Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?

Toon eerste bericht

119 reacties

Badge +1
Mn hond heet Buddy drm
Reputatie 1
Badge +1
hee,

ik wilde mezelf eerst '123anoniem123' noemen alleen ja dat is natuurlijk een naam die in bezit is😀 en toen heette ik uiteindelijk 25anoniem25 omdat mijn geboortedag de 25ste is haha geen idee hoe ik er bij kwam😂
Hoe ik op mijn naam kwam is denk ik best makkelijk te raden?
Ben gewoon een fan van @MensPersoon 😛
Reputatie 1
Badge +1

ik heb gwn de eerste letters van mijn voornaam, middelste naam en me achternaam achter elkaar gezet

Reputatie 3
Badge +3

Ik houd al mijn hele leven enorm van koekjes en vroeger was mijn bijnaam koekiemonster omdat ik als jong kind iedereen om koekjes vroeg haha 

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb de naam niet zelf bedacht; oorspronkelijk zaten ik en een vriendin samen onder één account op dit forum (de twee topics op dit account zijn dan ook van haar).

Zei is nu  van het account af (volgensmij is het niet eens toegestaan om samen op één account te zitten, oops), maar ik vind het wel een leuke naam ;)

Xx

Reputatie 2
Badge +1

@MensPersoon

Eem tja… Blijkbaar ben ik onbewust op het idee gekomen door jouw naam 😂

Weet niet of je dat programma kent waar Victor Mids mensen misleid, nou zo voel ik me nu ;D

Zelf dacht ik dat anoniem niet zo origineel was, dus dacht ik hoe je mensen kan noemen als ze anoniem zijn. Ik dacht zo aan persoon en mens, dus ja...

Ik kom hier nu ook pas achter… Hoop dat je het niet erg vindt (zo wel wil ik best mijn username veranderen, want ik kom hier nu ook pas achter…) :hugging:

Groetjessss,

PersoonMens

Reputatie 2
Badge +1
Ik dacht aan random woorden en voegde die samen
Badge

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). waarom? ik heb geen flauw idee tbh

Reputatie 7
Badge +12

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). 

Gespeld, niet in het fokschaap/kofschip ;)

Zeer creatieve spelling van de vertaling van ‘oom’ in het Engels, maar dat maakt het ook wel weer origineel!

Hoi

Ik heb deze naam gekozen omdat ik vind dat je van jezelf moet houden. Omdat je nog zoveel moois kan meemaken in je leven en zoveel kan bereiken. En ik heb dat gevoel niet zo meer in mij zitten, maar ik hoop altijd dat ik anderen er iets positiefs mee kan geven. 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo.

Ik heb deze naam bedacht omdat Dragon best goed klinkt maar dan heb ik de a in een 8 veranderd aangezien ik dat ook op mijn email adres heb gedaan. Die 99 is omdat een 9 mijn lievelingsgetal heeft en een dubbele 99 staat dan best wel goed want anders ziet het eruit alsof ik 9 jaar oud ben ofzo :)

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge

Ik houd van de serie Supergirl, en toen ik dat dus als nickname deed type ik de r voor de i , zo kwam ik op mijn nickname.

xoxo SuperGrill

Badge
meiden noemen me vaak tornado tong door...uhm...vul zelf maar in 😉
Reputatie 2
Badge +1

Ik bedacht deze naam om middernacht ofz dus ehm tja ik vond het wel toepasselijk

Ik deed het eerste wat in me opkwam

Reputatie 7
Badge +17

Ik kom hier nu ook pas achter… Hoop dat je het niet erg vindt (zo wel wil ik best mijn username veranderen, want ik kom hier nu ook pas achter…) :hugging:

Maak je vooral geen zorgen, PersoonMens.

Ik vind het eerder cool dan erg in ieder geval.
Great minds think alike of iets dergelijks.
Af en toe ben ik een cynische rotzak hier, dus misschien is dat geen goed teken.

Onze namen zijn zo niet alleen origineel, maar ook anoniem.
Wat een super idee.

-MensPersoon, dus niet PersoonMens.
Leuke doppelgänger dus. 

Reputatie 2
Badge +1

Sorry. Deze reactie is verwijderd.

Reputatie 1
Badge +1
Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

Ik vind dit een leuke naam

Reageer