Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hij vind me leuk

• 29 september 2013
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb met veel mensen in het buitenland contact ( ik zat vroeger vaak op twitter om te rpen)
Maar nu vind een jongen uit Amerika mij leuk, alleen ik hem niet.. hoe maak ik het duidelijk dat hij gewoon een maatje van me is en ik nog helemaal niet toe ben om uberhaut verkering te hebben.
X

4 reacties

probeer het op een subtiele manier te laten merken. bv. af en toe niet reageren als hij iets zegt enzo. Is wel een beetje lastig. Suc6
Dankje, ik zou het proberen  ^^
Je kan ook subtiel zeggen dat je hem aardig vindt enzo, maar dat je niks voor hem voelt en hoopt dat hij het begrijpt.
hey hey,

ik woonde vroeger in Amerika (super chil land :D)
ik had ook een Amerikaans vriendje, op mijn 13de verhuisden we dus naar Nederland.
in de vakanties kwam m'n vriendje hier naar toe maar na een tijdje werkte het niet meer.
ik maakte het uit.
lange afstandsrelaties werken niet zo vaak, en jij voelt al helemaal niets voor die jongen dus ik zou eigenlijk gwn zeggen dat je het niet leuk zou vinden om een lange afstandsrelatie te beginnen.
je kan ook gewoon zeggen dat je iv (internet verkering) met hem wilt, dat is vet chill
geen gezoen enzoo gwn alleen chatten.
jullie kunnen allebei gewoon een ander vriendje/vriendinnetje nemen maar dan heb je met hem zogenaamd iv, dat stelt niks speciaals voor.

good luck xx

Reageer