Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

128 reacties

Ik heb Captain America veranderd naar mijn land van afkomst

Sjonge jonge wat ben ik orgineel zeg?
Nou ja, veel uitleg over mijn huidige naam is niet nodig. Roze is/was mijn lievelingskleur, ik ben een meisje en 21 is mijn voornaamste geluksgetal.

Ik heb wel besloten een nieuwe naam te nemen, waarschijnlijk xAlpha. Dit omdat Alpha de eerste letter van het Griekse alfabet is (mocht je interesse hebben, ik zet het hele alfabet onderaan neer... :D) en ik ben een Gymnast.

Makkelijk, zou je zeggen, toch?

Dan volgt, het Griekse alfabet.
Alpha, Bèta, Gamma, Delta, Epsilon, Zèta, Èta, Thèta, Iota, Kappa, Lambda, Mu, Nu, Ksi, Omikron, Pi, Rho, Sigma, Tau, Upsilon, Phi, Chi, Psi, Omega.
"Makkelijk, zou je zeggen, toch?"
Het alfabet is inderdaad niet zo lastig.
De rest daarentegen kan een hele uitdaging zijn...
Lang leve woordenlijsten en streepteksten, I guess...
Omdat ik gaan vriendin heb en eenzaam ben
Mn hond heet Buddy drm
idk, ik keek een mcdonalds reclame en die clown heette ronald mcdonald en idk ik ben raar
Ik kijk graag naar de toekomst. Me verleden is slecht en het nu is ook niet best. In de toekomst is alles beter zeggen ze.

Daarom de naam Future

^
Future
Hallo.

Ik ben iemand die duister leeft. Ik doe duistere dingen en zit bij een duistere Sekte. Ik kwam hier eigenlijk omdat ik een andere forumgebruiker zag die een duister geloof had. Alleen zie ik net dat deze jongen is weg gegaan hier. Sad.

Mijn naam Goetia.Betekent dark magic. Of als je er een trema op de E op zet krijg je dingen over een race (soort) die vroeger zou hebben geleefd. Goetia zou iets met de duivel te maken hebben. Met het oproepen van demonen en luchtgeesten. Sommige schrijven de naam Goetia ook als Goatia. Dan zou je letterlijk de duivels kant kiezen. Goetia is trouwens niet alleen duister, maar is meer een mix van duister en licht. Toch wordt de duistere kant vaker in beeld gezet.

Zonder meer weetjes. Zo kom ik op mijn naam!

- Goetia
Ik kom op mijn naam door twitch.tv dat hoofdje kappa123
Ik heb mijnigezien ik wou eigelijk mijnietgezien maar dat account mislukte en kon er niet meer op (na een min al) dus toen maar dit gedaan hoe ik er opkwam is omdat ik toen een rotdag hat en ik mijzelf doorzichtig voelde en onbegrepen (niet gezien) dus ja dat
Ik heb op een randomgebruikersnaam site mijn naam gevonden. Er waren er zoveel maar ik vond dit wel toepasselijk vanwege de "help" op het einde haha
gewoon random letter plus random achternaam
Ik speel een spel en daar op hete iemand bella 💚. Ik vind blauw mooier dus bella blue en als ik hier iets typ eindig ik met bella 💙
hee,

ik wilde mezelf eerst '123anoniem123' noemen alleen ja dat is natuurlijk een naam die in bezit is😀 en toen heette ik uiteindelijk 25anoniem25 omdat mijn geboortedag de 25ste is haha geen idee hoe ik er bij kwam😂
meiden noemen me vaak tornado tong door...uhm...vul zelf maar in 😉
Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

Ik vind dit een leuke naam
Hoe ik op mijn naam kwam is denk ik best makkelijk te raden?
Ben gewoon een fan van @MensPersoon 😛
Ik dacht aan random woorden en voegde die samen
@EenMensPersoonsFan ,

Ik ben natuurlijk zeer gevleid, maar ook een tikje verward.
Ik ben de laatste weken niet echt aanwezig geweest, jij hebt geen toppics, dat is je eerste reactie en je account is vandaag aangemaakt.
Waar komt dit fan zijnde dan vandaan?
En waarom mij?
Mensen zoals Pin en Kenshin zijn net wat "aardiger", wat hun antwoorden betreft, maar dat is natuurlijk niet het enige.
Ik hoop natuurlijk dat je actief bent op dit forum en andere mensen kunt helpen, maar ik hoop dat je tijd overhoudt om mij een antwoord te geven.

: tja, kwam dr opeens op. In strijd met de forum regels kan ik er voor de rest niet veel over zeggen, maar ja, deze naam schoot me opeens binnen😂

Ik deed het eerste wat in me opkwam

Hoi

Ik heb deze naam gekozen omdat ik vind dat je van jezelf moet houden. Omdat je nog zoveel moois kan meemaken in je leven en zoveel kan bereiken. En ik heb dat gevoel niet zo meer in mij zitten, maar ik hoop altijd dat ik anderen er iets positiefs mee kan geven. 

 

Hey,

 

ik had gewoon een standaard naam genomen anoniem met wat getallen erachter en toen is het een keer naar AnOnIeMer2019 verandert en weet nog steeds niet waarom. Het was toen het verandert was heel vervelend met inloggen aangezien ik niet wist dat het veranderd was totdat ik een van mijn eigen topic zag met een andere gebruikers naam erbij. En zo is deze naam eigenlijk tot stand gekomen. Misschien veranderen ze het volgend jaar wel naar 2020 geen idee.

 

Groetjes,

 

 

Hallo.

Ik heb deze naam bedacht omdat Dragon best goed klinkt maar dan heb ik de a in een 8 veranderd aangezien ik dat ook op mijn email adres heb gedaan. Die 99 is omdat een 9 mijn lievelingsgetal heeft en een dubbele 99 staat dan best wel goed want anders ziet het eruit alsof ik 9 jaar oud ben ofzo :)

-Dr8gon99

Ik houd van de serie Supergirl, en toen ik dat dus als nickname deed type ik de r voor de i , zo kwam ik op mijn nickname.

 

xoxo SuperGrill

Reageer