Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Help Heb ik een probleem met virussen op mijn computer,

• 27 januari 2014
  • 12 reacties
  • 668 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Help heb een probleem.
Ik  heb als virusscanner avg maar hij doet raar want als ik hem scan staan er twee bedreigingen dus dan moet ik mijn computer op starten en daarna weer aan dan is nog niks aan de hand omdat ik dan geen bedreigingen heb maar de volgende dag heb ik ze weer terug.Help wat moet ik nu doen en welke doalwoden welke anti vrusscanner?

12 reacties

Reset je computer.
Kijk of er belangrijke bestanden op staan,
Als je die niet hebt: Reset .

xx Blondjeee015
computer resetten, eerst een back-up maken van je bestanden zodat je ze later terug kan zetten
Als je niet computer kan resetten wat moet je dan doen virus progamma downloaden ( anti -virus )
malwarebytes gebruik ik, detecteert echt bijna alles (beter dan avg of norton ;))
Zit waarschijnlijk in je sys32 bestanden dan moet je windows opnieuw instaleren
anti-malware

https://www.malwarebytes.org/ download dat dat gooit het er sws af avg is nutteloos als je het mij vraagt:)
Badge +17
Ga even al je geïnstalleerde programma's na die je hebt gedownload. Verwijder degene die zeker niet nuttig zijn voor jou! Er is een grote kans dat je tijdens het downloaden van een programma te snel door de procedure bent gegaan, waardoor je dingen vergeten bent te lezen. Let dus altijd op dat je goed leest wat je precies aan het downloaden bent! (behalve de algemene voorwaarden, die slaan nergens op)
DE MENSEN DIE NU REACTIES GEVEN HEBBEN HET ABSOLUT FOUT

als je voor me uit kan zoeken welke bedrijgingen je hebt of welke virusen dan help ik je verder de meeste virusen zijn er af te gooien alleen elk virus heeft ze ijgen manier
Kijk, een virus wordt door AVG gedetecteerd. Malware niet. Gebruik daarvoor antimalware. En reset is ALTIJD DE LAATSTE OPTIE! Probeer eerst de rest.
Waarschijnlijk heb je windows, Ik bouw mijn eigen computers en servers en daarop heb ik staan het gratis programma van microsoft zelf (makers van windows) dat programma heet "windows essentails" en de simpelste is Avast free 2015. Je druk op downloaden. Express intralatie en hij scant gelijk alles wat je hebt aanstaan en haal de virusen weg. Dat moeilijke gepraat snap je waarschijnlijk niets van maar het kan zijn de je windows beschadigt is. Windows bestaat uit kleine bestandjes die allemaal belangrijk zijn. En een virus past die bestanden aan zodat ze misbruik van jou conputer kunnen maken. En als een virusscanner de virusen weghaalt kan het zijn dat er een bestand niet meer goed werkt waardoor windows niet goed meer werkt.

Ps: als je hem aandrukt zie je dan "windows xp" ja? Upgrade je windows. Xp is niet meer veilig
DE MENSEN DIE NU REACTIES GEVEN HEBBEN HET ABSOLUT FOUT

als je voor me uit kan zoeken welke bedrijgingen je hebt of welke virusen dan help ik je verder de meeste virusen zijn

er af te gooien alleen elk virus heeft ze ijgen manier

Je hebt een spellingsfout xD. Maar lees mijn reactie maar en dan zul je zien dat hij niet nutteloos is
rsjwz2001 het feit dat je eigen computers bouwt maakt je nog geen Einstein. Essentails is niet de oplossing en virussen hoeven niet altijd bestanden aan te passwn. Ik denk dat het hier gaat om Adware (advertenties dus). Meestal kopieën die zichzelf. Als je last had van iets anders had je dat waarschijnlijk niet gemerkt. En iedereen stop alsjeblieft met zeggen dat alles fout is. Iedereen geeft wel een juist antwoord.

Reageer