Hoe kan ik het beste populair worden met mijn YouTube-kanaal

  • 21 December 2017
  • 12 reacties
  • 987 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een nieuwe YouTube-kanaal waarmee ik populair wil worden.
Ik vlog op mijn YouTube-kanaal maar mijn klasgenoten en vrienden zeggen dat ik beter maar mee moet gaan stoppen.
Maar ik ben het niet eens met hun zelfs ga ik nu een stapje verder.
Ik promoot mijn YouTube-kanaal.
Hoe kan ik erg beroemd worden?
Want dat was mijn droom en die wil ik tot leven wekken.

12 reacties

Doe uitdagingen,
Ga mee met trends,
Laat je fans een keer bepalen wat je gaat doen.
Je kanaal promoten is een goede stap!

Als je ideeën nodig hebt voor uitdagingen:
Ik kijk vaak naar het Engelstalige yt kanaal killem, hij doet veel uitdagingen
Reputatie 2
Badge +9
Maar dat is nou juist het leuke eraan en de mensen houden daar wel van!

P. S. Ik heb zelf ook een review/blog pagina. Iets voor jouw misschien om mee te beginnen. Het helpt mij wel en vele mensen vinden blijkbaar leuk om te lezen wat ik van sommigen games vind en wat ik er leuk aan vind en waar ik me vreselijk aan kan irriteren.

Maar nogmaals succes met je kanaal. En doe het voor je plezier niet voor de roem en de money's

Gr: Mr.S
Reputatie 2
Badge +9
Oh en wat @IkBenIkBen new acc.

YouTube doe je voor je plezier en niet om bekend te worden, natuurlijk is het fijn als je een beetje geld verdiend. Maar als je alleen bekend wil worden en YouTube moneys wil, pls stop dan direct en doe iets anders. Ik game met heel veel plezier en wil later zelf in een echte game team komen. Op mijn kanaal zie je dat ik niet altijd overal de beste ben, ik maak ook fouten en ik doe elke game ook niet met 2 vingers in de neus.

Gr:Mr. S
Reputatie 2
Badge +9
Ik heb zelf een hekel aan vloggers, zoals enzoknol en nu heb je van die kleine rotkinderen die heel populair proberen te doen. Ja allemaal leuk en aardig hoor.

Ik heb zelf ook een kanaal nu 3jaar ongv. Ik game op mijn kanaal (game kanaal dus) en heb zelf een logo en banner gemaakt. Het is leuk en je wordt steeds beter. Tuurlijk heb je altijd wel haters. Maar ik zou maar zo zeggen je hebt meer lovers dan haters.

Probeer in de spotlight te komen (op de goede manier, niet zoals Logan Paul). Begin in Facebook pagina of ga op Instagram of Twitter. En probeer zoveel mogelijk reclame te maken voor je kanaal. Ik zelf heb nu aardig wat mensen die me volgen en hopelijk voor maart dat we de 100k aantikken, maar dat is maar afwachten.

In iedergeval succes met je vlogkanaal. Jammer dat we geen gevens mogen uitdelen anders had ik wel wat kunnen promoten.

Gr: Mr. S
Daarbij, als je Youtube gaat doen om bekend te worden moet je er vooral mee gaan stoppen idd. Youtube moet je doen om het plezier. Het bekendheid komt dan wel
Ik heb zelf nu 6 jaar youtube kanalen, maar het is écht heel moeilijk om nu nog als vlogger bekend te worden.
Zorg gewoon dat je net zo hoge kwaliteit gaat hebben als Enzo Knol. En gewoon interressante dingen vlogt.
Hoi!

Een beetje laat, maar misschien heb je er nog wat aan.
Een van de belangrijkste dingen is dat je jezelf bent. Dat klinkt cliché, maar het is wel zo. Het komt heel onecht over als je iemand anders probeert te zijn. Met jezelf scoor je het best :)

Meegaan met de trends is een goeie, maar zelf met iets nieuws beginnen kan ook goed uitpakken. Je hebt van die momenten dat je een idee krijgt, maar dat dat idee ook meteen weer aan je ontglipt. Het lijkt me handig om altijd een notitieboekje en een pen bij je te hebben, zodat je ideeën die je hoofd binnenkomen meteen kunt vastleggen. Hou dat notitieboekje altijd goed bij de hand, leg het bv. op je nachtkastje en neem het mee naar school.

Succes met je Youtubekanaal!

Groetjes
x
Meegaan met de trends, videos grappig maken, zorgen voor goede en verzorgde style(banners, thumbnails, logo), probeer je videos grappig te maken, zorg voor goede kwaliteit beeld en geluid, Bedenk een orgineel concept, werk samen met anderen en misschien wel het belangrijkste geef niet te snel op.
Wat heel erg kan helpen is meedoen met dit https://www.channelcrawler.com/nld daardoor vinden mensen jou kanaal. Wat je ook kan doen is sub4sub alleen of je daar nou populair van wordt:?
Hatees = haters*
-Idd meegaan met trends
-Altijd aardig, spontaan en grappig zijn in je video's
-Negeer hatees
-Kijk op internet hoe je je kanaal mooier/aantrekkelijker maakt (banner etc)
-Edit je video's grappig en leuk.
-Blijf doorzetten
-Maak reclame. Zorg dat je kanaal vindbaar is (sommige kanalen zijn niet vindbaar op YT)
-heb je vrienden of kennisen die ook een kanaal hebben laat hun jou kanaal promoten.
-Doe mee in video's van andere (kleine) YouTuber
-Doe op het begin sub for sub (dus als iemand op jou subt sub jij op hem)

Ik hoop dat dit genoeg was, en als je meer wilt hoor ik t wel. Mvg Anoniem8090
Meegaan met trends en bvb een Engelstalig kanaal worden.
Dat zijn dingen waaraan je iets kunt hebben.

Reageer