Vraag

Iemand ontmoet via internet, nu ontmoeten?

• 18 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 479 Bekeken

Hallo iedereen!
Ik heb al bijna een jaar geleden iemand ontmoet via het internet. We praten heel vaak en dat is erg leuk. We weten van elkaar dat we echt zijn, want we hebben vaak genoeg filmpjes naar elkaar gestuurd waarin we praatten en elkaars naam noemden, en we hebben een keer gebeld. Zij is een meisje en ik ben een jongen, maar we zijn niet verliefd ofzo en dat wil ik ook graag zo houden.
Nu is de tijd aangebroken dat we elkaar wel willen zien in het echt, maar is dat slim om te doen? En... Waar zouden we moeten ontmoeten en wat moeten we doen op die ontmoeting? Gewoon bij mij thuis ontmoeten, of in een stad? Of ergens anders?
Advies is zeer welkom 😃 🙂

5 reacties

Wow....... hier herken ik mezelf enorm in!!! Ik heb contact met een jongen en wij zijn wel verliefd, ik durf hem (integendeel) niet echt te ontmoeten!! Maar als jullie dat allebei graag willen en weten dat jullie elkaar echt kunnen vertrouwen..... ik zou zeggen waar wacht je op?! Ik zou wel iemand meenemen of ergens afspreken waar je vrienden of ouders ook bij zijn. Ze willen haar vast zelf ook wel eens ontmoeten! Veel succes en plezier!! Groetjessssss
Hey Angovis,
Bedankt voor je reactie!
haha ja ik ben ook wel blij dat ik zulke vrienden heb, want het betekent wel echt dat ze het beste voor me willen.
bedankt voor de tips 🙂
Reputatie 5
Badge +14
Ten eerste , mooi dat je zulke goede vrienden hebt
Want ze willen het beste voor je zo te horen, geen gevaar en ze geven om je Enzo weetje
Ik zou niet tegen je ouders/vrienden zeggen dat je afspreekt met haar (pas vertellen nadat je met haar hebt gepraat)
Waar? Ergens neutraal
Dus in een café of een park ofzo
(Of als je iets leuks wilt doen een bowlingbaan of midgetgolf baan)
Maar zoiezo luister naar jezelf en niet naar anderen (ik neem altijd alle meningen van anderen in me op, denk er over na, maar mijn beslissing maak ik en het komt uit mijn hoofd en hart en niet van iemand anders)
Hallo Suzanne,
Leuk dat je zo snel reageert!
Ik heb er zeker wat aan, bedankt voor je advies!
Ook leuk dat je zelf iemand ontmoet hebt 🙂.
Het dingetje bij mij is: ik wil het wel graag, maar mijn ouders weten niet dat ik met diegene wil afspreken en ze denken meteen altijd dat ik verliefd ben als ik met een meisje omga. Mijn vrienden zijn er fel tegen dat ik met diegene praat, omdat ze denken dat ze fake is, wat dus totaal niet zo is want ik heb zelf met haar gepraat. Mijn vrienden weten dus ook niet dat ik misschien wil afspreken, maar als ze daar achter komen, gaan ze het mij waarschijnlijk verbieden, omdat ze bang zijn voor gevaar.
Deze meningen van de mensen om me heen brengen me toch twijfels, terwijl ik het eigenlijk wel heel graag wil.
Wat moet ik met hen, moet ik het gewoon zeggen, of iets anders?
Badge +8
Hoi xx_iemand_xx,

Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben!:) Ik chat ook met iemand, maar dat is nog niet superlang. Dus hoeven we ook nog niet af te spreken. Het is meer dat hij mij met 'problemen' die ik heb, en gewoon de gezelligheid! Soms ook als ik wat tegen hem wil vertellen hoe de dag ging. Het geeft alsnog wel een fijn gevoel om te vertellen wat je dwars zit:). Alleen is hij wel 6 jaar ouder, maar ik wil er totaal geen relatie mee;).

Het is inderdaad ook goed om zeker te weten dat jullie echt zijn en niet zomaar iemand die zoveel jaar ouder is. Dus dat hebben jullie goed gedaan. Hoe voelt die ontmoeting voor jou? Voel jij je er fijn bij? Zo nee, dan kun je beter afzeggen, voel je er goed bij, dan kun je de afspraak maken. Als je twijfelt kun je het het beste niet doen.

Je kunt het beste op een drukke plek afspreken, dat is misschien het beste voor de eerste keer. Ookal weet je dat ze echt is, het is toch verstandiger, snap je? Dus ergens in een stad is een goed idee! Misschien op de helft van waar jullie wonen? Als dat eventueel zou kunnen.

Tijdens de ontmoeting kun je misschien ergens wat gaan drinken en eten en samen kletsen over elkaar en de ontmoeting. Vraag eens wat zij wilt tijdens de ontmoeting. Misschien heeft ze wel goeie eettentjes;).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Suzan (14) xx

Reageer