Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?



Toon eerste bericht

136 reacties

Haha, best simpel.
Mijn Roepnaam is Tom. Maar, mijn geboortenaam is Thomas. En ik weet niet of je StukTV kent. Maar het zaken e-mail adres van Thomas van StukTV begint met Thoootje. En vond het wel leuk. Dus nam ik die naam hier.

Administrators van Kindertelefoon.
Hierbij verklaar zeg ik dat het E-mail adres van Thomas open online staat. Dus, daardoor geef ik geen persoonlijke informatie. Ook geen deels persoonlijke informatie 🙂
Badge +5
Het is mijn voornaam, maar dan in het Engels en lijkt ook wel op de naam die ik op Twitter gebruik.
Mijn naam is afkomstig van een boek.
Ik vond het wel wat hebben.
Het deed me denken aan iemand waarop je zo verliefd was dat het adembenemend was. Vond ik leuk.
ja joe.
Pinguins zijn awesome. De laatste keer da ik t checkte was ik nog een jongen, ofwel een dude. Gooi die twee bij elkaar en u heeft mijn forumnaam
Ik zag een keer ergens op internet de tekst 'fandoms are forever', toen ik een gebruikersnaam moest kiezen herinnerde ik mij dat.
Iemand had 'fandoms are forever' op Instagram in zijn status staan. Dat vond ik een leuk idee voor een gebruikersnaam omdat ik van veel dingen fan ben.
Ik bedacht me dat ik de meeste van mijn problemen heb opgelost door iets zo zat te zijn dat ik opeens iets durfde, zoals boos worden, voor mezelf opkomen, mijn psycholoog vertelleb dat hij alles erger maakt, dat soort dingen. Ik wou het eerst in het Engels doen, maar ik dacht waarom zou ik dat doen.
Ik had eerst Eeyore als afbeelding staan, omdat ik fan ben van Poebeer, en Eeyore is depressief en ik toen net niet meer. Ik heb het nu veranderd naar Korra, op het moment dat ze haar grootste angst eindelijk overwint en wijzer wordt.
@maii dank je wel
Probeerde iemand te helpen, ze duwde me weg, just trying to help
Ik viel een keer in het water
Sindsdien wordt ik door velen Angovis genoemd
Mijn stadsnummer is 033 en ik ben iemand met een punt dusja ?

Is dat niet persoonlijke info?
Klopt @Keepgoing.

Hopelijk lukt het je om hen te helpen bij welk subform dan ook.
Ik wou mezelf eigenlijk Hulpertje noemen maar ik vervangde de kleine letter van 'L' door de hoofdletter 'i' omdat die letters op elkaar lijken :P

Slim, maar is Hulpertje al bezet (met een L) of leek HuIpertje een betere naam (Met een hoofdleter i( I) )?
We hadden in de Fransles over ananassen en ik vroeg me af hoe dat is het frans heet. Mn leraar zei iets (geen idee wat) en Une Nana. En dat klonk geweldig leuk in mn oren
Dus vandaar, heel vaag allemaal :)


Ik snap de verwarring , maar met Frans spreken ze om de een of andere reden niet gewoon alle letters uit.
"Makkelijk, zou je zeggen, toch?"
Het alfabet is inderdaad niet zo lastig.
De rest daarentegen kan een hele uitdaging zijn...
Lang leve woordenlijsten en streepteksten, I guess...
nou... anoniem in een verkleinwoord ofs hahah vond ik wel lachee
Ik heb ''ik ben wie ik ben'' afgekort. Zoals je kan lezen hieronder. Ik vond t wel passen bij dit forum omdat iedereen hier alles kwijt kan en kan zijn wie hij/zij/wat dan ook is. Net zoals ik ook ben wie ik ben.
ik wilde een beetje bemoedigende naam hebben. zowel voor mezelf als voor de mensen op het forum

grappig dat iedereen op zo'n andere manier aan zijn/haar naam komt
Heei menspersoon,

Wat een leuke vraag! ;)
Ik had eerst een naam maar met die naam kunnen mensen me opzoeken op insta, en ik wil liever privé blijven dus heb em verandert. Keepgoing, op het forum zijn heel veel mensen die problemen hebben en keep going is wel bijpasselijk, dacht ik:8.

Groetjes X
Mijn naam is gewoon Robben haha en niemand heeft zo dusja
Reputatie 6
Badge +12

Ik heette eerst Oink omdat ik varkentjes leuk vind

Mijn naam nu is van Brawl Stars: Mortis en dan heb ik er TheShadowOf bij gevoegd omdat dat leuk is

De enige reden van mijn schermnaam is puur omdat ik het karakter van Hermione Granger zo leuk vind in de Harry Potter series, en ik iets van haar in mezelf zie. Voor al omdat je zo’n naam niet vaak hoort (en ja, hij was nog niet bezet!).

Hermione
Dat is simpel, ik wilde altijd al Japans zijn maar ik lijk er totaal niet op en mijn naam is een bloem soort en dat in het Japans is mai maar mai was al bezet dus Maii ?
@Durf wat een mooie reden!
Toen ik mijn naam moest bedenken had ik nog al haast want ik had net ruzie gehad en ik dacht dat ik van internet afgesloten zou worden. Dus de naam bestond al.
Deze naam had ik bedacht in 2012 net na de olympische spelen, ik zat toen de hele dag voor de tv sport te kijken en ik vond dat geweldig! Toen ik dus een naam ergens voor moest bedenken dacht ik: ik hou van sport en freak vond ik gwn goed overkomen (beter dan sportliefhebber ofzo)
En ja ik heb in 2k16 ook olympische spelen gekeken natuurlijk ( maar niet alles want t was meestal nacht) maar toen bestond dit acc al.

Dus toen ik een naam nodig had dacht ik hier aan omdat ik eig online nergens zo heet.
En de naam wel bij mij vond passen.


Jij?

Peace
Sportfreak

Reageer