HELP 2 vrienden hebben ruzie

• 15 maart 2015
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hee
Ik weet niet zeker of het hier wel hoort maar ik heb en probleempje
2 van mijn vrienden hebben ruzie via whatsapp en hebben elkaar geblokkeerd alleen nou moest ik dus een groep aanmaken met hun erin en hebben ze elkaar helemaal uit gescholden. Nu heeft mn vriendin (het is 1 vriend en 1 vriendin) het aan haar moeder laten lezen omdat hij haar ook had uitgescholden. Zij heeft het weer aan haar man laten lezen, maar die is nu dus knderweg naar die vriend. Ik weet niet wat ik moet doen en ik wil niet dat er iets met 1 van de 2 gebeurd want ik wil ze niet kwjjt!! De stiefvader van mn vriendin is nu dus naar hem toe maar ik heb echt het gevoel dat dit helemaal verkeerd af gaat lopen. Die vriend zegt ook steeds dat hij screenshots heeft gemaakt van het gesprek en morgen naar de politie gaat om aangifte te doen, omdat zij hem bedrijgd heeft.
Weet er iemand wat ik kan doen zodat het niet uit de hand loopt ofzio,?
Ik heb heel hard tips nodig!
Alvast bedankt
Xxx

6 reacties

Hoihoi,

Het is inmiddels 3 dagen later. Hoe is het uiteindelijk afgelopen meis?

Gr, Meisje17
Ze hebben nog steeds ruzie en de ouders van die vriendin zijn naar hem toe gegaan en toen kregen ze ruzie, maar van die vriend krihg ik steeds gemene dingen te horen over die vriendin en andersom ook
Ik weet niet wat ik daarmee moet doen en vind het eigenlijk heel erg kinderachtig want de ruzie begkn omdat ze niet samen naar school wilde fietsen, en toen ineens was er echt 1 grote ruzie
Xxx
Heyhey,

Vervelend zeg!

Jij kan je er, denk ik, beter zo weinig mogelijk mee bemoeien.
Uiteindelijk kan je er denk ik toch weinig aan doen.
En t wordt alleen maar vervelender en zak sneller exploderen.

Je kan wel aangeven dat je t vervelend vind dat ze ruzie hebben en dat t je niet boeit wiens schuld t is, maar dat je wil dat t goed komt.

Vriendschappen zijn vaak niet blijvend.
Uiteindleijk krijg je een ruzie die niet goedkmt of groei je gewoo  uit elkaar.
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. T is niet leuk, maar zo is t leven.

Geef t rust.
Alles wat je aandacht geeft groeit.

Liefs,
Heei. Ik weet dat ik me er niet zo nee moet bemoeien maar ze blijven me maar appen en over elkaar zeuren. Ik heb al meerders keren aangegeven dat ik me er niet mee wul bemoeien maar dan vokgens mij luusteren ze dasr niet naar.
Ik vund het heel lief dat jullie me allemaal willen helpen
Xxx
Wat jammer dat het nog steeds niet goed gaat tussen hun! Wat zeggen je ouders hier over?

gr. meisje
Ik heb nou niet echt wat je noemt een goede band met nn moeder en ik heb mn vader niet meer gezien sinds ik 4 jaar ben door heel veel rwdenen dus ik heb niemand om advies aan te vragen, daarom vraag ik het hier maar
Xxx

Reageer