Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoe wachtwoord terug vinden?

• Anonymous
  • 0 reacties
hey , ik wil graag weten hoe ik een wachtwoord terug kan vinden
zit namelijk op een spel maar ben me wachtwoord kwijt

dit is Me account

...........................................

kan iemand voor mij het wachtwoord achterhalen en hier in reactie zetten wat het wachtwoord is
er zit al meer dan 500 euro in het spel en normaal veranderen lukt niet heb ik al geprobeerd

hoop dat iemand voor mij wachtwoord kan terug halen , ik heb geen pc meer die hebben Me ouders afgepakt
dus kan zelf geen site downloaden en kan ook niet bij bron vermelding kijken

wil iemand zo vriendelijk zijn om voor Me te doen ? Als je Het kan
nogmaals wachtwoord kun je hier neerzetten

alvast bedankt hoop echt dat ik hem terug krijg

11 reacties

Hallo,

Ik zie dat er een aantal vervelende/negatieve reacties zijn geplaatst (een aantal is al verwijderd). In de forumregels staat dat je op een positieve manier reageert op vragen van andere forumleden. Zie ook forumregels Kindertelefoon (punt 4). Zorgen jullie dat je je aan deze regels houdt? Dan houden we het gezellig voor iedereen.

Groetjes Karin
Kindertelefoon
Je kan iemands wachtwoord niet zien via element inspecteren of paginabron weergeven. Daarmee kun je alleen de html-code van een website bekijken. De enige manier om een wachtwoord te achterhalen is door op "wachtwoord vergeten" te klikken en dan de juiste gegevens in te vullen. Dat kan alleen als jij de eigenaar van het account bent. Heb je geen toegang meer tot je e-mailadres of ben je het antwoord op je geheime vraag vergeten? Dan is er niets meer aan te doen helaas.
vroeg ik om commentaar nee , ik vroeg om hulp , dit forum is voor vragen hoor dus wie is hier nou dom ?
als je het antwoord niet weet of niks zinnigs weet te zeggen reageer dan niet!!!

en nee want als ik wachtwoord heb kan ik doe veranderen dus kunnen ze geen misbruik er van maken en niet iedereen hier heeft dat spel ,
nee dat was niet zinnig btw ik vroeg niet of ze hem wilden hacken hoor , ik vroeg of er een manier is en anders of iemand bij element inspecteren ofzo kan kijken dat is niet hacken

ene niemand heeft wat aan dat account hoor

p.s had al gezegt dat dat niet werkt

uhm okay welk punt wil je maken door dat te zeggen? Teneerste boeid het Me niet ga je gang als jij dat lekker vind ten tweede heb wel ergere dingen gehoord dan dat
Weetje laat ook maar ik dacht dat kindertelefoon voor hulp was en vragen , vraag ik om hulp helpt niemand Me nou echt jullie zijn perfecte helpers maar niet heus!!

sorry als ik misschien zo geïrriteerd reageer maar word hier beetje gek van , ik accepteer mensen altijd tenzij ze niet normaal tegen Me doen
Het is mijn account maar zoek wel ergens anders hulp want hier zal ik niet krijgen terwijl wel hoort , het word Me heus niet te heet hoor , ben emo -rocker denk je dat ik niet al veel erge dingen heb gehad werd Me ook niet te veel dus ja en ik wil Me energie niet hele tijd hier in stoppen

en wtf een telefoon is iets heel anders daarvoor zou ik je moeten kennen maar ik had wel gedaan als je normaal had gereageerd
Okay , dan denk ik dat ik een nieuwe moet maken helaas , toch bedankt dat jij wel normaal kunt reageren
met een bericht waar ik wel wat aan heb , die andere berichten kon ik werkelijk niks mee
Hij heeft toch iets zinnigs te zeggen? Wie gaat er in hemelsnaam jou hacken, om vervolgens dat wachtwoord aan jou te geven? Denk je dat hij zonder iets te doen gelijk jou je wachtwoord geeft, en denk je dat je dan GELIJK een ander wachtwoord kan maken? En wat maakt het uit dat niet iedereen dat spel heeft, ze hebben jouw account, deze kunnen ze verkopen, verwijderen en ga zo maar door.

Ooit gedacht aan ''wachtwoord vergeten'' zoals hierboven gezegd word?
nee dat was niet zinnig btw ik vroeg niet of ze hem wilden hacken hoor , ik vroeg of er een manier is en anders of iemand bij element inspecteren ofzo kan kijken dat is niet hacken

ene niemand heeft wat aan dat account hoor

p.s had al gezegt dat dat niet werkt

Oh, nu is het opeens iemand anders? Trouwens, hoe weten we eigenlijk dat jij dit bent, en niet een persoon waar jij jaloers op bent. En ja, een wachtwoord achterhalen, hoe dan ook, is gewoon hacken.
Tuurlijk heeft iemand wat aan dat account, hij kan het doorverkopen, verwijderen, mensen ermee kwetsen en ga zo maar door.
Weetje laat ook maar ik dacht dat kindertelefoon voor hulp was en vragen , vraag ik om hulp helpt niemand Me nou echt jullie zijn perfecte helpers maar niet heus!!

sorry als ik misschien zo geïrriteerd reageer maar word hier beetje gek van , ik accepteer mensen altijd tenzij ze niet normaal tegen Me doen

Haha, word het te heet onder je voeten? Ik heb gelijk he? Je probeert een ander kind te hacken, omdat je jaloers bent. 
Ja, voor hulp ja. Denk je nou echt dat je van iemand kan verwachten om iemand anders te hacken en dan ook nog zonder er iets voor te krijgen? Als ik aan jou vraag om mijn gestolen telefoon terug te stelen en hem dan terug te geven doe je dat toch ook niet?

Reageer