Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoi ik heb net ruzie gehad en het is echt uit de hand gelopen

• 29 september 2013
  • 7 reacties
  • 496 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik had net ruzie heel erg ruzie op facebook dat meisje heeft ook hele erger suicedale gedachten enzo en we zijn tegen over elkaar van pleeg asjebliefd zelfmoord en het liep steeds hoger op gevolg dat ik nu dood wil help me asjebliefd

7 reacties

hier moet je wel met iemand gaan die je vertrouwd want dit gaat wel beetje ver.. het is altijd ruzie op facebook dit gebeurtenissen ken ik ...
en ik ben ook ver gegaan op mijn goeie vriendin en zij op mij en dat was geen goeie keuze ik heb er wel spijt van en ik heb mijn excuses gedaan en zij bij mij en dan is het wel goed gekomen... als je hiermee niet verder in problemen wilt komen moet je of gewoon naar haar toe gaan en met der praten ookal is het moeilijk,
groetjes 
ik woon in de groningen zij in dordrecht en mag niet veel reizen dus ja
Oke dan, dan moet je toch iets proberen om met haar goed te maken als jij het erg vind dat het zo ver ging had je kunnen stoppen en niet verder praten.
Maar jullie moeten het oplossen maar niet meteen, de ruzie moet even kalmeren en rusten totdat jullie alletwee niet elkaar weer snel uitschelden,
Oh zij zegt dat je zelfmoord moet plegen. Raad is wat je zegt: Dat ze een stuk opgerdroogt kots is en dat haar mening niet belangrijk is. Zo simpel is het.
jepp moet je zo ****ing bot doen ?
Omdat je soms gewoon bot moet zijn.
oke moet je niet doen

Reageer