Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?



Toon eerste bericht

136 reacties

gewoon men eigen naam en ik help graag dus bas helpt
Een beetje het eerst in me op kwam
Bij mij ano van anoniem en sh van mn naam
Het is een afkorting van de naam die ik normaal online gebruik.
Mijn naam is afkomstig van een boek.
Ik vond het wel wat hebben.
Het deed me denken aan iemand waarop je zo verliefd was dat het adembenemend was. Vond ik leuk.
ja joe.
Ik heb ''ik ben wie ik ben'' afgekort. Zoals je kan lezen hieronder. Ik vond t wel passen bij dit forum omdat iedereen hier alles kwijt kan en kan zijn wie hij/zij/wat dan ook is. Net zoals ik ook ben wie ik ben.
Iemand had 'fandoms are forever' op Instagram in zijn status staan. Dat vond ik een leuk idee voor een gebruikersnaam omdat ik van veel dingen fan ben.
Mijn naam komt van een meme
Nou ik dacht aan enzo's vriendin die heet dee en haar snap is abcdeetje dus ik dee der nog wat getallen voor en Tadaaaa: 1234abcdee
Badge +5
Het is mijn voornaam, maar dan in het Engels en lijkt ook wel op de naam die ik op Twitter gebruik.
ik was vroeger echt gek op de mythe van de lorelei die zeemeermin uknoww.. xD ik vond de naam lorena daarom wel wat hebben.. 😛
Haha, best simpel.
Mijn Roepnaam is Tom. Maar, mijn geboortenaam is Thomas. En ik weet niet of je StukTV kent. Maar het zaken e-mail adres van Thomas van StukTV begint met Thoootje. En vond het wel leuk. Dus nam ik die naam hier.

Administrators van Kindertelefoon.
Hierbij verklaar zeg ik dat het E-mail adres van Thomas open online staat. Dus, daardoor geef ik geen persoonlijke informatie. Ook geen deels persoonlijke informatie 🙂
Gewoon! Een mix van mijn naam en mijn afkomst, ik ben azieatisch dus "asian" en ik heet lisa. Asianlisa 😉
Ik heb deze naam gekozen, omdat ik altijd de maan emoji gebruik en ik een meisje ben, vandaar de naam: Moongurll
mijn naam is zora haha
Probeerde iemand te helpen, ze duwde me weg, just trying to help
Ik viel een keer in het water
Sindsdien wordt ik door velen Angovis genoemd
We hadden in de Fransles over ananassen en ik vroeg me af hoe dat is het frans heet. Mn leraar zei iets (geen idee wat) en Une Nana. En dat klonk geweldig leuk in mn oren
Dus vandaar, heel vaag allemaal :)


Ik snap de verwarring , maar met Frans spreken ze om de een of andere reden niet gewoon alle letters uit.
Ik wou mezelf eigenlijk Hulpertje noemen maar ik vervangde de kleine letter van 'L' door de hoofdletter 'i' omdat die letters op elkaar lijken :P

Slim, maar is Hulpertje al bezet (met een L) of leek HuIpertje een betere naam (Met een hoofdleter i( I) )?
We hadden in de Fransles over ananassen en ik vroeg me af hoe dat is het frans heet. Mn leraar zei iets (geen idee wat) en Une Nana. En dat klonk geweldig leuk in mn oren
Dus vandaar, heel vaag allemaal 🙂
Ik wou mezelf eigenlijk Hulpertje noemen maar ik vervangde de kleine letter van 'L' door de hoofdletter 'i' omdat die letters op elkaar lijken 😛
Klopt @Keepgoing.

Hopelijk lukt het je om hen te helpen bij welk subform dan ook.
Heei menspersoon,

Wat een leuke vraag! ;)
Ik had eerst een naam maar met die naam kunnen mensen me opzoeken op insta, en ik wil liever privé blijven dus heb em verandert. Keepgoing, op het forum zijn heel veel mensen die problemen hebben en keep going is wel bijpasselijk, dacht ik:8.

Groetjes X
De enige reden van mijn schermnaam is puur omdat ik het karakter van Hermione Granger zo leuk vind in de Harry Potter series, en ik iets van haar in mezelf zie. Voor al omdat je zo’n naam niet vaak hoort (en ja, hij was nog niet bezet!).

Hermione
hey,
Ik wil graag weer beter worden. Het gaat in het leven vaak over dingen leren, leren vergeven, vergeten, loslaten, herstellen, vechten ( niet in een oorlog maar voor een relatie, vriendschap, gezondheid etc.) Ik zit eigenlijk ik een put en de enige manier om mezelf te bevrijden/ weer omhoog te komen is om te leren omgaan met de situatie, leren te houden van jezelf etc. als je dat ontwikkeld etc. leer je vrij te zijn en kun je de put weer uitkomen zeg maar 😉 Ik vond Learninghowtofly wel een bijpassende naam, ook omdat een vlinder ook als rups begint en daarna eindelijk vleugels krijgt en zich ontwikkeld tot vlinder.

Reageer