Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Help me met ddos probleem

• Anonymous
  • 0 reacties
Help dit gaat niet over sex ofzow maar over ddos (dat kan je internet platleggen) hij heeft het al 3x gedaan bij mij en hij drijgt het weer te doen ik heb zn ip adres wel WAT MOET IK DOEN???? 😞

15 reacties

Help me ik heb niet de hele dag...
moet ik politie bellen ofzow?
Help ik heb de laatste tijd te maken met ddos ik heb zn ip wel maar wat moet ik doen :S?
Ik weet niet precies wat er geDDoS't wordt bij je, maar als het je computer is dan kun je altijd de instellingen van je firewall en/of router aanpassen om zo het meeste inkomende verkeer tegen te houden. Je kunt daarnaast ook nog even contact opnemen met je provider.

Heb je een server die geDDoS't wordt dan moet je even contact opnemen met het hostingbedrijf om zo passende veiligheidsmaatregelen te treffen.
En een DDoS is strafbaar dus bij aanhoudende problemen kun je altijd aangifte doen bij de politie (mocht je provider dit niet al doen). Een IP-adres is hierbij inderdaad handig om te hebben.
je kunt hier aangifte voor doen en dan moet hij een flinke boete betalen...
ook kun je zoals johan al zei in je router/firewall instellingen iets doen dat het verkeer van dat IP tegenhoud.
suc6 
Gewoon even aangeven bij de politie, ben je er zo vanaf. als je dat niet wilt doen zou ik het volgende even lezen: http://webwereld.nl/beveiliging/61640-herkennen-en-tegengaan-van-ddos-aanvallen
Neem contact op met je Provider en zeg dat je door UDP botnets/Shells aangevallen word, dan word er een blockade uitgevoerd in je router.

Verder is een IP aanval niks erngstig, behalve als hij met 28gb/p aanvalt, dan kan je router doorbranden, dat betekent lekker 300,- betalen.
Als je zijn skypenaam hebt, moet je deze melden bij de politie. Aangezien ze deze zelf kunnen na zoeken welke adres hij heeft ;3
Een ddos is toch een hack?
Nee. Bij een DDoS wordt er geen toegang verkregen tot bestanden. Maar worden er zoveel aanvragen gestuurd aan een computer/server dat deze daardoor vastloopt.
Als je slim bent, ga je in je router instellingen. Dan zoek je inkomende verbindingen. Dan zoek je de ene verbiningen op die ddosed, die zet je in je negeerlijst. En als je ze wilt pesten kan je het zelfs zo installen dat als je jou ip ddossen dat hun pc overbelast word en een bluescreen krijgen, xxxxxx
Maar dan ben jij net zo strafbaar bezig en is iedere kans op vervolging nihil.
Tuurlijk niet, als hun het signaal sturen en het retour krijgen is dat gewoon legaal. Als je dat google doet is dat ook zo

Reageer