Vraag

Hoeveel tijd besteden jullie aan het forum?


Reputatie 7
Badge +19

Heyhoihihallo,

Ik vroeg me net eigenlijk af hoe actief jullie op het forum van De Kindertelefoon zijn en hoeveel tijd jullie er aan besteden enzo. Dus hier een paar vragen:

  • Hoelang ben je al actief op het forum?
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief?
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum?
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum?
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum?
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm)
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld?
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen)
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum?

Nou dit wilde ik even weten. Als je het leuk vindt mag je het invullen natuurlijk. Dankjewellll!

 

joeeeee


18 reacties

Heyhoihihallo,

Ik vroeg me net eigenlijk af hoe actief jullie op het forum van De Kindertelefoon zijn en hoeveel tijd jullie er aan besteden enzo. Dus hier een paar vragen:

  • Hoelang ben je al actief op het forum? Sinds 9 december 2019.
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief? ​​​​​​Bijna elke dag.
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? Idk
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? Ik denk dat ik actief ben.
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? In december 2019 was ik best wel heel actief. Daarna wat minder en in de loop van de tijd wel wat reacties plaatsen.
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) Ik plaats ook reacties (bijna 2.2k, i dont know why)
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? Idk
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? Zeker. Ik ga geen forummers noemen. Je hebt mensen die in korte tijd heel veel reacties posten. En je hebt mensen die regelmatig actief zijn. Dat zijn de meest actieve forummers.
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? Even veel.

Nou dit wilde ik even weten. Als je het leuk vindt mag je het invullen natuurlijk. Dankjewellll!

 

joeeeee

 

Hey Jaivy!

Leuke vragen😉

 

  • Hoelang ben je al actief op het forum? > Sinds begin Mei 2021.
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief? > Iedere dag😅
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? > Hangt er vanaf.. Als het drukker is ben ik langer actief dan als het rustiger is op het forum
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? > Ehh ja best wel denk ik😅
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? > Ik was veel minder actief op het forum.. Mijn account bestaat al sinds 2019, maar ik ben pas sinds kort actief!
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) > Ik lees de meeste reacties wel en reageer ook wel vaak, maar op sommige topics weet ik geen antwoord en dan lees ik ze gewoon.
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? > Per bezoek verschilt dat erg.. Ik denk een stuk of 10 per dag.
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? > Ik ga geen forummers noemen.. Op eentje na want jij valt me erg op Jaivy😉
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? > Voor nu hetzelfde.. Ik vind het hier erg leuk en vermakelijk!

 

Groetjes van mij☺️

Reputatie 6
Badge +7

Hallohihoihey Jaivy,

Dit is nou zo’n soort vragenlijst die mag blijven. Niet perse nuttig, maar wel leuk.

  • Hoelang ben je al actief op het forum?
    • 14 augustus plaatste ik mijn eerste reactie, dus nu precies 10 maanden geleden (toch?). Maar ik ben een paar maanden niet actief geweest, dus eigenlijk rond de 6 maanden. En ik ben pas een maand of 3 echt actief op het forum qua reacties plaatsen, het is dus net hoe je het bekijkt.
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief?
    • Stuk of 7 dagen per week.
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum?
    • Het verschilt heel erg, soms zit ik in de les en switch ik even van tabblad om vervolgens 10 seconden op het forum te neuzen. Soms zit ik hier uren achter elkaar reacties te plaatsen, lezen en gewoon wat rond te kijken.
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum?
    • Ik vind van wel ja.
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum?
    • Veel minder actief. Na mijn eerste 24 reacties ben 4 maanden weggeweest. Ik zat veel minder op het forum en plaatste per dag gemiddeld minder reacties.
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm)
    • Ik lees sowieso al de topics en reacties, maar als je kijkt naar het aantal reacties wat ik heb geplaatst zie je dat ik ook wel wat reacties plaats af en toe.
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld?
    • Ik bezoek het forum heel vaak heel even, maar mijn reacties besteed ik wel wat tijd aan. Ik heb dagen dat ik niks plaats en dagen dat ik 15 reacties achter elkaar plaats. Ik heb geen zin om het uit te rekenen, dus mijn gok is gemiddeld 2 reacties per dag. 
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen)
    • Er zijn wel een paar gebruikers die mij opvallen, jij natuurlijk, je hebt 1000 reacties meer dan ik, terwijl je ongeveer tegelijk begon, maandje eerder. De twee personen die hier al een reactie hadden geplaatst. En nog een paar. Maar ik denk dat je zelf ook heel goed weet wie actief zijn.
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum?
    • Ik denk dat het beter voor mijn ogen is om minder actief te zijn. Liever wil ik meer actief zijn, maar het beste is toch denk ik om gewoon even actief te zijn als ik nu ben.

 

Groetjes,

Paardebloem

  • Hoelang ben je al actief op het forum? Verschilt. Meestal kijk ik ‘s avonds laat nog even de nieuwe topics. Dan zijn de meeste vragen al wel beantwoord. Dus er zullen dagen zijn dat ik helemaal niets plaats.
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief? Zoals ik al zei, ik probeer elke dag even te kijken.
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? Dat hangt af van de hoeveelheid nieuwe topics, de lengte daarvan en natuurlijk of ik een reactie ga schrijven.
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? Op zich wel omdat ik er elke dag wel even ben maar een tijdje geleden had ik overdag wat meer vrije tijd en was ik dus ook vaak wat eerder bij de nieuwe topics aanwezig waardoor je natuurlijk meer reacties schrijft.
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? Ik loop steeds op de vragen vooruit haha
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) Ik reageer als ik denk dat mijn reactie wat toe zou voegen.
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld?  Hangt er vanaf of anderen al veel hebben gereageerd. Als zij het al hebben gedaan, hoef ik niet nog een keer hetzelfde te gaan typen. 
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) Zeker,  je ziet gewoon dat er personen zijn die hier vaak terugkomen, veel en behulpzaam reageren,  en/of hier al een poosje zijn. Iedereen boven mij, is daar bijvoorbeeld een voorbeeld van.
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? Als ik de tijd ervoor had gehad, zou ik hier de hele dag door wat actiever zijn. Dat zou ik wat chiller vinden dan ‘s avonds alles teruglezen.
Reputatie 3
Badge +1

Heyhoihihallo,

Ik vroeg me net eigenlijk af hoe actief jullie op het forum van De Kindertelefoon zijn en hoeveel tijd jullie er aan besteden enzo. Dus hier een paar vragen:

  • Hoelang ben je al actief op het forum? sinds 28 mei 2021
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief? 5/6 per week
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? iedere dag minstens een half uur
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? ja
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? sinds ik een account heb ben ik steeds 5/6 dagen online 
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) eerder beantwoordde ik telkens op (bijna) iedereen, maar de laatste tijd zit ik echt totaal niet lekker in mijn vel, dus reageer ik niet maar lees ik meestal alleen.
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? eerder 5-10. Nu 0-5
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) Jaa, zij geve meestal ook de beste reactie’s! 
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? idk

Nou dit wilde ik even weten. Als je het leuk vindt mag je het invullen natuurlijk. Dankjewellll!

 

joeeeee

  • Hoelang ben je al actief op het forum?
    • Ik ben sinds 12 april 2020 actief op het forum. Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar nu weer helemaal terug!
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief?
    • Elke dag, maar niet 24/7 haha
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum?
    • Oeh, ik denk een kwartier á half uur. Dat verschilt ook een beetje of er topics zijn om op te reageren.
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum?
    • Ja, maar lang niet zo actief als anderen. Vaak zijn topics al beantwoord door bijvoorbeeld jou of NaamNietBekend.
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum?
    • Minder, maar ik vind het erg leuk om te doen. Ik was wel actiever toen ik thuiszat, in de online lessen was het best makkelijk om hier even langs te komen, dat gaat wat lastiger nu ik weer full-time naar school ga,
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm)
    • Ik plaats zeker reacties, mar vaak zijn topics al beantwoord. Ik maak graag gebruik van klavertjes-vier, in plaats van een reactie te plaatsen waarin precies hetzelfde staat en/of niks toevoegt.
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld?
    • 2 á 3 denk ik? Verschilt heel erg. :)
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen)
    • Er is wel een ‘club’ ja. Helaas hebben ‘we’ Pin, Simply Me en M en Ms verloren, maar nu zijn MensPersoon, xLisa, NaamNietBekend, Robin Hood (nieuw), the MightySlayer, Paardebloem83, jij en ik er als actieve gebruikers - wellicht vergeet ik iemand, neem het dan niet persoonlijk!
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum?
    • Misschien wel iets meer, maar af en toe valt er simpelweg niet zoveel te doen. Ik merk dat ik het ook wel graag gebruik als afleiding/uitstel van mijn schoolwerk, dat is natuurlijk niet de bedoeling. ;)

Hai haiii,

 

  • Hoelang ben je al actief op het forum? Ik heb een account gemaakt om een keer op een vorig topic van jou te reageren, maar ben sinds een paar dagen echt actief actief zeg maar 😅
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief? Ik kijk er elke dag wel effekes op 
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? Per dag? Zo ja, ik denkelijk zo ongeveer een uur of twee uur maximaal per dag
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? Ik reageer wel op sommige topics, maar ben zeker niet zo actief als jij hahaha 
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? Wat is voor jou vroeger? Nou ik denk dat er voor mij geen ‘vroeger’ was, omdat ik sinds een paar dagen pas “actief” ben
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) Zeker geen domme vraag!! Vaak reageer ik wel, maar soms zijn het van die topics, waarop ik niet weet hoe ik zou kunnen helpen of nog zou kunnen bijdragen. 
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? Tussen de 1 en 4 denk ik
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) Jaaa, jij!! 
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? Ik denk dat ik in de vakantie wel meer actief word, omdat ik me dan meer verveel, maar tis niet echt dat ik het “wil” dat ik meer of minder actief word (of natuurlijk even veel) 

Leuke vragen Jaivy!! 
 

Groetjesss van mij!!!

Joeee 
 

  • Hoelang ben je al actief op het forum? Verschilt. Meestal kijk ik ‘s avonds laat nog even de nieuwe topics. Dan zijn de meeste vragen al wel beantwoord. Dus er zullen dagen zijn dat ik helemaal niets plaats.

Ik ben echt blind hè. Ik moet echt leren lezen :joy:

Ik ben hier sinds 17 juni 2020. Donderdag zal dus me eenjarig ‘jubileum’ zijn haha.

 

Hallo Jaivy :)

Wil je je eigen vragenlijst ook invullen? Ik ben wel benieuwd naar jouw antwoorden.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

Hey @TheMightySlayer,

Ja dat wil ik wel. Hier mijn antwoorden:

  • Hoelang ben je al actief op het forum?  —> ik ben actief sinds 20 juli 2020, dus nu bijna 1 jaar. Feestjee!
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief?  —> meestal wel elke dag, heel soms heb ik periodes dat ik er een aantal dagen niet ben.
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? —> oeff verschild heel erg, als ik een dag in het ziekenhuis ben 1 of 2 uur. Op dagen dat ik thuis ben en school heb half uur denk ik.
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? —>Ja vind ik wel.
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? —> ik denk minder.
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) —> beide
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? —> 5-12 meestal
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) —> jazeker valt mij dat op. Eigenlijk de meestal van wie op dit topic gereageerd hebben lol
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? —> even veel of minder, zeker niet meer haha

Joeeee

Ik ben nog steeds tegen vragenlijstjes en dus ook tegen dit topic, dus foei! , maar het heeft niet super veel zin om te doen alsof dit topic niet bestaat.  Als een KT moderator dit leest:
Dit soort vragenlijsten zijn nog wel OK, omdat ze daadwerkelijk een nuttige discussie oproepen en tijd vragen om een antwoord te bedenken. Twintig keer je penislengte aangeven is niet nuttig en hoort ook niet op het forum thuis.

  • Hoelang ben je al actief op het forum?
    Ongeveer vijf en een half jaar. Ik ben op 9 feb. 2016 begonnen, wat mij een soort Forumveteraan maakt ofzo. De nieuwe UI is in ieder geval een stuk beter.
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief?
    8.
    Natuurlijk iets minder dan dat en ik denk dat ik ook iets minder tijd hier moet besteden. Andere gebruikers kunnen ook prima reacties achterlaten, hoewel ze minder kritisch of hard zijn en niet zo veel bronnen linken. Niet dat iemand daar ook maar naar kijkt.
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum?
    No clue.
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum?
    Ja. Ik zit hier dagelijks en je kunt me meestal bij “recent actief vinden”.
    Het viel de KT op, maar dat is een verhaal voor mensen die hier al weg zijn.
    Ik denk niet dat die dit nog eens gaan lezen.
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum?
    Het golft een beetje op en neer, zeker omdat het over zoveel tijd gaat. Nu ben ik denk ik wel iets actiever, maar ik laat minder reacties achter. Ik zou zeggen dat dit zo'n gevalletje van kwantiteit versus kwaliteit is. Ik kies voor het laatste.
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm)
    Ik lees nooit de reacties op topics, tenzij het mijn eigen topics zijn of het een topic is waarop ik reageer.  Vragenlijsten open ik dan ook niet. Soms is het antwoord al gegeven, maar meestal is er nog ruimte voor een opmerking of twee. 
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld?
    Ik zou zeggen vijf, maar ik zit hier dan ook meestal twee keer per dag.
    Je moet iets doen om er (bijna) vijfduizend te halen.
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen)
    Ja. Ik ga niet de cliché aanhalen.  Al die mensen zijn al genoemd. Er zijn ook zat mensen die helaas actiever zijn dan de rest, maar die zal ik ook niet noemen. Er zijn wel anderen gebruikers die ik niet mag noemen, die eerst heel actief waren. Helaas zullen die dit lijstje niet meer invullen.
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum?
    Eh, even actief blijven lijkt mij prima. Ik heb sowieso iets minder dan vier maanden te gaan, dus echt spannend zal het niet worden. Het wordt wel leuk om al mijn troep te anonimiseren… 

(De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 4. Reacties op het forum zijn positief.)

 


Ik kan mij niet voorstellen dat iemand echt zin heeft om mijn reacties te lezen, tenzij je wilde weten wat MensPersoon bezielde. In dat geval zul je ook hier je antwoord niet vinden.

Reputatie 7
Badge +19

@MensPersoon dank voor het invullen. Het verbaast me dat je antwoord geeft aangezien je aangeeft tegen álle vragenlijsten te zijn. Kan ik deels begrijpen tho, elke keer de zelfde vragenlijsten heeft geen zin. Echter vind ik normale vragenlijsten persoonlijk wel leuk en soms interessant. Ik was gewoon curious hoeveel jullie actief zijn dusjaaa vandaar deze vragen. Wil het niet perse een vragenlijst noemen eigenlijk.

Het viel de KT op, maar dat is een verhaal voor mensen die hier al weg zijn

Ik ben wel benieuwd of ben je niet van plan dit uit te gaan leggen?

“Er zijn ook zat mensen die helaas actiever zijn dan de rest, maar die zal ik ook niet noemen.”

Wat bedoel je hiermee? Dat je het jammer vind van bepaalde mensen dat ze zo actief zijn? Of dat je het jammer vind dat bepaalde mensen niet actief zijn terwijl ze in jou ogen waardevol zijn?

 

joeeeee

 

(De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 4. Reacties op het forum zijn positief.)

Niet alleen is het daadwerkelijk negatieve stuk niet weggehaald, maar juist mijn complimenten zijn weggehaald.
Cool.
 

 Er zijn wel anderen...

Dit leek mij een vrij duidelijke tegenstelling, omdat ik het eerst had over mensen waar ik het niet per se mee eens was en vervolgens had over mensen die ik wel erg goed vond.
Ik gaf aan dat ik het wel fijn vond dat mensen zoals Kenshin, Angovis en nog een derde erg actief waren.
Natuurlijk is die lijst langer, maar dat waren de eerste namen die mij binnen schoten.

Er zijn zat reacties van mij die je aan kunt passen, maar dit was er zeker geen.
Het heeft voor mij weinig zin om hier anderen zwart te maken.

 

Niet echt een antwoord op de vragen die je daarnet stelde, maar dit moest er even tussendoor.
 

Reputatie 7
Badge +19

@MensPersoon ok bedankt voor je directe antwoord 👍

 

 

  • Hoelang ben je al actief op het forum? Paar maanden
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief? 2?
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? Kwartiertje
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? Niet perse
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? Zelfde
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) Plaats
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? 1/2
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) Ja, een paar wel meer dan andere, maar degene die 50 reacties per dag halen hebben niet altijd helpende reacties maar meer 2 woorden
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? Maakt me niet zoveel uit

 

 

 

Dat was em

Reputatie 5
Badge +3

Heyhoihihallo,

Ik vroeg me net eigenlijk af hoe actief jullie op het forum van De Kindertelefoon zijn en hoeveel tijd jullie er aan besteden enzo. Dus hier een paar vragen:

  • Hoelang ben je al actief op het forum?  1 jaar ofzo
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief?  bijna elke dag wel
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum?  ligt eraan wat ik wil doen. als ik ff snel wil kijken of er al iemand heeft gereageerd op een bepaald topic 5 minuten ongeveer en als ik me verveel en dus gewoon ga rondkijken 0,5-1 uur ongeveer.
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum?  ja
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum?  minder
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm)  beide
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? 5 ongeveer
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) ja 
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum?  even veel

Nou dit wilde ik even weten. Als je het leuk vindt mag je het invullen natuurlijk. Dankjewellll!

 

joeeeee

 

Reputatie 7
Badge +15

Heyhoihihallo,

Ik vroeg me net eigenlijk af hoe actief jullie op het forum van De Kindertelefoon zijn en hoeveel tijd jullie er aan besteden enzo. Dus hier een paar vragen:

  • Hoelang ben je al actief op het forum? Kweenie staat vlgensmij in mn account, maar daarvoor keek ik al regelmatig, een acc, maken lukte niet…?
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief? 7 dagen haha 😛 
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? 15 min/30 min gemiddeld?!
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? Bets wel ja…
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? hetzelfde , en tja, wat is vroeger…?
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) haha prc! Nee ik reageer vaak ook wel al ik iets lees (;
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? 5/10
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) jazeker, ik kan zo een paar forumers opnoemen, o.a jij haha 😆 
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? Zo is’t prima!

Nou dit wilde ik even weten. Als je het leuk vindt mag je het invullen natuurlijk. Dankjewellll!

 

joeeeee

Tuurlijk!

geen dank, was leuke vragenlijst, 

x. 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17
  • Hoelang ben je al actief op het forum? Vanaf 9 november
  • Hoeveel dagen per week ben je op het forum actief?  Elke dag wel
  • Hoeveel minuten/uren per bezoek besteed je aan het forum? Soms 5 minuten, soms 20
  • Vind je zelf dat je actief bent op het forum? Ja, denk het wel
  • Was je vroeger meer of minder actief op het forum? Ben hier nog maar 2 maanden dus heb nog niet echt een ‘vroeger’
  • Lees je alleen of plaats je ook reacties? (domme vraag want ja wss beantwoord je dit atm) De meeste reacties lees ik wel, niet allemaal
  • Hoeveel reacties per bezoek plaats je gemiddeld? 10 per dag ongeveer
  • Valt het je op dat bepaalde mensen meer actief zijn dan anderen? Zoja, wie? (Niet taggen) Ja, dat heb je op elk forum wel
  • Wil je zelf meer, minder of even veel actief zijn op het forum? Ik vind het wel goed zo

 

Reageer