Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Iemand heeft mijn ip-adres

help iemand heeft mijn ipadres! wat kan ie daar mee doen?

40 reacties

hee.
Ik denk dat hij dan kan zien waar je woont enso.
Maar hoee komt hij eraan? hoe weet je dat?
Meer info?

xxx<3
ik weet het niet!
Vraag of hij hem terug wil geven!
Verander je IP Gewoon.
Het ligt eraan hoe goed deze persoon met computers is. Hij zou er alles mee kunnen doen, maar ik denk dat het niet veel verder gaat dan jouw persoonlijke info zoals waar je ongeveer woont, welke provider je gebruikt etc. Als je onzeker bent, kan je aan je internetprovider vragen om je IP-adres te veranderen.
Ip adres is opzich niet ' privé informatie '

IP-'s zijn makkelijk te kraken, met één klik op een link en ze kunnen 'm al hebben..

Maak je geen zorqen, want de meerdere keren zijn het alleen bedreigingen.

Als iemand zegt dat ie jou 'ip heeft ' zonder bewijs, zou ik dat niet geloven,
Mocht ie m toch hebben, volgens mij is het moeilijk om een IP ook te hacken,
Want op school computers kun je zo kijken wat het IP is , en hem dan thuis hacken..

Er bestaan ook IP hiders, die kun je kopen, maar voor de meeste moet je betalen.
Of een paar dagen gratis uitproberen, deze site : http://www.hide-my-ip.com/?id=3566&l=nl , misschien heb je daar wat aan !
of kijk gewoon rustig rond op het internet, Don't worry!

xx, Melanie.
Het is moeilijk om zo'n IP te gebruiken
heb het eerlijk gezegt ook wel eens geprobeerd maar dat ik echt moeilijk...
maak je geen zorgen.
Ik heb nog nooit gehad dat iemand m'n IP heeft. Maar wel m'n hyves acc. 
Aan je IP-adres alleen heeft iemand bijna niks! Geloof me! (Ik heb al vaak genoeg bij vrienden geproberd zo hun PC te hacken XD) Voordat een hacker je computer in kan met je IP moet je router eerst geportforward worden, normaal staan je ports allemaal dicht en kan iemand van buiten het netwerk dat je thuis gebruikt er niet in. Als je zeker wilt weten dat ze dicht staan zoek dan effe op google op hoe je dat kan checken!

Verder kan je natuurlijk je IP veranderen, het heeft niet heel veel nut, want uiteindelijk moet zelfs een hacker je wachtwoord hebben (Wachtwoord van je gebruikersacount) om bij je bestanden te kunnen! Ook moet je PC aan staan als hij er in wilt dus heb je het meestal wel door.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, doei wess!
Hallo Schatjexx,

wess2302 heeft helemaal gelijk! Met alleen je IP-adres kan iemand eigenlijk niks.
Bovendien is het zo dat als jij een website bezoekt je jou IP-adres daar achterlaat. Dat doe je bij elke website die je bezoekt (dus ook bijv. deze website van de Kindertelefoon), tenzij je je IP-adres verborgen hebt.
Hopelijk is het zo wat duidelijker voor je.

Groetjes, Liz
Kindertelefoon
Haha grappig hoe mensen zeggen: vraag of die eht terug wil geven... xd
Ik zal het maar effe duidelijk uitleggen.

een IP adres is een mobiele locatie van je huis dat verbonden zit alle huiselijke pc's en laptop's in dat huis geregistreerd.
Dit staat geregistreerd op je Moden/router.
Om je eigen IP adres te kunnen zien ga je naar sites zoals: http://www.whatsmyip.org/
Om te zeggen dat je iemands ip hebt is wel erg simpel gezegt dat kan ook onzin zijn.

Ip's zijn zoiezo niet "Privé".
Je adres is toch ookte vinden via een telefoonboek?
Met een ip kan je inderdaad ook hacken als je weet hoe dit werkt, maar hier zitten coderingen in en TVS progamma's waar de meeste niks van weten.
Je ip kan ook worden getrackt door bijvoorbeeld chat systemen zoals: hyves, facebook, twitter, msn, steam, xfire.
Misschien zijn hier mensen bekend met online multiplayer games zoals battlefield of call of duty.
Dit zijn op PC aangegeven met een IP adres.
Zo kun je connecten (verbinden) met een server.
Omdat deze zit verbonden met een netwerk waar veel verschillende modem's aangesloten zijn.

Dit geld ook voor telefoon netwerken.
je providers heeft ontvangers.
die zitten verbonden met draadlozen modems, met een paar 1000 tegelijk.
1 zo'n modem heeft verschilende ip's.

Maar ik zal het maar effetje zeggen.
Als je mij je email zou geven zou ik al je IP kunnen achterhalen.
Dit heeft alleen de bassis coderingen van het hacken nodig.
Dit is geen bedreiging maar een voorbeeld.
zelf weet ik ook hoe dit in elkaar zit, maar gebruik het niet hiervoor ;)

Maar om je gerust te stellen hij kan der netzoveel mee als een normaal klein detecteerbaar virusje kan.
Niks dus.
of hij moet al een level 1 hacker zijn, dus een hacker die aan de top hoort.
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.
@Liz.

Umm...

Misschien moeilijk om te geloven, maar mijn broer van 24 werkt voor een hackers groep, deze houden zich bezig met beveiliging van banken via internet etc.
Hij kan makelijk binnen een uurje facebook platgooien.
Bijv. deze site. is het voor mij misschien al mogelijk hier iets neer te halen, me broer heeft me dit geleerd dit gebruik ik niet. maar op mijn school volg ik tech-gymnasium. wordt maar gegeven op 2 scholen in NL.
hier krijg je hier les in.
Hallo Schatjexx,

wess2302 heeft helemaal gelijk! Met alleen je IP-adres kan iemand eigenlijk niks.
Bovendien is het zo dat als jij een website bezoekt je jou IP-adres daar achterlaat. Dat doe je bij elke website die je bezoekt (dus ook bijv. deze website van de Kindertelefoon), tenzij je je IP-adres verborgen hebt.
Hopelijk is het zo wat duidelijker voor je.

Groetjes, Liz
Kindertelefoon

je kunt je ip op meerdere manieren hiden/ verbergen 1 sites 2 programmas

je hebt programmas die prozy servers kunnen maken zoals bijvoorbeeld hotspotshield die veranderd elke dag je ip
verder heb je ook nog sties als
http://www.hidemyass.com/proxy/
op hide my ass kun je een website in tikken en op de "Hide My Ass!" knop klikken dan ga je naar een site via een proxy voor beeld ga via http://www.hidemyass.com/proxy/
naar http://www.ipfingerprints.com/
op ipfingerprints kun je trouwens zien waar jouw pipl (Personal IP Location) Geregistreerd staat staat ie net als bij mij niet op je huis ben je ook veilig en weet ie niet eens waar je woont hopelijk heb ik je enigsins geholpen
Wat is IP-adres??
Weten jullie niet eens wat je met een IP adres kan?

Met een IP adres kan je een adres natrekken, maar je kan ook op afstand worden gehackt wanneer je een Trojaanse Paard op je personal computer hebt. Daarom is het dus verstandig om het nooit te delen. Laat je vrienden ook niet achter de computer. IP adressen kan je ook krijgen via Skype en je Browser.
Okee nu snap ik het beter. Bedankt
Een IP-adres is eigenlijk hetzelfde als een kenteken. Het is gemakkelijk te achterhalen en je kunt er helemaal niks mee. Hackers gebruiken andere gegevens van je. De enige die wat aan je IP-adres heeft is de politie, die kunnen via je provider je adres opvragen.
Haha grappig hoe mensen zeggen: vraag of die eht terug wil geven... xd
Ik zal het maar effe duidelijk uitleggen.

een IP adres is een mobiele locatie van je huis dat verbonden zit alle huiselijke pc's en laptop's in dat huis geregistreerd.
Dit staat geregistreerd op je Moden/router.
Om je eigen IP adres te kunnen zien ga je naar sites zoals: http://www.whatsmyip.org/
Om te zeggen dat je iemands ip hebt is wel erg simpel gezegt dat kan ook onzin zijn.

Ip's zijn zoiezo niet "Privé".
Je adres is toch ookte vinden via een telefoonboek?
Met een ip kan je inderdaad ook hacken als je weet hoe dit werkt, maar hier zitten coderingen in en TVS progamma's waar de meeste niks van weten.
Je ip kan ook worden getrackt door bijvoorbeeld chat systemen zoals: hyves, facebook, twitter, msn, steam, xfire.
Misschien zijn hier mensen bekend met online multiplayer games zoals battlefield of call of duty.
Dit zijn op PC aangegeven met een IP adres.
Zo kun je connecten (verbinden) met een server.
Omdat deze zit verbonden met een netwerk waar veel verschillende modem's aangesloten zijn.

Dit geld ook voor telefoon netwerken.
je providers heeft ontvangers.
die zitten verbonden met draadlozen modems, met een paar 1000 tegelijk.
1 zo'n modem heeft verschilende ip's.

Maar ik zal het maar effetje zeggen.
Als je mij je email zou geven zou ik al je IP kunnen achterhalen.
Dit heeft alleen de bassis coderingen van het hacken nodig.
Dit is geen bedreiging maar een voorbeeld.
zelf weet ik ook hoe dit in elkaar zit, maar gebruik het niet hiervoor ;)

Maar om je gerust te stellen hij kan der netzoveel mee als een normaal klein detecteerbaar virusje kan.
Niks dus.
of hij moet al een level 1 hacker zijn, dus een hacker die aan de top hoort.
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.
maar kan iemand uit het buitenland waar je mee chat op kik messenger  ook achter je ip adres komen? En dan dat ie weet waar je woont? 
luister meid hij heeft je ip? dit is wat ie kan  of hij ddosed je,of tracet je , of zoekt je op 

**het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens uit te wisselen op het forum. Ook niet wanneer het om een ander gaat **
IP-traces komen nooit uit op je werkelijke adres.
De overheid en verschillende andere instanties kunnen zien waar je dan op die site online komt.
Als je skype hebt kan het inderdaad dat hij een skype resolver heeft gebruikt (zoek maar op google)
dat is een software om iemands IP Adres te krijgen via Skype.
Als die gene veel van html codes end weet kan i je computer ook besturen en aan en uitzetten. Kan beswell eng zijn.
Hey,

Eigenlijk kunnen 'normale' mensen er weinig tot niks mee.

Alleen sommige politie en hele goede hackers kunnen er iets mee

dont worry
Goede hackers? Zoek eens op op youtube voor een gratis D-Dosser en je hebt 1000 resultaten die IEDEREEN kunnen gebruiken.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen