Vraag

Groote clitoris

  • 1 June 2020
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb nog nooit zulke vraag gesteld, maar is de grootte van mijn clit wel normaal? Ik heb zelf het gevoel dat hij klein is. Ongeveer 2 of hoogstens 3 mm.. Ook is hij niet roze, zoals veel mensen hebben. Kan iemand mij helpen?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey,Je moet je echt niet druk maken over hoe het er daar beneden uitziet. Bij iedereen is het anders dus ja…. wat vind je normaal. Ik denk dat het gwn prima is zo en je moet ook geen gek beeld krijgen van hoe een vagina er uit hoort te zien. Je bent super mooi zoals je bent!

XX

Hoi,

Het is niet raar hoor dat je daar onzeker over bent. Ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken over die maten, want er bestaat geen goede of perfecte maat voor een clitoris. Zover ik weet is geen enkele clitoris ook helemaal perfect roze dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken. Net zoals @AnoniempjeeN zei: je bent mooi zoals je bent.

Groeten,

TheColorGreen

Reputatie 1
Badge

Ik ben zelf ook best onzeker over hoe het er daan beneden zeg maar uit ziet, hahaha. Maar dat is bij elke meisje anders. Je kan voor advies een keer naar je moeder of een keer maar de huisarts, die kan je ook veel zeggen.

Ik voel mij af en toe ook onzeker over mijn kut, ik durf niet aan mijn ma te vragen of ik hem mag scheren en ik kom bijna nooit klaar.. maar eigenlijk hebben (veel) meer mensen dit dus is het niks om je druk over te maken :)

Reageer