Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?

Toon eerste bericht

119 reacties

koala's zijn altijd stoned, 6 is perfect en 2 is het enige even priemgetal
Ik heb geen hoop meer, vandaar Helpless-Hopeloos. Het schoot me gewoon in eens binnen. Leuk topic!

Helpless
Ik heb elke dag ruzie thuis en ik had vroeger altijd problemen op school ik ging vechten was brutaal had geen respect (voor niemand) daarom heet ik BadBoy13
Ik heet Henk en ik ben een tenk 🆒
Idk, ik had geen inspiratie 😃
Reputatie 4
Badge +6
ik heet soms lemac bij andere dingen xD
Ik hou van oxbords ik kan nergens anders aan denken
Ik heb deze naam gekozen omdat die geen verband heeft met mijn echte naam...
Ik weet eig ni wrm....gwn omdat het kan 😛
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Inderdaad leuke vraag. Ookal is het een jaar geleden gevraagd.

Mr.S vond ik eigenlijk een leuke naam Mr. Staat voor Meneer/Mister ( logisch) en de S staat Snake ?. Slangen zijn stil en dat ben ik ook.

En Mr.D staat de mr. Ook weer voor Mister En de D staat voor Dutch. Nie zo heel bijzonder.

De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels
ik heet meisje zonder stem omdat ik zeg maar nooit mijn mening durf te geven of durf te zeggen hoe ik me voel, dus als ik in een situatie zit waar ik over mijn gevoelens zou moeten praten of gewoon als ik met een vreemde praat, dan vaagt mijn stem weg en heb ik superveel moeite met praten. Vandaar meisje zonder stem, omdat mijn stem dus wegvaagt.
Heei,
ik heb deze naam gekozen omdat ik vaak met problemen zit waar ik niet alleen uit kan komen.
ook merk ik wel dat ik me vaak alleen voel en hier voel ik me op mijn gemak want we kunnen elkaar helpen zonder dat we van elkaar wie we zijn.
xx
Ik hou van de films en het boek!
Reputatie 4
Badge +6
Asy Silivana is een meisje uit mijn dromen. Ze weet niet wie ze is en is anders dan de rest, als ze op een dag met de koningin van de wereld naar een andere planeet afreist om daar een oorlog te voeren komt onder grote paniek haar ware aard naar voren, en ze blijkt het grootste wapen van de oorlog te zijn: de machtigste tovenaar ooit., later jonge ze er achter dat ze als jong meisje op haar wereld is gedumpt, maar dat ze de kroonprinses van de wereld waar nu oorlog is was.

Hierom heet ik Asy ( dat staat in de oude taal voor verloren en ze heeft het zelf bedacht omdat ze geen man had ) Silivana ( dat is haar achternaam, maar het komt van haar oude voornaam : sisilivaina, makkelijker silivana.) Daarom Asy Silivana

~Asy
gewoon random letter plus random achternaam
idk, ik keek een mcdonalds reclame en die clown heette ronald mcdonald en idk ik ben raar
Ik vind Galaxy tekeningen mooi, en Galaxy staat gewoon strak. Dus vandaar eigenlijk een beetje .... ?

• Galaxy
Ik speel een spel en daar op hete iemand bella 💚. Ik vind blauw mooier dus bella blue en als ik hier iets typ eindig ik met bella 💙
Reputatie 1
Badge +1
Nou ja, veel uitleg over mijn huidige naam is niet nodig. Roze is/was mijn lievelingskleur, ik ben een meisje en 21 is mijn voornaamste geluksgetal.

Ik heb wel besloten een nieuwe naam te nemen, waarschijnlijk xAlpha. Dit omdat Alpha de eerste letter van het Griekse alfabet is (mocht je interesse hebben, ik zet het hele alfabet onderaan neer... :D) en ik ben een Gymnast.

Makkelijk, zou je zeggen, toch?

Dan volgt, het Griekse alfabet.
Alpha, Bèta, Gamma, Delta, Epsilon, Zèta, Èta, Thèta, Iota, Kappa, Lambda, Mu, Nu, Ksi, Omikron, Pi, Rho, Sigma, Tau, Upsilon, Phi, Chi, Psi, Omega.
Ik heb Captain America veranderd naar mijn land van afkomst

Sjonge jonge wat ben ik orgineel zeg?
Ik heb mijnigezien ik wou eigelijk mijnietgezien maar dat account mislukte en kon er niet meer op (na een min al) dus toen maar dit gedaan hoe ik er opkwam is omdat ik toen een rotdag hat en ik mijzelf doorzichtig voelde en onbegrepen (niet gezien) dus ja dat

Hey,

ik had gewoon een standaard naam genomen anoniem met wat getallen erachter en toen is het een keer naar AnOnIeMer2019 verandert en weet nog steeds niet waarom. Het was toen het verandert was heel vervelend met inloggen aangezien ik niet wist dat het veranderd was totdat ik een van mijn eigen topic zag met een andere gebruikers naam erbij. En zo is deze naam eigenlijk tot stand gekomen. Misschien veranderen ze het volgend jaar wel naar 2020 geen idee.

Groetjes,

Omdat ik gaan vriendin heb en eenzaam ben
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb op een randomgebruikersnaam site mijn naam gevonden. Er waren er zoveel maar ik vond dit wel toepasselijk vanwege de "help" op het einde haha
Reputatie 4
Badge +2

Ik ben hier vooral om mensen te helpen! 

En Robin Hood deed goede dingen voor mensen.

Vandaar mijn naam..

Groetjes van mij!

Reageer