hacken enzo


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii
Ik vraag me af of iemand wel eens hackt?
Ik vind dat super interessant maar weet niet zo goed of ik me daar mee bezig durf te houden hihi
Alvast bedankt voor het reageren!!

14 reacties

Reputatie 2
Badge +3

 

(...) verder heb ik meegeholpen aan 2 sites en gekeken of deze gehackt konden worden dus zelf deze site proberen te hacken.

Haha dat doe ik ook best vaak!

Virtual machines are a heck of an invention.

Je kan Kali Linux gebruiken om websites zoals hackthissite.com of iets anders te gebruiken, die speel ik ook vaak en het is heel leuk!

wat ik vaak doe als ik me verveel is even snel een virtuele pc maken met virtual box, en vervolgens via die machine op internet daar zo'n pop up zoeken dat me computer kapot is en zij het maken door naar een bepaald nummer te bellen en dan gaan ze je helpen via teamviewer, wanneer zij dan jouw computer willen over nemen om je te helpen doe je het tegen overgestelde, jij haalt hun input eruit dus kunnen ze niks meer doen, daarna klik je op de button dat je hun scherm krijg en dan zo snel mogelijk een SYSKEY erop zetten(dit houd in dat elke keer dat ze willen inloggen op de pc/netwerk ze een wachtwoord in moeten voeren die IK heb ingesteld).
dit lukt soms het is me tot nu toe 3 keer van de 26 keer gelukt en vind het wel grappig, pas wel op wat je doet want als je het verkeerd doet ben je je computer misschien zelfs kwijt...

verder heb ik meegeholpen aan 2 sites en gekeken of deze gehackt konden worden dus zelf deze site proberen te hacken.
Onthoudt wel dat je er problemen mee kan krijgen. Je school site hacken is al genoeg. Als je al gast hacken doe het dan om bedrijven te helpen hun beveiliging te verbeteren. Dit komt steeds meer voor
Badge +5
Je kunt ook hacken als sport. Kijk eens op try2hack.nl
Badge
Hallo ik ben een pentester tenminste ik vind het heel leuk en werk vaak met methasploit als je nou echt wilt leren hacken op een legale manier download op je apple dan mimo en als je geen apple hebt ga dan naar cybrary.com
Ik heb die gebruikt je moet wel engels kunnen en onthoud doe. Niks illegaals
Gr ThunderIT
het ligt aan wat voor soort hacken je bedoelt als je bedoelt legaal hacken dan kan ik je wel helpen. Je moet eerst leren programmeren (ik ben begonnen met python 3.0), daarna wil je gaan beginnen met die kennis te gebruiken om bijv. de opdrachtprompt te gebruiken. En dan ga je programma's proberen te maken
Hacken is niet illegaal. Ethnic hacking dan. Het kan super interessant zijn om zoiets te proberen. Als je wilt starten met leren hacken zou ik beginnen bij het leren van C# script. Dit wordt soms gebruikt voor simpele games. Download de Unity 3d engine, deze is gratis en van hoge kwaliteit. Ik raad de tank game tutorial aan van unity zelf. Daarin kan je scripts bekijken en uiteindelijk een volledig werkende game maken. Zodra je het programmeren een beetje onder controle hebt kan je proberen om scripts te veranderen van andere games.
Ik weet niet of je het "hacken" kan noemen, maar ik had een keer het wachtwoord van het musical.ly account van iemand verandert. Gewoon als grap. Maar daarna wel weer gewoon terug veranderd.

• Galaxy
Goede avond ik heb het zelf ook gedaan legaal en niet legaal het is wel mogelijk je er me bezig te houden en kan ook gwn
Ik wil mensen er even op wijzen dat hacken ook goed kan zijn.
je kan bijvoorbeeld een baan krijgen bij een bank om het veiliger te maken voor ze ( denken als een hacker en het voorkomen)

Ik zal zeggen zoek wat dingen erover op op het internet en oefen want oefening baart kunst.

Alleen blijf aub wel legaal.

xX Maii

( Ik heb geen hack tips maar er is vast wel een hoop op het internet te vinden erover.. ook in de bibliotheek zijn er handige boeken die je ook op weg kunnen helpen.)
Wat wel legaal is en wat je ook nog een aardig zakcentje kan opleveren, is het zoeken naar fouten in sites / apps zoals Instagram. Je zoekt dan dingen waar hackers misbruik van kunnen maken. (Bv een opening om de app te hacken of iets waarmee ze alle info openbaar kunnen gooien, o.i.d.) Als je dat dan doorgeeft belonen sommige bedrijven je met geld 🆒

Dan heb je wel veel verstand nodig van die dingen denk ik. (Ik ben btw niet zo'n iemand.)

Gr. Pin
Thanks voor jullie reacties!

Meer tips zijn welkom 🙂
Reputatie 2
Badge +9
Je hebt een aantal hack groepen op social media! Misschien dat er wel een leuke tussen zit. In de groepen geven met je hack tips.

Ja het is niet echt legaal, maar wsl mega grappig. Zo hacken sommigen mensen de intercom van ns. Je moet trouwens niet denken dat hacken hetzelfde is/ gaat als bij watch dogs. Maar dat snap je hopelijk zelf ook wel!

Gr:Mr.S
Nouja, het feit dat het niet legaal is helpt niet.
Mensen zullen het zeker wel doen, maar ik neem aan met name onschuldige dingen en op een kleine schaal.

Reageer