Vraag

game: life is strange.

  • 10 November 2017
  • 7 reacties
  • 1293 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
haaaj!
ik wil super graag de game life is strange kopen of life is strange before the storm? maar welke raden jullie mij aan om als eerst te kopen, zal maar zeggen; life is strange is het echte orginele verhaal die al verkrijgbaar is sinds 2013 en life is strange before the storm is het verhaal ervoor want pas is uitgekomen en nog bezig is. wat zou ik als eerst spelen om het verhaal goed te begrijpen en het niet te laten verpesten? plz help ik wil het morgen al kopen alvast bedankt❤️

mvg,
lisa

7 reacties

Hoi!

Ik ben wat laat met mijn reactie, aangezien je de game vandaag al wilde gaan kopen, maar ik denk dat je dat het best aan de verkoper van die game vraagt. Veel meer dan kleine spelletjes op mijn telefoon heb ik nooit gespeeld, dus aan mij heb je niet veel, maar de verkoper van die winkel weet het vast wel.

Reviews online kunnen je ook verder helpen. Ken je van die sites waar alle game-fans zich op verzamelen om hun ervaringen te delen?

Veel plezier met je game :)

Groetjes
x
( http://store.steampowered.com/app/319630/Life_is_Strange__Episode_1/)
Voor als je het wilt proberen, de eerste episode is dus gratis.
Ik denk dat je beter met het originele deel kunt beginnen, want:
- Het is goedkoper (dus als je de vormgeving niks vindt dan ben je minder geld kwijt, tenzij je refund)
- Ik weet niet veel over het "2e" deel , maar in het eerste deel worden in ieder geval de hoofdpersonen voorgesteld en leer je een deel van hun verhaal.

De ratings (op steam) verschillen niet zoveel, maar ze zijn beiden zeer positief ontvangen.
Ik zou Life is strange eerst kopen. Zelfs al ken je hem al, het blijft een hele goede game.
Ik raad je aan om met de originele life is strange voor PC te beginnen, aangezien deze zo goedkoop (5 a 6 euro) is 😉 In verband met forumregel 8 mag ik geen reclame maken voor de shop die hem zo goedkoop verkoopt. Google er daarom even op!

-Bericht is aangepast door de Kindertelefoon-
Badge +2
Het is niet toegestaan om reclame te maken in verband met forumregel 8. Er mogen hierdoor geen specifieke winkels en links van websites van deze winkels worden geplaatst in berichten op dit forum. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bericht!

Namens de Kindertelefoon, Pauline
De website die ik stuurde was een vergelijkingswebsite. Dus een website die verschillende game e-shops met mekaar vergelijken en de goedkoopste op een rij zetten. Excuses, wist niet dat dit niet toegestaan, aangezien er eerder in deze post een linkje van Steam werd gegeven.

´n verband met forumregel 8 mag ik geen reclame maken voor de shop die hem zo goedkoop verkoopt. Google er daarom even op!´

Ik raad het NIET aan om het ff te googlen en hem zo te kopen, aangezien er veel scams in de omloop zijn. De website die ik stuurde heeft een lijst met betrouwbare & gecontroleerde winkels, maar helaas mag dit dus niet gepost worden.
Hoi!
Life is strange zou IK als eerst kopen! Want die andere is een vervolg op Life is strange....Ik vind Life is strange eeb hele leuke game dus sws kopeh!!! ^_^
Groetjes, mij!!!!
Anoniempjeehhhh

Reageer