Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hoe verander je..

• 8 november 2014
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

Badge +1
Hallo ik heb een vraag:
Ik word soms nogal gepest en dat is nu ook weer het geval, maar dit x op mijn telefoon.
Ik wil graag mijn nummer veranderen, alleen weet ik niet hoe ik dat moet doen.
Heeft er iemand tips voor me hoe ik dat moet veranderen en of ik dan naar mijn provider moet bellen.
Je zou me heel erg helpen als je hierop reageert!

5 reacties

Hee,
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Maar als het gepest bijv. via whatsapp gaat, kan je die mensen ook blokkeren.
Ik heb even wat gegoogeld en daar kan je volgens mij het beste intypen: nummer veranderen en dan je provider erachter. Ik hoop dat je wat kunt vinden!
Succes! Xxx!
als je met een sim kaart werkt nieuwe sim kaart pakken blokkeren werkt niet want dan kunnen ze groeps chats aanmaken en dan ben je weer bij punt 0
als je met een sim kaart werkt nieuwe sim kaart pakken blokkeren werkt niet want dan kunnen ze groeps chats aanmaken en dan ben je weer bij punt 0

Een nieuwe simkaart werkt wel, alleen dan moet je whatsapp wel weer activeren op je nieuwe nummer want anders kan iedereen je nog steeds een appje sturen via je oude nummer.
Badge +1
Heel erg bedankt ik heb al een nieuw nummer bedankt voor de tips!!
Badge +17
@CR19999, als je mensen geblokkeerd hebt kunnen zij je niet meer toevoegen in een groepsapp.

Dingetje123, werd je gepest door mensen van je school? Als dit via whatsapp gebeurde, had je ze de gesprekken kunnen laten lezen. Maarja, je hebt nu een nieuw nummer. Dat is mooi!

Reageer