Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Help!! Jongen heeft mijn naaktfoto's skype

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik heb een tijdje geleden naaktfoto's naar een jongen gestuurd van mezelf, in die periode werd ik veel gepest en door hem voelde ik me speciaal dus deed het gewoon. Laatst kwam ik erachter dat die jongen mijn foto's gebruikt om andere foto's van andere meiden te gebruiken. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen en al helemaal niet om de politie te bellen. Ik heb hem al geblokkeerd enz. maar hij heeft de foto's en daar kan ik niks aan veranderen. Ik voel me zo hulpeloos en weet echt niet meer wat ik moet doen.
WAT MOET IK DOEN?? HELP ME AUB!! :(

14 reacties

Vertel het toch aan je ouders! Ik snap dat je dit niet wilt horen, maar jouw uitleg klinkt heel logisch! Je ouders zijn zelf ook pubers geweest en begrijpen het wel.
Ze zullen misschien geschrokken zijn, maar niet boos. Ze zullen je willen helpen.

Heel veel succes

-xxx-

Merel
Zeg het tegen die ouders van je ex die regelen het wel of ze zijn erg onverantwoordelijk.

R1
Haha, als jij het zegt klinkt het net alsof een miesje niks doet met de naaktfoto's van haar ex-vriend, maar je hebt wel gelijk dat het 't best is om met je ouders erover te praten.

R1
Haha, nou daar ben ik het niet mee eens. Vrouwwen staan niet bepaald bekend om hun goede logica. Nee, sorry ik lok het een beetje uit.

R1
Hier kan je zover als ik weet niks aan doen
Hier kan je zover als ik weet niks aan doen

kan wel maar dan ben je nogal zwaar ilegaal bezig
Vertel..           
Daar heeft I-Love-It gelijk in...
** het is op het forum niet toegestaan om persoonlijke informatie te delen. Deze reactie is dan ook verwijderd **
Hey allemaal,

Ik heb een tijdje geleden naaktfoto's naar een jongen gestuurd van mezelf, in die periode werd ik veel gepest en door hem voelde ik me speciaal dus deed het gewoon. Laatst kwam ik erachter dat die jongen mijn foto's gebruikt om andere foto's van andere meiden te gebruiken. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen en al helemaal niet om de politie te bellen. Ik heb hem al geblokkeerd enz. maar hij heeft de foto's en daar kan ik niks aan veranderen. Ik voel me zo hulpeloos en weet echt niet meer wat ik moet doen.
WAT MOET IK DOEN?? HELP ME AUB!! :(

hey 

Een wijze les":

Stuur nooit naakt foto's naar een vreemde naar niemand!
Als ik jouw was zou ik naar de politie gaan ook al is dit moeilijk want je ouders komen te weten wat jij hebt gedaan!

xxx nicki
het is menselijk fouten te maken! geef jeself niet de schuld misschien heel erg fout maar kun je hem niet chanteren door te zeggen dat je hem aangeeft bij de politie als hij jou foto's nog eens gebruikt? zeggen dat je een hacker kent en die zo kan inbreken in zn pc om te kijken of hij jou fotos nog heeft? ik snap dat je niet nar de politie wilt gaan maar laat hem jou niet kennen! wat niet weet wat niet deert

suc6 xx
Ohh dit is niet erg handig van je,
Maar ik geef mensen hierboven wel gelijk.....stuur nooit zomaar naakt foto's naar een jongen...want je weet nooit wat hij ermee doet.
Ik snap dat je bang bent om naar de politie te gaan, maar dat lijkt mij wel het beste.....
Praat er wel met je ouders over, ookal is het ongemakkelijk misschien kunnen zij jou ook helpen en wijze raad geven.

Meisje ik wens je veel succes en hopen dat de politie er wat mee gaat doen....
Nee, ik zeg niet dat  dat meisje niets doet met die foto's maar vaak denken meisjes beter na dan jongens.....
Ik zou het echt vertellen aan je ouders , hoe langer je ermee wacht , hoe erger het kan worden ! Stay strong x

Reageer