Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoi ik heb een heel raar flimpje gevonden van wat me echt heel heeft laten denken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik heb een filmpje gevonden dat heeft me heel erg naar laten denken over micheal jackson over zijn dood vooral oke het filmpje is een interview van een man die is op jongen leeftijd daar zijn brute vader verdrand is maar er is iets heel raars aan de hand met die man iets bezars als je naar zijn stem luisterd en dan naar micheal zijn stem die zijn persies het zelfde helemaal het zelfe om persies te zijn er zijn nog meer dingen zijn neus en de neus van micheal die staan perisies het zelfde zijn ogen en de ogen van de verbrande man persies het zelfde deze interview was 1 dag voor de grote herdeking in het stapel center in los angeles en daar was ook iets heel raars aan de hand er zat een vrouw in het pulbliek die leek echt 2 drubels water op micheal jackson en het bezare was toen randy jackson een woord geef duimdel deze vrouw van dat ze het goed deden en als je goed kijkt op beelden zie je iemand achter paris staan die steeds in het publiek kijkt  of ze wist dat er iemand zat ik beweer niet dat micheal nog leefd maar deze dingen zijn heel raar we weten allemaal dat micheal voor meer dan een miljaard dollar aan schulden had en er zijn veel mensen voor hem geweest die hun dood in sece heb gezet maar ik geloof eigelijk wel dat hij dood wand je kan me nog meer vertelen maar een meisje van 15 doet niet zomaar plots een zelfmoord poging maar zoek maar eens op internet er zijn dingen aan hand die er vreemd zijn of buitengewoon iedergeval ik geloof echt dat paris haar verdriet om haar vader ech ik heb met me eigen vader ook een hele heftige band en als iemand waar je het meest op bouwd en vertrouwd en van houd opeens weg valt kan het een hele klap op leveren maar als iemand op wil regeren zal fijn zijn

13 reacties

Ik snap het niet echt, sorry
er is een filmje op youtube is een interview met een dave dave maar als je goed naar hem kijkt en dan valt ieten dan valt iets raars op en dan moet je voor naar ze stem luisteren en dan een interview van micehal jackson je schrikt je rot het is de zelfde man ik ken micheal van clubs best ken zijn licheaam uit drukingen als hij voor een camara staat was hij namelijk altijd super nerveus deze man ook maar zijn gezicht neus ogen en stem dat de meeste bazere bewijs dat die dave dave die toen bij larry king zat een vermoode man was en waarschijndelijk micheal jackson met een vermooming  op dat maakt me gek iemand die net voor zijn eigen begravins op tv is ongedeerd en in leven en gezond nou voor zijn doen gezond dan is er toch wel iets heel bezars aan de hand
sorry ik kan echt niets van je taal uit maken al je zinnen kloppen niet...
sorry ik kan echt niets van je taal uit maken al je zinnen kloppen niet...
fijn dat het op valt loop al bij de logopedie heb delexy daarom  type ik woorden verkeerd en ik ben van geboorte een amrikaan dus engels is mijn taal dus maar ik probeer er op te leten thnx dat je er me er opwijst dat er spelling foute in zitten ik moet morgen om 11 weer naar de logopadie dus
Hey, sorry ik snapte er ook bar weinig van door het slechte Nederlands. Ik heb het eerst moeten 'vertalen' 😳. Voor de anderen die hetzelfde probleem hebben (zoals Namen hierboven), heb ik de vertaling maar even in dit berichtje geplaatst: (sorry Paris1998, maar het barst echt van de fouten, ik hoop dat dit ongeveer jouw verhaal is, want ik heb soms een beetje vrij vertaald om het logisch te laten klinken... ). 

Eerste berichtje: 
Hoi,
Ik heb een filmpje op internet gevonden dat me erg heeft laten nadenken over de dood van Michael Jackson. Het filmpje is een interview van een man die op jonge leeftijd daar (...). Maar er is iets heel raars aan de hand met die man, iets bizars. Als je naar zijn stem luistert en dan naar die van Michael Jackson zijn die (stemmen) precies hetzelfde. Ook de neuzen staan precies hetzelfde en de ogen van de verbrande man staan precies hetzelfde in dit interview. Het interview was 1 dag voor de grote herdenking in het center LA en daar was ook iets heel raars aan de hand. Er zat een vrouw in het publiek die echt als 2 druppels water op Michael Jackson leek. Het bizarre was dat toen Randy Jackson een woord kreeg, duimde deze vrouw van dat ze het goed deden en als je goed kijkt op de beelden, zie je iemand achter Paris staan. Hij kijkt steeds het publiek in alsof ze wist dat er iemand zat. Ik beweer niet dat Michael Jackson nog leeft maar deze dingen vind ik heel raar. Ik bedoel, we weten allemaal dat Michael voor meer dan een miljard dollar aan schulden had en er zijn veel mensen geweest die vòòr hem hun eigen dood in scène hebben gezet, al geloof ik eigenlijk wel dat hij dood is. Want je kan me nog meer vertellen maar een meisje van 15 doet niet zomaar plots een zelfmoordpoging. Maar zoek maar eens op op internet: er zijn dingen aan de hand die vreemd of buitengewoon zijn. 
Ik geloof echt dat Paris haar verdriet om haar vader echt is, ik heb met mijn eigen vader ook een heel heftige band en als iemand waar je zoveel van houdt en die je zo vertrouwt opeens weg is, kan dat natuurlijk een hele klap zijn.
Als iemand wil reageren zou dat heel fijn zijn... 

Tweede berichtje: 
Er is een filmpje op youtube, een interview met Dave Dave, maar als je goed naar hem kijkt dan valt er iets raars op. Dan moet je vooral naar zijn stem luisteren en deze dan vergelijken met een interview van Michael Jackson, je schrikt je rot. Het is dezelfde. Ik kan Michael van clips en ken zijn uitdrukkingen als hij voor de camera staat enzo uit mijn hoofd. Hij was namelijk altijd super nerveus en deze man ook. Maar vooral zijn gezicht (neus, ogen) en stem leken zo erg. Dat vind ik zulk bizar bewijs dat die Dave Dave die toen bij Larry King zat en er een vermoorde man was. Waarschijnlijk Michael Jackson in vermomming. Dat maakt me gek , iemand die net voor zijn eigen begrafenis ongedeerd en in leven op tv is. Dan is er toch wel iets heel bizars aan de hand?

Goed, en dan nu mijn reactie, Paris1998: 
Ik snap eerlijk gezegd niet wat je precies van ons verwacht? Ik vind het een wat vaag verhaal en in mijn ogen zie je een soort van spoken. Ikzelf geloof hier niet in in elk geval....

xxxxx
Hey, sorry ik snapte er ook bar weinig van door het slechte Nederlands. Ik heb het eerst moeten 'vertalen' 😳. Voor de anderen die hetzelfde probleem hebben (zoals Namen hierboven), heb ik de vertaling maar even in dit berichtje geplaatst: (sorry Paris1998, maar het barst echt van de fouten, ik hoop dat dit ongeveer jouw verhaal is, want ik heb soms een beetje vrij vertaald om het logisch te laten klinken... ).

Eerste berichtje:
Hoi,
Ik heb een filmpje op internet gevonden dat me erg heeft laten nadenken over de dood van Michael Jackson. Het filmpje is een interview van een man die op jonge leeftijd daar (...). Maar er is iets heel raars aan de hand met die man, iets bizars. Als je naar zijn stem luistert en dan naar die van Michael Jackson zijn die (stemmen) precies hetzelfde. Ook de neuzen staan precies hetzelfde en de ogen van de verbrande man staan precies hetzelfde in dit interview. Het interview was 1 dag voor de grote herdenking in het center LA en daar was ook iets heel raars aan de hand. Er zat een vrouw in het publiek die echt als 2 druppels water op Michael Jackson leek. Het bizarre was dat toen Randy Jackson een woord kreeg, duimde deze vrouw van dat ze het goed deden en als je goed kijkt op de beelden, zie je iemand achter Paris staan. Hij kijkt steeds het publiek in alsof ze wist dat er iemand zat. Ik beweer niet dat Michael Jackson nog leeft maar deze dingen vind ik heel raar. Ik bedoel, we weten allemaal dat Michael voor meer dan een miljard dollar aan schulden had en er zijn veel mensen geweest die vòòr hem hun eigen dood in scène hebben gezet, al geloof ik eigenlijk wel dat hij dood is. Want je kan me nog meer vertellen maar een meisje van 15 doet niet zomaar plots een zelfmoordpoging. Maar zoek maar eens op op internet: er zijn dingen aan de hand die vreemd of buitengewoon zijn.
Ik geloof echt dat Paris haar verdriet om haar vader echt is, ik heb met mijn eigen vader ook een heel heftige band en als iemand waar je zoveel van houdt en die je zo vertrouwt opeens weg is, kan dat natuurlijk een hele klap zijn.
Als iemand wil reageren zou dat heel fijn zijn...

Tweede berichtje:
Er is een filmpje op youtube, een interview met Dave Dave, maar als je goed naar hem kijkt dan valt er iets raars op. Dan moet je vooral naar zijn stem luisteren en deze dan vergelijken met een interview van Michael Jackson, je schrikt je rot. Het is dezelfde. Ik kan Michael van clips en ken zijn uitdrukkingen als hij voor de camera staat enzo uit mijn hoofd. Hij was namelijk altijd super nerveus en deze man ook. Maar vooral zijn gezicht (neus, ogen) en stem leken zo erg. Dat vind ik zulk bizar bewijs dat die Dave Dave die toen bij Larry King zat en er een vermoorde man was. Waarschijnlijk Michael Jackson in vermomming. Dat maakt me gek , iemand die net voor zijn eigen begrafenis ongedeerd en in leven op tv is. Dan is er toch wel iets heel bizars aan de hand?

Goed, en dan nu mijn reactie, Paris1998:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat je precies van ons verwacht? Ik vind het een wat vaag verhaal en in mijn ogen zie je een soort van spoken. Ikzelf geloof hier niet in in elk geval....

xxxxx
er is iets bezars aan die man ik heb het aan medere mensen laten horen me pa is politie man en die zei als je dit onder een analisere legt heb je een mash gerandeerd een meisje die ik ken heeft gehoord zegt zelfde dat is de stem van micheal me broer en me moeder ook me beste vriendin heeft ook gezocht die zei ook of ik word gek en je mag me een kogel door me kop schieten zei ze als dit niet micheal is er iets raars aan de hand ik geloof ook niet spook verhalen maar hij veel mensen ken jij die een honderd % mache is ik geen 1 zelfs 2 lingen niet dje zijn zelfs nog niet voor 100 % het zelfde verklaard dat eens
Oké echt ff chill jij. Het feit dat ik er anders over denk zegt niet wie er gelijk heeft, je hoeft niet boos te doen tegen mij. Jezus! Ik help je door te zorgen dat mensen je bericht snappen maar deel je mening niet. Rustig dus ajb.
Het feit dat meerdere mensen het geloven maakt iets niet tot waarheid, en zolang er geen bewijs is (testresultaten) is niets zeker. Dat is hoe ik erover denk, wil niet zeggen dat jij niet iets anders mag denken......

Xxx
Oké echt ff chill jij. Het feit dat ik er anders over denk zegt niet wie er gelijk heeft, je hoeft niet boos te doen tegen mij. Jezus! Ik help je door te zorgen dat mensen je bericht snappen maar deel je mening niet. Rustig dus ajb.
Het feit dat meerdere mensen het geloven maakt iets niet tot waarheid, en zolang er geen bewijs is (testresultaten) is niets zeker. Dat is hoe ik erover denk, wil niet zeggen dat jij niet iets anders mag denken......

Xxx
ik ben rustig alleen heel moe heb al 3 weken bijna niet geslapen mis me beste heel erg die is op vakantie nou ja nog 4 dagen dan is terug en regeer sneller bozer en ik schrijf van nartuurd al wat bozer sorry daar voor viel me mentor van school ook die heb ik op wapp en waarschijndelijk had een beste bezondere hechte band kwa muziek met hem nu zelfs met zijn familie dat ik waarschijndelijk het zelfde heb al paris de dochter van micheal dat ik zo diep van hem gehouden heb en hem zo mis dat ik me dingen in beeld dat ik dingen hoor en zie die er gwn niet zijn dat viel al mdere mensen op dat ik sinds de dood van micheal helemaal van het padje ben af geraakt deprisiefer verdrietiger en je denkt het kan niet eerger ja het kan erger vorge heeft een meisje waar me broer mee om geng zelfmoord gepleegt dus heb twee hele harde klappen gehad ik zie dat meisje ook overal in snapje jullie hebben waarschijndelijk gelijk en ik moet nu doen wat de vader van dat meisje het laten rusten net als zijn kids door gaan proberen iederegeval
En dat geloof ik. Je bent emotioneel instabiel en ziet dingen die er niet zijn. Ik.zeg niet dat je gek bent, ik heb zelf ook stemmen in mijn hoofd gehoord die mijn leven in handen hebben gehad, maar misschien is het een idee om met een psychologe te praten. Zo kun je je emoties onder bedwang leren houden en heb je geen "last" meer van dit soort dingen. Succes! Xxxx
En dat geloof ik. Je bent emotioneel instabiel en ziet dingen die er niet zijn. Ik.zeg niet dat je gek bent, ik heb zelf ook stemmen in mijn hoofd gehoord die mijn leven in handen hebben gehad, maar misschien is het een idee om met een psychologe te praten. Zo kun je je emoties onder bedwang leren houden en heb je geen "last" meer van dit soort dingen. Succes! Xxxx
ik denk dat ik al weet wat er speeld als je echt om iemand geeft en dat heb ik voor micheal en ook voor dat meisje gedaan dat je op een geven moment je zo close voelt dat je vergelijkt ze
Ja, maar volgens mij is het iets wat jouw geluk in de weg staat, en das niet de bedoeling natuurlijk! Denk er eens over na, het kan echt helpen. Psychologen zijn niet zo erg hoor, je moet gewoon iemand zoeken met wie het klikt. Dan kun je gewoon even je verhaal kwijt en met wat simpele oefeningen kun je je eigen leven weer volgen en jhet geluk opzoeken. Denk er eens over na? xxx
Ja, maar volgens mij is het iets wat jouw geluk in de weg staat, en das niet de bedoeling natuurlijk! Denk er eens over na, het kan echt helpen. Psychologen zijn niet zo erg hoor, je moet gewoon iemand zoeken met wie het klikt. Dan kun je gewoon even je verhaal kwijt en met wat simpele oefeningen kun je je eigen leven weer volgen en jhet geluk opzoeken. Denk er eens over na? xxx
ja ken het de ex van me broer was ook verward enzo wouw weg lopen om bij te mogen het net romio en jjulia het mocht niet haar ouders dus ze sloog door had een brief geschreven met dag papa en mama jullie hoeven mij niet te zoeken ja je hoord en leest wel eens 😉 we hebben een open mail waar ik en me broers gewoon in kunnen toen las ik het
ik heb een heel mooi liedje als je rot voelt word je er vrolijk van is niet van micheal maar van john denver

Reageer