Help, zat met iemand anders te cammen dan ik dacht!

• Anonymous
  • 0 reacties
OMG ik heb net een verkeerd email adres toegevoegd waarvan ik dacht dat het iemand uit me klas was, maar nee dus.

hij zegt zullen we cammen, ik vind dat goed. want ik ken hem gewoon
maar toen de cam aan ging was het heel iemand anders! ik heb het verkeerde adres ingetypt. het was een jongen en die zat naakt met een stijve zichzelf af te rukken ;O ik ben me helemaal lam geschrokken. wat moet ik nu doen? help me!

23 reacties

hee, zeg het tegen iemand een vriendin ofz zal ff opluchten
Ps : is deze topic niet op het slechte Forum?
hoebedoel je op het slechte forum? heb dit net aangemaakt, ben hier nog niet zo goed in;)
maar bedankt dat je meegedacht hebt!
ik bedoel dat je deze topic misschien beter bij het forum 'internet'of 'Emotionele problemen en gevoelens' ofz had gezet
(niet slecht bedoelt hoor)
dat is niet echt misbruikt zijn, maar wat denk je eraan te willen doen?
blokkeer die man/jongen gewoon en klaar
Goed opgemerkt Dark!
Het topic is nu verplaatst naar het forum "internet".

Groetjes Liz
Kindertelefoon
hoivertel het tegen vrienden ofzomisschien kun je er mee naar de politie gaanik weet nie,maar als hij naakt voor de cam zat zichzelf af te rukken,volgens mij kun je daarmee naar de poltie gaan.
nadia-xx
Er is toch niks ergs gebeurd.. Ik neem aan dat je gelijk het gesprek hebt afgesloten?
OMG ik heb net een verkeerd email adres toegevoegd waarvan ik dacht dat het iemand uit me klas was, maar nee dus.

hij zegt zullen we cammen, ik vind dat goed. want ik ken hem gewoon
maar toen de cam aan ging was het heel iemand anders! ik heb het verkeerde adres ingetypt. het was een jongen en die zat naakt met een stijve zichzelf af te rukken ;O ik ben me helemaal lam geschrokken. wat moet ik nu doen? help me!

Ik vind 't jammer dat je nu waarschijnlijk getraumatiseerd bent voor 't leven maar het zijn die kleine fouten die je toch aan jezelf te danken hebt. Verwijder die kerel en denk er niet meer aan het zal wel goed komen met je.
Dat soort dingen zul je (helaas) nog heel, HEEL vaak gaan zien in je leven.
Gewoon negeren en verder gaan, die persoon is jouw waarschijnlijk toch al vergeten 😉
heb het ook een keer gehad klikte op een link dacht het is niet zo erg(was voor school opzoeken) en opeens zag ik een dansende pielewiep(ja om er nou recht voor zijjn raap piemel neer te zetten had ik geen zin in) ach dansen deed hij niet maar hij bewoog (als een windmolen) gewoon verder gaan zoals boven helaas ga je die nog wel een keer zien
verwijderen blokeren en de les er uit trekken voortaan eerst navragen bij een klasgenoot of dat echt de adres is van die persoon?
als je er mee blijft zitten vertel het iemand die je vertrouwt.
verwijderen blokeren en de les er uit trekken voortaan eerst navragen bij een klasgenoot of dat echt de adres is van die persoon?
als je er mee blijft zitten vertel het iemand die je vertrouwt.

.................................dat was niet de bedoeling dat ik daarop klikte sorry
Beetje vreemd.. Ik bedoel, bovenaan de chat zie je toch de naam?
ik snap dat je erg bent geschrokken,
die mensen wat dit doen proberen je vaak gewoon bang te maken.
natuurlijk zijn die mensen wat dit doen gewoon gestoord!
het is moeilijk om zoiets snel te vergeten,
maar het lucht erg op om het tegen iemand te vertellen.

veel succes 
xx
gewoon proberen te vergeten. Dan gaat het vanzelf wel over. Kijk de volgende keer goed of je het adres goed hebt ingetypt;)
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
Die jongen/man moet je vergeten.
En het uit je hoofd zetten.
Het beste is dat het je oplucht, dat je weer lekker in je vel verder gaat.
Er gebeuren allemaal dingen in het leven.
Hoofd omhoog, borst vooruit en ga het leven tegemoet.
Je zal nog veel dingen op je pad tegen komen 😉
zoiets kan altijd gebeuren , vergeet het gewoon
ga bv. met een vriendin een dagje naar een pretpark en je voelt je terug happy!!
Ik zou me er vader niet zoveel vanaantrekken als het goed is zul je zelf n je leven nog wel vaker een naakte man zien. Ik zou het email adres gewoon verwijderen. Aks je er heel erg geschrokken van bent kun je het natuurlijk aan een goede vriend/vriendin vertellen. Geloof me later kun je er om lachen! Is ook ooit een keer bij mij gebeurd toen ik kleiner was, geloof me ik schrok me rot want ik had nog nooit iemand zichzelf zien rukken maar achteraf gezien kan ik er best om lachen. Want voor een domme gast ben je als je voor een Cam gaat rukken net of je iemand door de webcam heen kan neuken hahaha.
het komt goed Meis, geloof me!
xxxxx.
Gewoon verwijderen! . ';). 

xo Liza. 
wat vervelend voor je! Ik zou me ook rot schrikken!
Ik zou er mee naar de politie gaan, en\of het aan een vriendin vetellen!
Ook moet je hem zeker blokeren, die jongen of man was namelijk niet goed snik.
als het een man was kan hij een beetje gek in zijn hoofd zijn, en wil hij mensen aan het schrikken maken, als er nog zoiets gebeurt dan moet je proberen hem uit te laggen dan weet die man: 'oja! waar ben ik nauw mee bezig?' Dat is het zelfde als bij potloodventers!
Als je hem blokeerd, onthoud wel zijn adres voor de polietie.
Als het een jongen was zal hij wel heel erg behoefte hebben aan sex via de wabcam, :eek: wie weet doet iemand uit jou klas dt ook ,dus waarschijnlijk moet je het hem niet kwalijk nemen, maar ik vind het wel heel stom voor je!! (zou het zelf niet mee willen maken!)
xxxxxxxxxxxxxhezo:o
Je hebt zelf niets fout gedaan, dus er is geen reden voor paniek!
Jij doet niets fout, en dit gebeurd inderdaad wel vaker.
Ik zou me er niet te veel van aantrekken en gewoon verder gaan met je leven. ;)
xxx
Vertel het aan iemand anders, dat lucht namelijk op.

Reageer