Vraag

Gehackt

  • 10 January 2017
  • 11 reacties
  • 481 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ging via softonic een spel downloaden het heette LEGO star wars en toen stond er van als je dit installeert ben je cool ik dacht dan doe ik het sowieso en nu beweegt me muis opeens uit zich zelf

11 reacties

Cool
Misschien is je laptop besmet met een virus?
Dude wessel wat probeer je ?? Met jij heb een virus hij probeert te helpen en het komt niet echt fijn over als je zo reageert


Ps hoe oud ben je?
Hey wessel,
Op softonic zitten vaak virussen misschien heeft @you can do it gelijk en is je computer inderdaad besmet met een virus.
Als ik jou was zou ik even een virus scanner downloaden er bestaan een paar gratis virus scanners.
Moet je maar een keer opzoeken.

Succes!
Sissi
Je kan idd het beste een virusscanner downloaden en alle resten van het spel wissen (het spel zelf en je cachegeheugen). Als je tenminste nog controle hebt over je muis.
Ik zou die site niet meer bezoeken en sowieso niet zomaar van internet downloaden.
Ik zou ook voor de zekerheid je camera (webcam) afplakken als je die hebt. Voor je het weet maakt ie zomaar opnames zonder dat je het weet (hackers kunnen dat lampje ook al uitschakelen).

Gr. Pin
quote verwijderd
Je download een gecrackte game en verwacht dat er geen virus bij zit?
Slim hoor...
Voor games hoor je te betalen of ze zijn standaard gratis, maar je hoort geen games gratis te dowloaden als het nog steeds betaald is.

Tip:
Bezoek de site nooit meer.
Deze site is niet te vertrouwen en er zitten heel vaak andere virussen bij.
koop ze gewoon.
Om even een simpele check te doen doe dit
-Gaa naar de zoek bar
-type: Windows defender
-er opent iets
- druk op scan of lange scan
En als je op een mac bent dat weet ik het niet

En je bent niet gehackt en i verwacht dat het ook geen virus hebt dit was geloof ik gewoon een bug
Ik stuuder ict it dus je kan me vertrouwen
Je moet ook niks via softonic downloaden..
Ik bekijk de site weer en het is nogal duidelijk dat de "gratis" games gewoon gecrackt zijn.
En de revieuws zijn slecht en achterhaald.

En ze laten je een gratis spel gratis downloaden wat best wel stom is.

En dan heb ik nog een tip:
Download gewoon Steam en ga daar de gratis games spelen als je geen zin hebt om te betalen.
Reputatie 2
Badge +3

@Wessel 
Ten eerste, websites zoals soft tonic of CNET downloads zijn NOOIT NEVER EVER OOIT een goed idee. 9-10 keer krijg je iets anders en sowieso een virus.

Dus

Die websites hebben vaak ook pups (unwanted software) Dat zijn niet perse erge programma's maar je hebt er niet ongevraagd.

Reputatie 3
Badge +4

Nooit zomaar wat damlowden

tip ga naar een icter om hulp te vragen

en vraag of hij een anti virus program kan activeren. Zelf heb ik buldergard ( geen reclame) 

Reageer