Ik ben onterecht geband van Tweakers

  • 16 January 2018
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben vandaag onterecht geband want ik had volgens de moderator niet eerst zelf gezocht naar de antwoord voordat ik een topic opende.
Maar daar is helemaal niets van waar!
Hij zegt als het onterecht was dat ik contact moet gaan openemen.
Maar voor de rest is helemaal niets van hem waar.
Ik kijk zorgvuldig op internet voordat ik een topic open op de Tweakers Forum.
Als ik de antwoord heb gevonden maak ik geen topic,
Als ik geen antwoord heb maak ik wel een topic,
Ik snap dus niet waarom hij mij geband heeft.
Want ik heb helemaal niets gedaan.
Hoe kan ik deze situatie oplossen?

3 reacties

Hoi,

Vervelend dat dit is gebeurd! Die moderator kan natuurlijk niet weten of je wel of niet hebt gezocht. Het is een beslissing die hij heeft gemaakt. Hij is ook maar een mens en heeft natuurlijk geen toegang tot jouw zoekgeschiedenis.

Ik denk dat je best met het Tweakers Forum in gesprek kunt gaan, daar geven ze je ook de mogelijkheid toe. Stuur ze een mail (of bericht, idk) en leg er uit wat jij onterecht vind aan de ban. Probeer wel op je toon te letten, als het te aanvallend is, zullen ze de ban minder snel intrekken. Houd het vooral bij jezelf, dus wat jij hebt gedaan en niet wat zij gedaan (zouden) hebben. Je kunt natuurlijk wel om meer uitleg vragen.

En als dat allemaal niet werkt, nieuw account aanmaken onder een ander email adress?

Gr. Pin
Ik heb nu gezien dat ik die account niet onder mijn eigen account heb aangemaakt maar onder de account van mijn YouTube-kanaal heb aangemaakt.
En dat betekent?
Is dat van invloed op of je met ze in gesprek kunt, ja of nee?

Reageer