Vraag

Haat op Tik Tok

  • 1 November 2018
  • 7 reacties
  • 2423 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een jongen van 12 en doe sinds een tijdje de app Tik Tok (musical.ly). De laatste tijd word ik steeds bekender en nu is er een haataccount aangemaakt. Mensen denken dat ik gay ben, ik zelf ook maar ik wil nog niet uit de kast komen. Hoe moet ik dit oplossen? Ik heb het profiel en de reacties gemeld.

Mvg, T (aangepast door kindertelefoon, ivm naam vermelding)

7 reacties

uhm, het beste is om het gewoon te negeren, iedereen heeft haters en zoals t word zelf al zegt, enige wat ze doen is haten. dus probeer het te negeren
Heyy,
wat vervelend dat je zoveel haat krijgt. Je moet pas uit de kast komen, als je dat zelf wilt en er klaar voor bent. Het is al moeilijk genoeg. Trek je er niks van aan! Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Maar ze hebben geen idee wat ze doen!
Hey!
Ik zou er gewoon niet op reageren. Ik weet hoe vervelend het kan zijn als je haat krijgt (ikzelf ken het via Instagram).
Eerst was Instagram altijd gewoon heel leuk voor mij, maar vanaf de 5K / 6K kreeg ik echt wel wat meer haat en ik zat daar best wel mee. Maar als je er geen aandacht meer aan besteed en die mensen gewoon blokkeert wordt het vanzelf makkelijker. Nu ben ik er wel aan gewend, en als je het gewoon negeert komen er de minste problemen van :)
Succes :)
Greetzz, suikerspinnn
Hee,

Ik zou het gewoon negeren, iedereen (en vooral als je wat bekender wordt) heeft haters.
Maar zo heb je toch ook fans? Als ik jou was zou ik je gewoon focussen op de fans, de haters verdoen hun tijd alleen maar en ze bereiken er verder niks mee. Als je het heel vervelend vindt, kan je natuurlijk altijd nog overwegen om ze te blokkeren. In ieder geval goed dat je ze hebt gemeld, maar helaas weet ik uit ervaring dat vooral dingen zoals nepbloed en vapes er allemaal wel worden afgehaald, maar kinderen die naakt op beeld staan niet. Wat ik erg jammer vindt, want ik vind tik tok nog een best goede app als ze de juiste dingen er maar af zouden halen. En nog even over het uit de kast komen, gewoon vertellen wanneer jij dat wil. En als je het niet wil, doe je het lekker niet, want het is tenslotte jou leven.

Byee.
Ook ik denk dat je het simpelweg moet negeren.
Misschien kun je het account blokeren, maar meer kun je niet doen.
nee
Hoi ,

Ik zou het account blokkeren en aangeven bij TikTok zelf. Zij zouden het account eventueel kunnen verwijderen. Verder gewoon nergeren.

En bedenk je dat in elke vorm van haat 90% jaloezie zit.

x Alpha

Reageer