Hoe hebben jullie deze site gevonden?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik zit nu een kleine week op de kindertelefoon ( het forum) en vroeg me af hoe jullie op deze site terechtgekomen zijn ?

11 reacties

Hi Gewooneennaam8,

Leuke vraag :)

ik had op school of bij de tandarts ofzo wel eens een poster zien hangen en een keer met iets op google opzoeken kwamen we de site weer tegen en toen hadden we er eerst dingen gelezen, voordat we er, nou ja, IK een account heb genomen.

Volgens mij was mijn eerste topic over vliegen (we gingen voor het eerst alleen vliegen zonder begeleiding en wilden tips) en daarna over ons vakantievriendje (hoe we hem konden versieren en verkering konden krijgen) We hebben nu al meer dan een half jaar verkering met hem, dus de tips hebben wel gewerkt :P

Groetjes,
M&M's
Hoi M en MS. Jij weer??? nee nee grapje Dankje voor je antwoord. ik had ook al een paar dagen ervoor eerst wat topics gelezen voordat ik een account gemaakt heb veel succes nog met je vriendje grtjs
Ik dacht net ook al: "Jij weer??? nee nee grapje"

Nachtbraker haha 😛
Haha slaap nooit vaak s’nachts??? uitgaansleven ???
een vriendin van mijn moeder kwam 2 jaar geleden aan ze
wist dat ik gepest werd en raade me toen aan om eens naar de kindertelefoon te bellen
(geen idee hoe zij wist van de kindertelefoon)
en naar een paar keer bellen ging ik ze eens opzoeken op google
en toen heb ik een paar jaar gewacht en heb ik me uiteindelijk geregistreerd bij het forum
en nu ben ik hier om kinderen/tieners te helpen.
Dankje voor je antwoord jeremyprive
Ik kwam hier terecht doordat ik eigenlijk iets op google wilde opzoeken (volgens mij was het iets over verliefdheid ofz). En uiteindelijk zag ik een linkje naar een topic van de kindertelefoon forum. Ik las de topic door en daarna klikte ik het weg. Pas later (11 maanden later om precies te zijn) herinnerde ik me iets over de forums en zocht ik dezelfde website opnieuw op, daarna maakte ik een account aan en nu ben ik hier.
Bedankt voor je antwoord dini
Hoihoi,

Ik was opzoek naar een forum voor mensen met autisme, voor lootgenotencontact I guess, maar dat weet ik niet meer zo goed. In ieder geval kwam het linkje van dit forum redelijk bovenaan. Eerst genegeerd en verder zoeken naar mijn doel. Vond ik een forum voor mensen met autisme, zag het er allemaal niet zo super professioneel uit, allemaal oude mensjes en nog wat dingen. Ik nog een keer googelen en toch maar gedrukt op het forum van De Kindertelefoon. Die organisatie kende ik wel van naam, van school of thuis ofzo. 't Forum zag der ook erg goed uit. Dus toen snel een account aanmaken. Had ik natuurlijk eerst niet nagedacht met m'n naam (had m'n bijnaam genomen als nickname, niet handig), dus toen moest ik ook nog wachten op een moderator om mijn naam te wijzigen haha. Daarna had ik meteen 3 topics tegelijk aangemaakt dacht ik.

How it al began.

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik ben soort van depressief en heb een psychose. Op internet was ik eigenlijk opzoek naar hoe je eruit kon stappen, en wat het minste pijn zou dan etc.

Ik had natuurlijk wel wat dingen gevonden, maar elke keer stond er bovenaan bij Google de KinderTelefoon. Heb toen er maar is op geklikt en zag dat er een forum was.

Ik las dat vele mensen topics hadden gemaakt en er ook antwoord op kregen ( heb je bij sommigen forums niet). Dus toen heb ik ook maar een acc aan gemaakt.

Het heeft me tot nu toe best veel geholpen en daar ben ik de KT en forumgebruikers erg dankbaar voor!

Gr:Mr.S
Hii, Ik heb ooit een klokhuis aflevering gezien over de Kindertelefoon, maar dat boeide me toen nooit zo.

En toen ik, ik denk een maand geleden, besloot dat ik hier misschien hulp zou kunnen vinden voor mijn probleem ben ik hier gekomen en een account aan gemaakt.

Het duurde teouwens wel even voor ik mijn probleem durfde te delen.

~Asy

Reageer