterhalen en dus ook dat programma vinden als je het al verwijderd had en ze zullen mijn reactie ook lezen :-)
Sorry maar hoop echt dat ze mijn reactie lezen :-)

Hoop dat dit je geholpen heeft en eens je veel s6

Ps hier een link naar een afbeelding om het simpeler uit te leggen https://bjornpeters.com/wp-content/uploads/DDoS-Attack.jpg
Je IP adres is snel te vinden. Vooral als een bedijf het gaat opsporen. Dan ben je echt de klos!

Je kan het ontlopen, maar dit gaat net zolang door tot het word gevonden (waarschijnlijk)
Succes alsnog! 🙂
Reputatie 2
Badge +3

Hoe is bet afgelopen?

Het is namelijk illegaal om veel packets re sturen naar ips

De forumgebruiker die dit topic maakt is niet langer actief hier. 1 omdat dit topic ruim 4 jaar geleden is. Wat wel knap is dat jij die hebt gevonden en 2 zijn account is verwijderd.

Waarschijnlijk is het allemaal goed gekomen.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge +3

 

 

Alrighty!

Bedankt voor het antwoord

Reageer