Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?



Toon eerste bericht

136 reacties

Onnodige quote verwijderd
Ik wou het woord derp en dinosaurus combineren Derposaurus tada

Groetjes derposaurus
Stay cheek breeki my freinds
Ik heb deze naam gekozen omdat ik van kpop houdt 🙂

En jij dan?
De foute berekeningen op mn rekenmachine xD
Ik ben verslaafd aan eten en vooral aan milka chocola (oreo en daim zijn zooooo lekker).
Eigenlijk wilde ik Annoniempje54 heten maar de P klikte ik niet hard genoeg in dus ja....nu maar Annoniemje54=
De reden van mijn naam is: Annoniempje heb ik vaker gezien en vond ik leuk! En 54 is de leeftijd van mijn ouder! Dus vandaar..

gr ME
xd makelijk voor mij ik ben een anoniem en een jongen dus Anoniem-boy, btw rust goeie game jwz.
Mijn naam komt van een meme
We hadden in de Fransles over ananassen en ik vroeg me af hoe dat is het frans heet. Mn leraar zei iets (geen idee wat) en Une Nana. En dat klonk geweldig leuk in mn oren
Dus vandaar, heel vaag allemaal 🙂
hey,
Ik wil graag weer beter worden. Het gaat in het leven vaak over dingen leren, leren vergeven, vergeten, loslaten, herstellen, vechten ( niet in een oorlog maar voor een relatie, vriendschap, gezondheid etc.) Ik zit eigenlijk ik een put en de enige manier om mezelf te bevrijden/ weer omhoog te komen is om te leren omgaan met de situatie, leren te houden van jezelf etc. als je dat ontwikkeld etc. leer je vrij te zijn en kun je de put weer uitkomen zeg maar 😉 Ik vond Learninghowtofly wel een bijpassende naam, ook omdat een vlinder ook als rups begint en daarna eindelijk vleugels krijgt en zich ontwikkeld tot vlinder.

Hey,

veel gebruiken al Anoniem, dus dat vond ik saai. Annoniem is meer een naam. Ik wilde niet anoniem zijn, maar zeer anoniem. en dan krijg je @Ikbenzeerannoniem.Ā Sorry voor de slechte uitleg.

Adios!

Ik wou mezelf eigenlijk Hulpertje noemen maar ik vervangde de kleine letter van 'L' door de hoofdletter 'i' omdat die letters op elkaar lijken 😛
ik maakte een account vlak nadat ik een panda had gezien en toen dacht ik zo van tja dan panda he en daar dan 04 achter aangezien ik gewoon heel erg van het getal 4 hou nou ja dat was dan wel eigenlijk
X
Panda.04
Ik heb deze naam gekozen, omdat ik altijd de maan emoji gebruik en ik een meisje ben, vandaar de naam: Moongurll
Het is een afkorting van de naam die ik normaal online gebruik.
mijn naam is zora haha
Nou ik dacht aan enzo's vriendin die heet dee en haar snap is abcdeetje dus ik dee der nog wat getallen voor en Tadaaaa: 1234abcdee
Omdat ik iemand op aarde ben en 13 ben dus dacht ik ja die is leuk en niet in gebruik?ā˜ŗļø
ik was vroeger echt gek op de mythe van de lorelei die zeemeermin uknoww.. xD ik vond de naam lorena daarom wel wat hebben.. 😛
Gewoon! Een mix van mijn naam en mijn afkomst, ik ben azieatisch dus "asian" en ik heet lisa. Asianlisa 😉
Het is een bepaald lidwoord en voor mijzelf ben ik niet zomaar een meisje. Beetje raar als ik mezelf net zo zou zien als mensen die ik in de supermarkt zie ofzo. Haha beetje onduidelijk maarja ??

Nu lijk ik wel heel erg opĀ @NaamNietBekendĀ Ik denk dat je het niet erg vind, maar ik hoor het wel haha

Ik keur het goed hoor en vind het niet erg nee:wink: , maar dat had je gelukkig al door!:blush:

Ā 

Ik heet Tim, Tim was al bezet, Tim123 ook dus daarom Tim987
Reputatie 2
Badge +2

Ik gebruik de flushed emoji heel veelĀ 

Bij mij ano van anoniem en sh van mn naam
Ik had een gta video van Dhd gekeken met 360popescope er in, dat vond ik lachuh dus nam ik die naam

Reageer