Vraag

Hoe maak je een minecraft server


  • Anonymous
  • 0 reacties

nou zoals de titel zegt, hoe moet ik een minecraft server maken


11 reacties

Badge

je koopt eerst een epyc rome server met 64 core 128 threads met 256gb ram en 2tb optande pcie kaart

dan installeer je linux en dan zoek je een tutorial op google 

Hallo Saad10:)

Je kunt een server hosting online zoeken voor een Minecraft server (gratis of je kunt ook nog een server-hosting kopen voor betere kwaliteit).

-Dr8gon99

Hallo Saad10 :)

Je kunt een server hosting online zoeken voor een Minecraft server (gratis of je kunt ook nog een server-hosting kopen voor betere kwaliteit).

-Dr8gon99

maar dit kost geld, en ik heb helemaal geen geld :(

Badge

Hallo Saad10,

 

Je kan op minecraft.net een bestand downloaden waarmee je op je computer een server kunt hosten, dit is best lastig maar er staat ook een soort handleiding bij.

Je zou ook voor een makkelijkere manier kunnen gaan door op internet een  serverhosting te zoeken server.pro is een makkelijke.

 

Er zijn voor en nadelen van de een en de andere ,

Als je de server op je eigen computer host kan je altijd hem aanzetten, alleen als je geen heel goede computer hebt kan dat lastig zijn.

Als je een bijv server.pro gebruikt kan het zijn dat als het ergs druk is dat je lang moet wachten tot je op je server kan, soms wel meerdere uren.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad.

Gr,

 

dart

Reputatie 2
Badge +3

je koopt eerst een epyc rome server met 64 core 128 threads met 256gb ram en 2tb optande pcie kaart

dan installeer je linux en dan zoek je een tutorial op google 

Hé nog een Linux gebruiker!

Anyways je hoeft niet perse dat te doen.

Je kan ook op je pc het hosten maar snel is het niet

Reputatie 2
Badge +3

je koopt eerst een epyc rome server met 64 core 128 threads met 256gb ram en 2tb optande pcie kaart

dan installeer je linux en dan zoek je een tutorial op google 

Linux is wel beter omdat het minder geheugen gebruikt, ik reccomended Arch.

Redelijk lightweight en zoals Linux is, gratis.

Via aternos kan je gratis een server hosten

Reputatie 2
Badge +1

nord vpn

Reputatie 6
Badge +12

Aternos is makkelijk en handig

 

Hallo TheShadowOfMortis :)

Dit topic is al van 8 maanden geleden. En Aternos is best wel slecht. Ik gebruik gewoon online playerserver hostings zoals Minehut of Cubedcraft. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Is dat niet betalend?

Reageer