Vraag

Foto plaatsen instagram in zwemkleding

  • 2 September 2019
  • 7 reacties
  • 304 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen, ik wil een foto plaatsen op instagram alleen ik sta daar in m'n zwembroek (zonder shirt dus). Op een of andere manier durf ik het niet te plaatsen. Zou ik het gewoon plaatsen of zou ik het laten?

7 reacties

Hoi

In principe lijkt een foto van een jongen in zwemkledij me niet overdreven of taboe, maar als je er je twijfels bij hebt, zou ik aanraden om de foto niet te plaatsen. Plaats je hem toch zit je misschien met gemengde gevoelens, terwijl je je deze had kunnen besparen door 'm niet te posten. Als je de foto toch graag plaats, zou je 'm eventueel zo kunnen bewerken dat enkel je hoofd tot en met je hals te zien is.

Groetjes
Kenshin
Ik doe dat gewoon, ik ben niet onzeker over mijn lichaam dus het is niet erg
Hey,
Niet doen als je je er niet fijn bij voelt!

in principe kan je deze foto sturen maar als je het zelf niet wilt dan moet je dat niet doen wand eigenlijk kan het niet echt kwaad maar natuurlijk als je het niet wild moet je dat niet doen

 

Hey,

Persoonlijk zie ik geen problemen in een foto met een ontbloot bovenlijf. Echter als jij je er onzeker over voelt, zou ik het laten. Je post die foto immers voor jezelf. Als jij het niet prettig vindt, zou ik het daarom niet doen.

Gr. Pin
Hey!
Geen idee of je er nog wat aan hebt. Maar ben jij er zelf onzeker over, weet je het niet zeker?! Doe het dan niet!
Doe het niet alleen voor likes of zoiets maar wees vooral zeker van je zaak!
Hey,
valt te zien of je het zelf ok vind of niet. Indien niet, best niet posten.

Reageer