Vraag

heb ik te maken met een Pedofiel??

  • 9 August 2020
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyo, ok ik heb dus via een streamer (info verwijderd door de Kindertelefoon) een jongen ontmoet die ook gay is en zecht dat hij 17 is. Hij komt (zecht ie zelf) uit guatamala alleen ik weet dus niet of ik hem kan vertrouwen… tot nu toe hebben we alleen nog maar gedmd en ik heb tot 2 keer toe een foto van mn hoofd gestuurd, hij maar 1 keer van zijn. Ik weet dus niet hoe ik erachter kan komen. Help??


8 reacties

Hij heeft btw geen profielfoto van zichzelf en zn posts ook niet dus ik weet eigenlijk vrij weinig van em. Qua informatie deelde ik best veel met hem en hij minder met mij....

Hey,

 

Ik zou aan hem vragen voor meer info, en vraag of jullie kunnen video bellen, met als je belt sommige opdrachten , zoals schrijf is op een briefje 4645ofzo , dan weet je of het niet van te voren gefilmd is. 

 

Ik zou zoiets opletten wat je doet en zegt.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ok thnx, goed idee :) zal ik binnenkort proberen

Ok thnx, goed idee :) zal ik binnenkort proberen

Graag gedaan!  

Let goed op! Stuur ook geen geld ofzo als ze er om vragen, trap daar ook niet in. Dit is een bekende oplichters trucje. 

Vraag ook om beweizen.  Laat je ook niet afwimpelen met babbel truckjes,

 

Groetjes Gebruiker c 

Ja inderdaad, ik was ook al wel voorzichtig, maar alsnog bedankt :)

Ok,ik weet niet of dit een goede manier was, maar ik heb met hem besproken wat ik voelde, en vervolgens stuurde hij een foto van zijn hoofd met een papiertje met mijn gebruikersnaam erop. Dus het is gellukkig allemaal goed, hoop ik, (tenzij hij heel erg snel kab fotoshoppen 😂)

Ok thnx, goed idee :) zal ik binnenkort proberen

Graag gedaan!  

Let goed op! Stuur ook geen geld ofzo als ze er om vragen, trap daar ook niet in. Dit is een bekende oplichters trucje. 

Vraag ook om beweizen.  Laat je ook niet afwimpelen met babbel truckjes,

 

Groetjes Gebruiker c 

nou haha voormijis dit gemakkelijk ik geef geen geld aan me broer en zus dus ja hahaha

en vraag ook ff een videocall

of een andere foto van hem

Reputatie 2
Badge +3

Ga video chatten, als hij elke keer zegt dat hij niet kan is het al redelijk verdacht.

Reageer